Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, marca 23

Rozpętanie burzy u koni boskich - jak to wygląda.

Dużo na howrse jest teraz pisane na temat koni boskich i jak to trzeba rozpętać u nich burze. Oczywiście nikt prócz posiadaczy tych stworzeń nie wie jak to wszystko wygląda dlatego spróbuje was wtajeminiczyc.

Żeby zdobyć siłę wiatru wybieramy się na przejażdżki po Oceanach. Żeby zdobyć umiejętności dla konia - na przejażdżki po Równinach, a żeby zdobyć obie rzeczy na przejażdżki po górach.
Czyli jak klikniemy na Oceany i godzina przejażdżek daje nam +4 do siły wiatru, to Równiny dają +4 do umiejętności, a góry +2 do siły wiatru i +2 do umiejętności. Oczywiście to ile dodają lub odejmują zależy od siły wiatru.


W momencie jak zdobędziemy 100.0 % siły wiatru możemy rozpętać burze która wygląda jak na screenie poniżej. Trwa ona jeden dzień, a następnego dnia możemy zebrać upominki.


Upominki ukażą się nad boskim koniem w momencie obudzenia go następnego dnia.
Teraz można zbierać siłę wiatru od nowa :)


Jeżeli chcecie żebym umieściła jeszcze inne poradniki o boskich koniach, proszę pisać w komentarzach co chcielibyście wiedzieć.
joanne

2 komentarze:

  1. O super joanne :D Ja mam Eurosa i wiem jak to wygląda . Ale nie wiedziałam że Notos ma zieloną burzę! I ja wygrywam głupie upominki. A ty? Objęcia Morfeusza! Super gratuluję :) AbbyMe

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę więcej poradników i film na dużym ekaranie xD
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń