Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, kwietnia 20

Wyniki dogrywki

Dzięki Waszym głosom, które złożyliście w komentarzach, III miejsce w konkursie fotograficznym zajmuje...

....

jabłko 12!

Nagroda to Krew Meduzy lub Chmurka - do wyboru. Proszę się zgłosić do: panihodowca.

A oto fotografia, która również stanęła podium, tak jak prace z I. i II. miejsca:





galopek.jpg

Gratuluję, Invisible.♥

3 komentarze:

  1. Gratuluję Ci, jabłko!
    Ja osobiście w ankiecie głosowałam na ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje wszystkim za głosy oddane na mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, Jabłko! Głosowałam na ciebie jednak jest zaciesz,że wybrałam dobrą stronę ^^ Ale reszta fotek też była świetna. Więc gratuluję wszystkim ^.^

    OdpowiedzUsuń