Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, maja 17

Karty w zestawach

Promocja promocją, ale jakby to nie było bez wydawania kuponów nie da się całej kolekcji zdobyć. Karty są dostępne na czarnym rynku przez następne trzy dni na naszej jak i na wszystkich wersjach howrse.


Mamy gwarancje zdobycia:


  • 3 karty brązowe
  • 1 karta srebrna
  • 1 karta złota lub diamentowa

Szczerze to mam nadzieje ze karty w zestawach jeszcze powrócą :)
joanne

6 komentarzy:

  1. Nie skorzystam, szkoda kuponów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prawda że szkoda kuponów, warto, ja np. wygrałam róg obfitości w złotej karcie !! ;p

      Usuń
    2. Tak samo można sobie po prostu kupić RO. ;)
      Ja na tą promocję nie chcę wydawać kuponów, po prostu.

      Usuń
  2. Jedna uwaga:
    - karty nie są w RO, a w oddzielnym zestawie.
    dudek7894

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie walnełam się. Ehh to przyzwyczajenie, że wszystko jest w RO. Ale tylko temat jest zły więc już zmieniłam. Dzięki za informacje :)

      joannne

      Usuń
    2. Jeszcze tylko jedna, jedyna uwaga. Skoro zmieniło się tytuł, to koniec też należy poprawić. xD ,,Szczerze to mam nadzieje ze karty w RO jeszcze powrócą"dudek7894

      Usuń