Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, maja 23

Wyniki loterii

Nadszedł czas na ostatnie wyniki w tej edycji loterii.
Podsumowanie:
Łącznie zgłosiło się tylko 29 osób
Do wygrania były trzy przedmioty z CR i 7 koni, łącznie 10 nagród.

Okrycie Hypnosa

Muśnięcie Filotes

Woda Młodości







Koniki czekają już na sprzedażach u nowych właścicieli, a osoby które wygrały przedmioty z CR proszę aby zgłosiły się do mnie do soboty.
mugi-chan

12 komentarzy:

  1. Gratki ... Ja to mam pecha ;c
    dominikam1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat nie był pech tylko brak banerka ;)

      Usuń
    2. Ja miałam banner
      o.O

      Usuń
    3. W momencie sprawdzania (czyli wczoraj podczas pisania posta)go nie było.

      Usuń
    4. No tak...wczoraj zmieniałam prezkę i pewnie nie zdążyłam wkleić już :(
      Trudno...

      Usuń
  2. Wiedziałam, ja nigdy nic nie wygrywam ;(
    Ja to mam pecha ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że to ostatni tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :D
    Szkoda, że to ostatni tydzień. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) wygrałam muśnięcie !!!!
    Gratuluje wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stałam się posiadaczką pierwszego osiołka :) Dzięki i gratki dla pozostałych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Startowałam po raz pierwszy i myślałam, że nic nie wygram. A tu konik :D

    OdpowiedzUsuń