Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, sierpnia 1

Tajemniczy koń - Alcedo!


Na polskim serwerze, tajemniczy koń pokaże się dopiero za 5 dni. My wiemy o nim już dziś!
Nazywa się Alcedo, misją dla niego jest usuwanie skrzydeł pegazów.
W nagrodę da nam 10 punktów dorastania, 1000 punktów do rankingu ogólnego i Zestaw Posjedona.










Zdobędziecie Alcedo? Macie resztę koni?
BellaSwan22

21 komentarzy:

  1. Super !
    A ile punktów będzie dawało jedno usunięcie skrzydeł ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba usunąć skrzydła aż 20 pegazom.. nie opłaca się

      Usuń
    2. Z tego co widziałam na international'u to będzie 5 pkt. za jedno usunięcie skrzydeł wiec niezbyt fajnie ;/
      Konik3

      Usuń
    3. 5 punktów, ale nie obiecuję bo może się to u każdego różnić (;

      Usuń
  2. Usunięcie skrzydeł u mnie daje 5pkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet fajnie, ale jakoś nie chce mi się go mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie uda... Za mało pegazów D:

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam duo pegazów :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Haha, racja :P
      Ale trzeba przyznać, że bardzo dopracowany!

      Usuń
  7. Ciekawe ile osób zachce go zdobyć...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale mnie to zadanie nie pociesza, liczę na punkty z rogów obfitości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na pewno nie mam zamiaru go zdobyć. Choć Zestaw Posejdona by się przydał, to jednak szkoda mi pegazów...

    OdpowiedzUsuń
  10. Usuwaniem skrzydeł ? Czy to coś na zasadzie psikusów czy co o.o?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie po prostu tak jak w puzzlach zabierało się rogi jednorożcom, to tym razem "urywamy" skrzydła pegazom (tak jakby zabieramy krew meduzy).

      Usuń
    2. Nie (; Na stronie pegaza pojawi się przycisk "Usuń skrzydła". Kiedy na to klikniesz, pegaz staje się koniem a Ty dostajesz punkty do Alcedo.

      Usuń
    3. Acha, kompletnie sie nie opłaca :/ Dziękuje, za odpowiedź :)

      Usuń
  11. Niektórym punkty do rankingu mogą się przydać, ale mi żal tracić pegazy. c;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja "pourywałam" skrzydła pegazom w poprzednich promocjach, ale i tak nie udało mi się zdobyć boskiego. Tych które mi zostały nie mam zamiaru tracić na tego brzydala, ale trzeba przyznać prezenty daje fajne :) 1000 punktów do rankingu ogólnego... :)

    OdpowiedzUsuń