Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, maja 18

Gra w Bingo

Jedna z naszych czytelniczek poddała nam taki pomysł:


"Może zorganizujmy "Grę w Bingo"?
Każdy gracz płaciłby wpisowe - 2000-3000 equus, za to dostawałby kartę z 8 numerami. Biorąc pod uwagę popularność bloga mogłoby się zgłosić ok. 50 osób, czyli pula equus wyniosłaby 100 000! Odejmując od tego 10% dla Was zostałoby 90 000 equus do wygrania.
Rozgrywka odbyłaby się w którąś sobotę o np. 18.00. W różnych częściach bloga (na pasku bocznym, w komentarzach, w nagłówku, w postach) zaczęłyby się pojawiać obrazki z liczbami. Każdy kto znalazłby liczbę ze swojej karty robi screena (albo kopiuje url obrazka). Gdy uda mu się znaleźć odpowiednie liczby szybko zgłasza się w komentarzach pod postem ze screenami lub linkami jako dowodem i piszę Bingo! Zwycięzca zgarnia równe 90 000 eq.
Zamiast liczb mogłyby to być też obrazki rzeczy z CR, różnych ras koni, ale specjalnie oznaczone tak żeby nie mieszały się z obrazkami w waszych postach (utrudniłoby to graczom zadanie, oznaczenie byłoby małe, pewnie wybieraliby nie te obrazki co trzeba).
W poście można by było też ogłosić wskazówki, gdzie mogą być ukryte liczby lub obrazki.
Nie wiem tylko czy blog wytrzymałby taki nalot o tej samej godzinie, ani też czy system który wymyśliłam byłby zrozumiały i wystarczająco prosty do zrealizowania ;P
Pozdrawiam, Moonlit"

Jeżeli chodzi o grę to byłaby za darmo a nagrody zostały by sponsorowane (myślę dla pierwszej trójki). Kart bingo są zazwyczaj 5x5 więc przy takich 'wymiarach' byśmy zostali. Na każdym z 24
pól znajdowałby się obrazek z czymś kojarzącym się nam z howrse. Każda osoba by dostała swoją unikatową kartę. Cała gra obywała by się na czacie który jest umieszczony na blogu ponieważ wklejanie co chwila innych obrazków na blogu to w sumie odbiega trochę zbyt bardzo od zasad gry w Bingo.

I tutaj pojawia się pytanie dla was bo to właśnie od czytelników zależy czy cała zabawa się odbędzie!

Chciałabym się dowiedzieć ile osób by było chętnych na takie wydarzenie i kiedy najlepiej żeby ona są odbywało?

W komentarzach proszę o napisanie osób które są zainteresowane: dzień tygodnia (poniedziałek - niedziela) oraz porę dnia (rano / południe / wieczór), które najbardziej by wam odpowiadały. Jeżeli będzie wystarczająca liczba osób to wcielimy pomysł w życie.

Pozdrawiam,
joanne

22 komentarze:

  1. W komentarzach proszę o napisanie osób które są zainteresowane: dzień tygodnia (poniedziałek - niedziela) oraz porę dnia (rano / południe / wieczór), które najbardziej by wam odpowiadały. Jeżeli będzie wystarczająca liczba osób to wcielimy pomysł w życie.
    ***
    Ja jestem chętna :) Według mnie pasowałby dzień sobota lub piątek, godzina wieczorna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zainteresowana. Również uważam, że piątek/sobota (wtedy wiele osób ma mniej ograniczony czas na howrse). Co do godziny to wieczorna będzie najbardziej odpowiednia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętny, sobota wieczór. ;)
    dudek7894

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem zainteresowana, piątek/sobota było by najlepiej w godzinach wieczornych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zainteresowana. Również uważam, że piątek/sobota wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem zainteresowana :D
    Najlepiej w sobote wieczorem ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za bardzo kapuję zasady - ale jak wprowadzicie to w życie, nauczę się - czyli po prostu załapię XD.
    ***
    Jestem chętna do takiej zabawy :D - piątek/ sobota - godzina popołudnie, wieczór.
    PS. Info dla was - w dni po.- pi. zakładam że rano czy koło południa część ma szkołę i te sprawy - dlatego piątek - sobota bo macie wolne ( i my i wy) po za tym godz. waszych postów jest wieczorna, ranna itp.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem za tym pomysłem . Sobota / piątek to 18 to najlepsza godzina , tylko od 17 do 20:30 mniej więcej mi pasuje.
    ~Pozdrawiam~
    ( Na howrse ): tynka222

    OdpowiedzUsuń
  9. piątek/sobota wieczór <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też jestem za pomysłem uważam że piatek/sobota/niedziela to najlepszy czas =)
    kamila847

    OdpowiedzUsuń
  11. sobota/piątek 18-22 mam czas myślę że reszta czytelników podobnie...
    Na howrse mili223121

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! Sobota, południe-wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wzięłabym udział. Pasuje mi piątek/sobota w godzinach wieczornych
    Kasiunia_99

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł jest niezły. Chętnie bym wzięła udział. Dla mnie pasuje weekend w godzinach wieczornych.
    puss-puszek

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zainteresowana, Sobota/ wieczór / Pozdrawiam Karola' (na howrse)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zainteresowana. ;P No moim zdaniem najlepiej w piątek lub sobotę wieczorem ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem chętna :) W piątek może koło l8 chociaż może być też sobota, koło 18 mi to obojętne :D
    Na Howrse Nikola252

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem za tym pomysłem
    Sobota po południu ;)
    dominikam1

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepiej sobota. Chętnie bym w czymś takim wzięła udział. :)

    Pozdrawiam, pinto01.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem za podobnie jak osoby przede mną uważam że to powinno się odbywać w weekend. Mogłabym być sponsorem

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem oczywiście za! Pomysł świetny, bardzo mi się podoba. =D
    Najlepiej, gdyby odbybyła się to w sobotę wieczorem. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sobota wieczór :D

    OdpowiedzUsuń