Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, maja 16

Wyniki loterii

Standardowo podsumowanie:
Loteria trwała od 13 do 15 maja
Łącznie wzięło udział 58 osób.
Aż 5 osób po wylosowaniu zostało odrzuconych z powodu braku baneru na prezentacji (prezentacje zostały dokładnie przejrzane).

Przejdźmy do wyników

Zestaw Harmonii

Woda Młodości







Gratuluję!
Koniki czekają już na sprzedaży, a osoby które wygrały przedmioty z CR proszę o zgłoszenie się do mnie po nie do soboty (z powodu moje wyjazdu w sklepie znajdą się dopiero w niedzielę wieczorem)
mugi-chan

9 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile będzie jeszcze tygodni?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli 3 tydzień loterii będzie od 20.05, tak ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh. Udało mi się wygrać konia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Wodę Młodości, lecz niestety jej nie przyjmę. Mam już 5 Wód więc po co mi 6? I nie mam ich na co zużyć...

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy
    Wygrałeś/aś 2 razy pod tym samym loginem! Czy to masz multi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Drame,

      Osoby pod nickiem 'Anonimowy' są to różne osoby po prostu nie zalogowane na portal blogspot.com. Są to RÓŻNI gracze a mają takie nicki ponieważ blogspot ustawia je automatycznie dla niezalogowanych osób.

      Pozdrawiam,
      joanne

      Usuń