Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, lutego 21

Uśmiercanie koni - niezgodności na howrse

Forum howrse a dokładnie rozgrywka ma swoje FAQ jak i howrse ma swoją 'Pomoc'. Otóż informacje w obu miejscach (jeżeli chodzi o uśmiercanie koni i dostawanie z nich kuponów) się różnią.

FAQ:

---
P: Czy dostanę kupon jak wyśle 30 letniego konia do nieba?
---
O: Wysłanie konia powyżej 30-go roku życia do Nieba nie będzie gwarantowało otrzymania Kuponu za każdym razem:
- gracz otrzyma Kupon, jeśli w ciągu 30 dni, wysłał 10 lub mniej 30-letnich koni do Nieba
- gracz ma szanse 1 do 3 otrzymać Kupon, a w pozostałych dwóch przypadkach przedmiot bonusowy, jeżeli wyśle do nieba powyżej 10, ale nie więcej niż 29, 30sto letnich koni w ciągu 30 dni
- gracz nie otrzyma nic, jeśli wysłał do Nieba ponad 30 koni w ciągu ostatnich 30-u dni.


Pomoc:


  • możesz zdobyć Kupon wysyłając konie starsze, niż 30 lat do Nieba, odpowiednio do podanych reguł: zdobywasz 1 Kupon wysyłając konia starszego niż 30 lat do Nieba, pod warunkiem, że zdobyłeś mniej, niż 10 Kuponów tą metodą w ciągu 30 ostatnich dni
  • masz szansę 1 do 3, aby zdobyć Kupon, a w pozostałych dwóch przypadkach przedmiot bonusowy, jeśli zdobyłeś pomiędzy 10, a 29 Kuponów dzięki tej metodzie w ciągu ostatnich 30 dni
  • nie możesz dostać kolejnych Kuponów, jeśli wygrałeś 30 Kuponów w ciągu ostatnich 30 dni używania tej metody

Jak można zauważyć po przeczytaniu informacje się różnią. Niestety tylko ta z pomocy jest aktualna.

Mówiąc po 'polskiemu' w momencie jeżeli wyślesz 10 koni do nieba i dostaniesz za nie 10 kuponów, uśmiercając każdego następnego konia w danym miesiącu masz szanse 1:3 żeby dostać za niego kupon (podobne jest to do jednorogów, tam jest 1:5 szansy). NIE znaczy to, że dostaniesz jeden kupon na 3 uśmiercone konie!

joanne


8 komentarzy:

  1. Dzięki wielkie, jak sprawdzić ile już uśmierciłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hodowla -> Moje biuro -> Zakładka "Niebo i tam chyba jak klikniesz w poszczególne konie, które uśmierciłaś to będzie chyba wiek ;-))

      Usuń
  2. Ja raz próbowałam i się udało!

    OdpowiedzUsuń
  3. To na pewno działa...? Ja nie jestem co do tego zbyt przekonana. Owilent nie rozdawałby kuponów właściwie za darmo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że nie rozdawałoby za darmo. Trzeba zmarnować dużo punktów dorastania. Ale przyznajcie mi rację, że Ow jest bardzo skąpy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedzcie ,,Żegnaj" mojej klaczce :<

    OdpowiedzUsuń