Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, sierpnia 1

Więcej punktów do wędrownych koni w RO

http://all.static.owlient.eu.s3.amazonaws.com/media/news/200/1dc25ac4305e01db63b01ce058d74a12.pngNa internationalu już istnieje możliwość zdobycia od jednego do dziesięciu punktów więcej dla naszych Koni Wędrownych. Niedługo i my będziemy mogli powiększyć swoją grupkę o kilka koni. :)

Punkty są losowo przekazywane do jednego z Twoich Koni Wędrownych. Wyjątkiem jest Balearica, dla której otrzymasz 4 punkty.

 Skorzystacie z Rogów Obfitości?
Ewa242421

6 komentarzy:

  1. Gdybym miała RO to pewnie tak,ale jakoś ilość koni których już zdobyłam mi wystarcza ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poczekam aż będzie Io w RO

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystam, specjalnie na to czekałam ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupio, mało punktów :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Żal mi otwierać RO, na tej promocji daruję sobie zdobywanie koni c;

    OdpowiedzUsuń