Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, listopada 9

Przestrzeń Twórcza: Od czego zacząć.

To pierwszy post z cyklu o Przestrzeni Twórczej.
Podczas trwania tego cyklu chcę Wam przekazać wiele być może przydatnych dla grafików informacji, tutoriali itp. 

Od czego zacząć...
Na sam początek przydałoby się poczytać ten post: KLIK.

Warto przeczytać też to co jest napisane na stronie CP i zapoznać się z kryteriami:

Wybrane kryteria (więcej jest na stronie podanej wyżej)
Złote Jabłko
  • Koń musi być narysowany na przeźroczystym tle
  • Oprócz konia, nic więcej nie może się znajdować na obrazku (np. trawa, tło, ludzie...)
  • Konie z ekwipunkiem (włączając w to strzemiona, puśliska, wodze itp.) lub z czaprakiem są zakazane
Promień Heliosa
  • Otoczenie musi zajmować całą przestrzeń tła
  • Kiedy sprawdzasz swoją pracę, koń nie może latać w powietrzu, ponad ziemią
Pozostałe
  • Zdjęcia się zabronione (nawet po obróbce graficznej)
  • Praca nie może być niewyraźna lub z widocznymi pikselami
  • Praca musi być wykonana w wymaganym formacie
  • Praca nie może zwierać postaci
  • Obrazek nie może być niespodziewanie ucięty na brzegach
I chyba najważniejsze
  • Nie wolno przerabiać prac innych graczy lub wykorzystywać prac już istniejących
  • Nie wolno przerabiać obrazków z gry
Ramka do Złotego Jabłka

(kliknij na ramce aby wyświetlić w oryginalnym rozmiarze)


Ramka do Promienia Heliosa


(kliknij na ramce aby wyświetlić w oryginalnym rozmiarze)

W następnej części postaram się napisać co nieco o anatomii konia.

Mam nadzieję że Wam się przyda
mugi-chan

8 komentarzy:

  1. No i oto częściowo mi chodziło, może jeszcze trochę bardziej opisów z punktu technicznego i trafisz w 10

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, ze się reklamuje za opłatą? -.-' A nie tak

      Usuń
    2. Przepraszam.Nie wiedziałam że nie można tak.Wiem że za opłatą ale nie wiedziałam że nie można dodać linku.A ty na mnie ciągle naskakujesz-_-

      Usuń
  3. Pff! Moja maść nie mam się w ramce ;<.
    Chyba narysuję po przekątnej...XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dla Was news'a: zmieniły się zadania w samouczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń