Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, listopada 16

Libonotos w Wyzwaniu Tytanów

Po raz kolejny natrafiła się okazja na zdobycie czegoś wyjątkowego w Wyzwaniu Tytanów. Tym razem jest nią boski koń wiatru - Libonotos.

Możesz jeździć na nim poprzez oceany, aby zwiększyć siłę jego wiatru, bądź ponad górami, aby zwiększyć jego umiejętności.
Przejażdżki przez równiny zwiększają zarówno poziom umiejętności, jak i siłę wiatru.
Do wieku 3100, gdy tylko siła wiatru konia Libonotos osiągnie 100 %, będzie on w stanie rozpętać burzę.
Kiedy przeminie, otrzymasz któryś z następujących przedmiotów:
- Łzy Afrodyty
- Diament
- kolejną niespodziankę
Kierunek wiatru określa zarówno umiejętności oraz punkty siły wiatru, które koń Libonotos otrzymuje podczas przejażdżek, jak i upominki zdobywane podczas burzy. Gdy wiatr wskazuje dany kierunek, koń Libonotos może otrzymać premię lub stracić umiejętności w danym dniu.


Podoba Wam się boski?
Ewa242421

9 komentarzy:

  1. 4 otworzone - 4 przegrane na 3 poziomie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, kiedy nie chciałam dzikusa - wygrałam. A jak chcę bosiaka - nie ma. Jestem zła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. udało się za pierwszym razem na 3 poziomie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się udało za 3 razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie sobie jakoś zdobyć to Wyzwanie Tytanów... To będzie dopiero mój pierwszy raz XD

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja wydałam 8 kuponów i Nic :'(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki kierunek wiatru musi być u niego być, aby siła wiatru najwięcej wzrosła?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam jedno i więcej kuponów nie marnuję. Wygrałam ŁA, rzepy, PD jako wynagrodzenie za przegranie na 3-cim poziomie. Pół biedy, że jedno ŁA, bo 2 wydałam, żeby miec drugi kupon na WT, się zwróciło.

    OdpowiedzUsuń