Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, kwietnia 21

Loteria: Wprowadzenie

Wszyscy chyba nie możemy się doczekać loterii.
Zgłosiło się tak dużo sponsorów, że nie będziemy w stanie wydać wszystkich nagród w ciągu miesiąca, więc postanowiłyśmy podzielić je na kilka loterii. Tak odbędzie się kilka loterii pod rząd ;)

Zasady brania udziału:
~Jedna osoba może wziąć udział tylko raz w jednej loterii
~Aby wziąć udział należy wyrazić chęć w komentarzu pod postem z loterią.
~Pod każdym komentarzem ze zgłoszeniem redaktorki będą wpisywać numer uczestnika loterii (tak będzie później dużo łatwiej).
Oraz dodatkowo
~Osoba, która wygra nie może brać udziału w następnej loterii (czyli jak osoba X wygra w pierwszej loterii
to nie może wziąć udziału w drugiej, ale w trzeciej już tak)
~Baner umieszczony na stronie loterii należy dodać na swoją prezentację.*

Jak będą wyglądać loterie:
W każdy poniedziałek tygodnia będzie pojawiać się post z loterią.
Na zgłaszanie się macie czas do środy.
W czwartek urządzamy losowanie.
Osoby, które wygrają przedmioty z CR na zgłoszenie się po nie mają czas do soboty. W przypadku koni, będą one już czekać na sprzedaży zarezerwowanej przez cały tydzień (czyli jeśli nie kupicie ich do czwartku od poznania wyników losowania, konie przechodzą na następny tydzień).

mugi-chan


*-warunek dodany 23.04.2013 roku

69 komentarzy:

  1. Mam prośbę, czy mogłybyście ciut później zamknąć zapisy do loterii albo później zacząć zapisywać? Bo ja jestem tylko w piątki, soboty i niedziele. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma takiej możliwości gdyż jest to uzależnione od wymian.

      Usuń
  2. Ja również chciałabym się zgłosić, mój login na howrse to appleberry
    =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Login: Aqua1234

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się zgłaszam ; )
    Koktajlowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    -Haffek-

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    -Haffek-

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się :)
    -Haffek-

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :D ;3
    julka_julka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    Login : Wikusia2499

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się, mój nick to *Ciri*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    Login: agula125

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.

    Login: Modliszka
    (oczywiście na PL Howrse)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chciałabym się zgłosić :)
    Login: adudigwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    Na howrse: Mikusia101

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    Login : dominikam1 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam sie C:
    Login : jessica30

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się c:

    Mill.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam swój udział :) (Login na Howrse: Adencjo

    OdpowiedzUsuń
  20. też chciałabym wziąć udział ;p
    Bruzdka

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepraszam, chyba zgłosiłam się drugi raz, ponieważ nie widziałam tu mojego poprzedniego komentarza ze zgłoszeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym się zgłosić =)
    Nick - Carmague. (z kropką !)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej ludzie
    To chyba jest wprowadzenie więc... To nie jest pierwsza loteria!
    Po co my się zgłaszamy? (Przepraszam jeśli dobrze robimy)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się[jeśli jeszcze można]
    Login: madzia1111

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się do loterii!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się ale nie wiem czy mogę bo przekazałam wam kilka koni.
    ewacyb123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne że możesz tylko musisz zrobić to w odpowiednim poście :)

      Usuń
  27. Zgłaszam się!
    arizona2232

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się mój login to .miętova.
    Ps.Mogę wam dać kilka przedmiotów i koni piszcie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się.
    Na howrse: uśmiechnięta

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam Sie!

    wiaterek222

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też sie zgłaszam!

    angelika9

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się
    MonsterHighXD_

    OdpowiedzUsuń