Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, listopada 15

"And remember this moment for the rest of our lives..."

Następuje taki czas, że trzeba powiedzieć „do widzenia”. Taki czas nadszedł dziś dla mnie. Jestem zmuszona pożegnać się z wami i podziękować za wszystko. 

Jestem przytłoczona każdym dniem, są dla mnie zdecydowanie za krótkie. Nie mam czasu na wiele realnych przyjemności, a co za tym idzie, na wirtualny świat mam jeszcze mniej. Z wielkim żalem i przywiązaniem odchodzę z bloga po tak długiej i wspaniałej współpracy. 

Chciałabym serdecznie podziękować ekipie za cudownie (jak dla mnie) spędzony czas. Przede wszystkim dziękuję za możliwość bycia w redakcji, za to że przepuściliście mnie w naborze. Dziękuję za wszystkie rozmowy, za pomoce i możliwości jakie od was otrzymałam.

Bardzo dziękuję również czytelnikom, bo bez was tak naprawdę nie było by tego wszystkiego. Dziękuję za motywację jaką mi dawaliście, za wszystkie ciepłe słowa i wiele komentarzy pod moimi postami.

Pozostanę oczywiście jako czytelniczka oraz moderatorka chatu i będę wspierać ekipę. 

Jeszcze raz wszystkim bardzo, bardzo dziękuję i życzę powodzenia. 
Po raz ostatni tutaj,
(wasza super tajna agentka) BellaSwan22

9 komentarzy:

  1. No, please stay <3 I don't let you go. :(

    A tak już na poważnie - Jezu, to pożegnanie jeszcze bardziej podkreśla Twoją "żyłkę" do pisania postów :D Jak to mówią moi koledzy "Ty robisz to z pasji, a nie dla pppieniędzy" xD

    Jakoś tak wzniośle i smutno się zrobiło... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. In, hej, spokojnie. Swoją drogą, dziękuję XD Przez ostatni miesiąc było tak jak by mnie nie było, więc... Teraz po prostu będzie więcej takich miesięcy. Świat się nie wali, blog zostaje, dacie sobie radę. Jest mi bardzo miło, że jednak może ktoś będzie odczuwał brak mojej osoby. Dzięki ;*

      Usuń
    2. Ile ty masz lat, że lubisz zmierzch? xd

      Usuń
    3. Wiek nie ma tu znaczenia. Znam osoby które mają 9 lat i go lubią, a znam i takie co mają 29. Poza tym, jest już mi obojętny (:

      Usuń
  2. nie odchodź... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie nam smutno bez Ciebie :(

    koko11sweet14

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie bez Ciebie bardzo smutno:( Ale to bardzo:(

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, szkoda, że odchodzisz. Ale dzięki za wszystko. Może jeszcze kiedyś wrócisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak czasu... Znam to uczucie. ;_; Szkoda. My również dziękujemy za ten czas, który poświęciłaś na bloga.

    OdpowiedzUsuń