Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, października 25

Konik Dulmeński w Wyzwaniu Tytanów!


Aż do 28 października mamy szansę na znalezienie nowego dzikuska-Kuca Dulmeńskiego w Wyzwaniu Tytanów. 


Dzikie konie są niezwykle rzadkie i muszą być oswajane już od urodzenia zanim będzie je można właściwie wytrenować. Może to być długi i trudny proces, ale kiedy już Ci się uda, wynagradzają Cię mnóstwem diamentów aż do wieku 80 lat!
Jeżeli oswoisz dzikiego konia jako jeden z najszybszych graczy, będzie miał wysoki potencjał genetyczny i szansę aby pojawić się w rankingu.


Będziecie na Niego polować?
dominikam1.

20 komentarzy:

  1. 16 kuponów poszło! -.-
    Cesper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pożycz 2 kupony

      Usuń
    2. Zwariowałaś? :D
      Mam 31 kuponów ale mówię nie! :D
      Cesper

      Usuń
  2. Zmarnowałam 2 kupony i wygrałam tylko jakieś nędzne rzepy, jabłka i punkty dorastania. Buu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Otworzyłam 2xWT, za pierwszym przegrałam na 2 poziomie -,-
    zdecydowałam się na drugi i na 3 poziomie go złapałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Mam go to mój pierwszy bosiak xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Otworzyłam trzy WT. Dwa przegrałam a w trzecim na trzecim poziomie był mój dzikusek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go po 3 poziomie ;)
    Mała wskazówka po podejrzeniu innych graczy i mnie... - im gorsze masz na początku, tym dalej zajdziesz ;)
    damence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie prawda, miałam nagrody typu rzepa, nic z cru i na 6 poziomie odpadłam

      Usuń
  7. Opiszecie oswajanie dzikiego? Jak to sie robi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy już zdobędziesz dzikusa, to po prawej (tam gdzie zazwyczaj masz boksy, łąkę itd.) będzie opcja z oswajaniem albo samodzielnym (raz na dzień) albo możesz za opłatą poprosić o pomoc (ile razy chcesz, jednak każda prośba jest coraz droższa).

      Usuń
  8. Zmarnowała dużo equss na 2 kupony i co wygrłam- łajno i rzepy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam sobie dwa kuponiki, biorę sobie WT, a tu co? Na trzecim poziomie dzikus xD Nie planowałam tego, a jest. Już drugi w mojej hodowli (pierwszego też zdobyłam przypadkiem) ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Taaa, skusiłam się. Kupiłam 2 WT i na żadnym nie doszłam do 3 poziomu. Fajnie -_-

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze WT, trzeci poziom i BUM! Konik Dulmeński jest mój ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. mam Go ^^ wiki1124 od razu go pokochałam trafiłam i mam klaczke ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koffam go trafiłam klaczke *-* Szczęśliwa♥♥♥☻ nazywam się wiki1124 na howrse B)

    OdpowiedzUsuń
  14. skusiłam się kupiłam i mam dzikusa B) wiki1124 Koffam moją dzikuskę (klaczka)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go ! :D nr.312 - ale mam <3 chyba za 4 razem znalazłam na 3 poziomie :3

    OdpowiedzUsuń