Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, listopada 19

Głosowanie na zimowy nagłówek bloga 2012

 W tym konkursie wzięła udział ogromna liczna osób. Nasza redakcja otrzymała dokładnie 51 prac. Chcemy Wam bardzo podziękować za tak aktywne komentowanie prac oraz ich tworzenie. Według mnie konkurencja jest dosyć spora.
Pod ankietą znajdują się miniatury obrazków, które odpowiadają kolejnością ich twórców w ankiecie.



Tygrysek56
 
Dusia^^

horselove

~Esencja~

andzia888830

Natalon 28


olajot2000

miryda


Shera

Presta

izabellaaaa

Ruduhumorzasy

Dragocja


wikaa1509

aniolek1395
marta123456789900
odiium
natka4425

Kapelusznik
Szlachtaa
qarti
Julis
Borni112
Anonimowy
Betiar
Kagamine Rin
Stylowastella
horse.trainer
Howrse:Lizak

Catsi


Agata21242
_maaggie_

wercia d


Emma-_-_-



Jaskółeczka

Konik3 :)


Baśkaa

Koniaara98


eomia1


VeneziA

Ninde


MileyDiva

Meloody


Owocek

wiktoriad


 tuti

hannah401

olaine
Kikolka2
                                http://img201.imageshack.us/img201/7170/konkursilh.jpg  : 
Migotka
                                http://img19.imageshack.us/img19/5439/vxzujydgfci7tujakopia.jpg
JadeXDD            
                                http://i46.tinypic.com/2gufkft.jpg

14 komentarzy:

  1. Cieszę ryja jak nic, widząc tu moją pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja :> Pierwszy raz przeszłam dalej (choć wiem że wszyscy przeszli xD ) !

      Usuń
  2. Konkurencja ogromna, wybór spory, a większość prac równie zachwycających. I jak tu wybrać, na kogo zagłosować? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, polecam samą siebie ( xD ) i prace które najbardziej ci się podobają :)
      Żeby uprzedzić pytania (jakby były : o ) mój nick to Agata21242 xD

      Usuń
  3. D: Za dużo pięknych prac TT^TT Nie zagłosuję, bo tyyyyle jest ślicznych T_T

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę, że mam tyle głosów o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Aomori wyraziła zgodę na użycie jej artu z pracy userki wika1509?...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojej pracy tutaj nie ma ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za umieszczenie tu mojej pracy i proszę o głosy <3
    hannah401

    OdpowiedzUsuń