Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, maja 20

Ankieta w sprawie nowych ras na howrse

Na forum wydarzenia pojawił się wątek z ankietą, w której możemy zagosować na rasę której u nas jeszczze nie ma.

Rasa która wygra zapewne zostanie dodana do gry podczas najnowszej promocji.
Do wyboru mamy aż 34 ras!
m.in:
Marwari

Morgan

Kuc australijski

Chilote

Koń kanadyjski
Oczywiście to miłe ze strony administracji że chcą wiedzieć jaką rasę najbardziej chcemy na naszym serwerze.
Link do wątku:

Na którego głosowaliście?
mugi-chan

14 komentarzy:

  1. Możecie pokazać wszystkie rasy, które są w ankiecie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja głosowałam na marwari :3 One są takie śliczne (na żywo, ale w grze również).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja głosowałam na Haflingera.
    JadeXDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że nie ma potrzeby głosowania na konie niemalże identyczne do tych które już mamy (mam na myśli Marwai- są podobne do koni achał-tekińskich, Kuc norweski- wygląda jak kuc Fiordzki i inne konie)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zagłosowałam na konia lipcańskiego, chociaż jeśli będzie można miec Marwariego lub właśnie lipicana to przyrzekam, że na nowo powrócę do gry :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym z tych kanadyjskiego bo choć trochę różni się od innych.
    SwinkaMorska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koń kanadyjski wygląda tak samo jak luzytan i andaluz.

      Usuń
  7. kanadyjski jest taki sam jak andaluz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę Chilote. Jest taki słodziutki i inny niż wszystkie obecne <3

    Pozdrawiam
    Kikolka2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , Chilote jest CAŁY inny niż wszystkie , jak to będzie on zainwestuje w niego całe oszczędności.

      tynka222

      Usuń
  9. Ja głosowałam na Haflingera <333

    OdpowiedzUsuń
  10. a jak wygląda koń Aztecki? Harald i Henson?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harald to był przecież chyba ten z I edycji koni wędrownych: http://4.bp.blogspot.com/-V6_LZ85WZQ0/TpR7ndM8DUI/AAAAAAAAAKU/63o8poJFLb0/s1600/Harald.png/ Invisible.♥

      Usuń
  11. błagam niech to będzie haflinger!!!!!!!! ;D

    OdpowiedzUsuń