Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, sierpnia 19

Dodatkowy ekwipunek!

Parada koni już u nas, a ekwipunek ciężki do zdobycia. Owilent daje szansę na darmowe zdobycie wyposażenia!

Wystarczy wejść na stronę parady i kliknąć znaczek Facebooka.
Powiększ.
Następnie udostępnij link.
Powiększ.
Teraz wystarczy by Twój znajomy wszedł w link i kliknął przycisk przekazujący ekwipunek. Niestety, opcja działa tylko do 10 elementów ekwipunku na całe wydarzenie.

Oprócz tego można powysyłać zaproszenia na maile (kwadracik obok) lub wykupić  status VIP dla konia (żółty kwadracik z gwiazdką). Koszt statusu to od 2 000 eq do 10 000 eq.

Skorzystaliście z opcji?
BellaSwan22

7 komentarzy:

  1. Może skorzystam, ale tylko z VIP ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde. To jednak fejs się przydaje. A ja nadal nie mam konta. >:C

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam , że to z linkami ma 10 max. na dzień :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wysłałam koleżance link na facebooku i go skopiowałam. Potem można go umieścić np. na profilu i gracze z howrse mogą w niego wchodzić i pomagać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam też dobry sposób: wysłać samemu sobie w wiadomościach prywatnych i kliknąć. Mi działa :P

    OdpowiedzUsuń