Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, stycznia 4

Wyniki konkursu: Mit o tym, kto zamknął chmurkę w klatce

Wasze prace były bardzo pomysłowe i staranne, dlatego oprócz trzech pierwszych miejsc za które obiecane były nagrody wyróżniliśmy jeszcze jedną pracę, która otrzymuje gratulacje i Zwój Plutona. Jest to praca graczki Izek501, nie zostanie ona jednak opublikowana za niewłaściwą formę i zbyt dużą ilość błędów składniowych i interpunkcyjnych, zdecydowaliśmy się ją jednak opublikować za dużą ilość pracy, jaką autorka włożyła w opowiadanie (bo nie był to mit).  Poniżej możecie zobaczyć kto wygrał, a w zakładce "Od Was" przeczytać mity, które zachwyciły redakcję bloga.

I miejsce: kasiula0903, wygrywa źrebaczka z 133 um wrodzonych i pg ponad 800
II miejsce: Weronika Duś, wygrywa Klepsydrę Kronosa
III miejsce: ~ZakręcOna, wygrywa Okrycie Hypnos

Po nagrody proszę się zgłaszać do dominikam1, której bardzo dziękujemy za sponsoring ! :)
Gratuluję, 
Invisible.♥

15 komentarzy:

  1. Ale fajnie :D
    Zajęłam 3 miejsce :D
    Generalnie nic to ZakręcOna, ale znaczek był dodany jako takie zakończenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam zapytać czy byłaby możliwość zamienienia nagród, bo szczerze mówiąc KK bardziej mi się przyda i jest ta rzecz droższa, a bo tego źrebaka za 2k nie sprzedam i tym bardziej, że jest to ogier Bardzo bym prosiła o zamienienie nagród Bardzo mi na tym zależy

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nagrody są już przynanie i nie da się tego zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można zostać sponsorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zgłosić się do redaktora na howrse :)

      Usuń
  7. Przepraszam, ale myśle że nagrody 1 i 2 miejsca powinny byc zamienione. Ale to tylko moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
  8. według mnie za 1 miejsce to powinna być klaczka jednorożca ale to moja opinia

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jeszcze tak nie w temacie, napiszcie o Śnieżku - nowym koniu boskim, synu Oceanu i Mrozu :3 Już pierwsze są na świecie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już to zostało zmienione i 1 zostało zamienione z drugim, bo też była taka moja opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy będzie kolejna edycja?:)

    OdpowiedzUsuń