Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, listopada 16

Koń z Namib na sprzedaży zarezerwowanej!

Muszę przyznać że jestem szczerze zaskoczona.
Zazwyczaj po zakończonej promocji z możliwością wygrania jakiego konia (dzikiego lub boskiego), można go było wygrać w RO. A dzisiaj wchodzę na howrse i widzę "ofertę specjalną".


Zaczęłam pisać trochę nie na temat, ale do rzeczy...


Do dnia 19 listopada br. mamy możliwość zakupu Konia z Namib na sprzedażach zarezerwowany. Standardowo jak każdy inny tego typu kosztuje 12 kuponów.


Kupujecie go?
mugi-chan


7 komentarzy:

  1. Hmm... Myślę, że tak. Brakuje mi 3 kuponów, ale waham się, czy opłaca się takiego konia kupić?
    Pozdrawiam czterolistna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wygrałam go w kartach !!
    ~fifi098765

    OdpowiedzUsuń
  3. JA MIAŁAM akurat 12 kuponów ale mi zablokowali za niby multikonta a ich nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  4. lusi ja tak samo wchodzę na konto a tu 5 punktów nie wiadomo za co mi poszło

    OdpowiedzUsuń