Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, listopada 19

Statystyki

Wielu z nas nie ma pojęcia, ile może kosztować choćby i przeciętny koń. Większość wystawia je albo za kosmiczne ceny, albo po prostu tracą equus poprzez tanią sprzedaż. (przykładowo konie za 500 eq) Postaram się jakoś wam w tym pomóc :)
http://www.howrse.pl/media/equideo/image/produits/big/pomme-or.png?wh8ou713a7ou
Moim zdaniem, ŻADEN, nawet najsłabszy koń nie jest wart 500 eq.
A jak z pozostałymi końmi? :

  • Koń z ZJ - cena ok. 30 000eq. z KF możemy 40 000
  • Koń z ZH, niedługo z SZJ - ok. 40 000, z KF ok. 55 000
  • Koń z SZJ - ok. 60 000 eq, z KF nawet 80 000 
  • Jednorożec - Ogier 35 000, klacz 45 000 
  • Koń tzw. startowy, zwykły, z KF, KK i z innymi bonusami - ok. 20 000 eq. 
  • Osiołek bez kryć, ogierek - ok. 25 000 eq.
  • Osiołek bez kryć, klaczka - ok. 35 000 eq.
Mam nadzieję, że pomogłam =)
Ewa242421

6 komentarzy:

  1. Ciekawy post . Zawsze zastanawiałam się za ile wystawic konia . Mi bardzo pomogłaś . Dziękuję ; ) ~Nutella

    OdpowiedzUsuń
  2. A ile dać za ,,ziemskiego''(zwykłego)???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już zależy m.in. od wieku, umiejętności, PG, pochodzenia (mam na myśli to czy jest on czystej krwi).

      Usuń
    2. Jeśli nie ma nic, PG, Um i rzezy z CR to około 500 - 1000 Eq. Jak jest wytrenowany to jakieś 10 000 Eq (ale wytrenowany na Max z niezłą uzdą siodłem podk. i staystykami (pucharami za zawody)

      Usuń
  3. Ja wystawiłam moje pierwsze małe osiołki za 10tys O.o
    Baka, baka, baka=.=

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądzę aby znalazł się kupiec na zwykłego (słabego) konika z przykładowo ZJ i KF za 40 000 Eq. Teraz jest wiele tanich ofert i rzadko kto ma dobre serce (i trochę w portfelu) żeby podciągnąć tych słabszych. Wg mnie za 500 eq są konie początkowych ras bez um, PG i CR. Post na pierwszy żut oka przydatny itp. ale w realnej grze (normalne w Howrse) nikt mi nie kupuje koni wystawionych za te ceny. Niestety, 'myślowa' łapa w dół dla postu bo jest nieprzydatny, tylko dla początkujących może podciągnąć poczucie wartości w grze.

    No sorki za krytykę, uwielbiam was!

    OdpowiedzUsuń