Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, listopada 19

Karty - podróże w czasie!

 Na forum międzynarodowym zawitała już nowa promocja. Będzie to już piąta edycja kart (wcześniejsze edycje to kolejno: Karty Gwiazdkowe 2011, Karty podróżnicze 2012, Karty Halloween 2012 i Karty Sztuk Pięknych 2013). Każdy gracz z większym stażem, który brał udział w tych promocjach, może je ponownie obejrzeć w zakładce Profil -> Moje konto -> Moje karty.

Tym razem tematem przewodnim eventu będą podróże w czasie.

Mamy do uzbierania 7 kolekcji kart:, w każdej z nich trzeba zebrać ich 5 o różnych stopniach (im epoka nowsza, tym kolekcja trudniejsza do skompletowania):

  • Prehistoria   - nagrodą za uzbieranie kolekcji jest Różdżka Płodności
  • Antyczny Egipt - nagrodą za uzbieranie kolekcji jest Przywilej Piramid (nie wiadomo, czy wejdzie na polską wersję, czy zostanie czymś zastąpiony) - dający przez 20 dni 5 Punktów Dorastania dziennie, jeśli logowałeś się wcześniejszego dnia. 
  • Era grecko-romańska - nagrodą za uzbieranie kolekcji są Łzy Afrodyty
  • Średniowiecze - nagrodą za uzbieranie kolekcji jest Złote Jabłko
  • Czasy nowożytne - nagrodą za uzbieranie kolekcji jest Zestaw Nyks
  • Czasy współczesne - nagrodą za uzbieranie kolekcji jest Wyzwanie Tytanów
  • Czasy futurystyczne (przyszłość) - nagrodą za uzbieranie kolekcji jest 5-ty Żywioł

Jak można zdobyć karty?
  •  Logując się po raz pierwszy danego dnia 
  • 2 karty dziennie możemy wygrac zajmując 2 razy 1-sze miejsce z koniem w zawodach 
  • Oglądając video - na stronie promocji pod poniższym obrazkiem pojawia się napis: "Zdobądź więcej kart oglądając video", klikamy na niego a pojawia nam się okienko, w którym wybieramy opcję "Więcej kredytów". Czekamy, jak filmik się przewinie, po czym odbieramy nagrodę na stronie kart. 
  • za pomocą specjalnych sprzedaży, których przycisk również znajduje się koło tego obrazka. Są to Aukcje i Błyskawiczne Sprzedaże. Na aukcjach licytuje się nagrodę podobnie jak na aukcjach końskich, natomiast w czasie błyskawicznych sprzedaży co parę minut/sekund możesz kupic losową nagrodę. Tu liczy się szybkosc. Przy aukcjach polecam zacząc licytację pod koniec jej trwania; nie podbija to niepotrzebnie ceny, zwiększa nasze szanse i pozwala ocenic, czy chcemy wziąc udział w tej licytacji, czy cena jest jednak dla nas zbyt wysoka. Nagrody, które możemy kupic to różnego stopnia karty lub nowy dzikus - Banker.


  •  Jeśli dostaniesz kartę kolekcjonerską, którą już masz, możesz ją wymienić za 5 diamentów na inną, której na pewno nie posiadasz (tylko raz dziennie).
  • Na 100 % później pojawi się możliwość zakupienia pakietu kart na Czarnym Rynku (obstawiam 5 kart różnych stopni za 1 kupon) lub wygrania ich w Rogu Obfitości, a kto wie, czy nie to i to :)
O co chodzi ze "stopniami" kart? 

Otóż są 4 rodzaje kart - brązowe, srebrne, złote i diamentowe. Są one uszeregowane w kolejności częstotliwości występowania. Brązowe można znalezc najczęściej, diamentowe - najrzadziej.

Jak oprócz zbierania kart do kolekcji możemy wygrać prezenty? 

Oprócz kart kolekcjonerskich mamy również karty upominkowe (również o 4 różnych stopniach). Im lepszy stopień, tym bardziej wartościowa nagroda, tak więc pod brązową kartą może kryc się 50 rzep lub uzda, a pod kartą diamentową możemy znaleźc dzikusa ;)

Jeśli skompletujemy wszystkie 7 kolekcji (nie musimy miec wszystkich kart upominkowych), wygramy nowego boskiego konia wiatru - Thraciusa, o którym przeczytacie więcej w jutrzejszym poście :)

Ponadto w kartach upominkowych możemy znaleźc dwa inne Przywileje (oprócz Przywileju Piramid, który jest dostępny za skompletowanie kolekcji Antycznego Egiptu):

Przywilej Kronosa: Przez 10 dni masz możliwosc rozdania darmowych Klepsydr Kronosa wszystkim koniom urodzonym w Twojej hodowli (nie kupionym)

Przywilej Pisarza: Przez okres 20 dni dostajesz 1 Zwój Plutona do zapasów dziennie.  



Prawdopodobnie promocja zostanie wprowadzona w tym tygodniu, przynajmniej ja tak myślę :) 

 Obrazki wzięte ze strony Howrse.com lub Google Grafika 
Wszystkie nazwy z Howrse.com są przetłumaczone przeze mnie i mogą się różnic od tych, które będą na polskiej wersji.

Co myślicie o tej promocji i o moim poście? :)
Co planujecie wygrać? 
Invisible.♥

26 komentarzy:

  1. KOCHAM tego typu promocje. W pierwszej jakiej brałam udział wygrałam mojego pierwszego dzikusa. Może i teraz mi się poszczęści. Jak nie bosiaki, to chociaż te ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam zbyt wielkiego szczęścia w tej promocji, ale zobaczymy tym razem co będzie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. ja liczę na przywilej piramidy, bo to 100 PD, jak mi się poszczęści może coś jeszcze wygram
    Elancja

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu karty,fajnie!
    Chociaż i tak pewnie nie wygram dzikiego
    Lemurek015

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam na INT z kart, które dostałam za logowanie udało mi się wygrać Zestaw Posejdona ;3
    Brałam udział w poprzednich kartach i jest to zdecydowanie jedna z moich ulubionych promocji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś wygrałam Wyzwanie Tytanów ^^
    tagada

    OdpowiedzUsuń
  7. Koffam takiego typu promocje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super uwielbiam takie promocje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nienawidzę kart. Najgorsza promocja...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 5 dni stażu na Howrse - Wianuszek i wygrałam dziś Bankera. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pod jedną z diamentowych kart które można wygrac w ten sam sposób co inne (za logowanie, w zawodach itp.)

      Usuń
  11. nie mogłam znaleźć tego video... POMOCY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ono pojawia się tylko czasem zamiast błyskawicznych sprzedaży, nie ma go zawsze :) Takie samo było np. w Przeklętych Piaskach i można było wygrać relikt ;)

      Usuń
  12. Nienawidzę tej promocji ! Wymuszanie kasy ! Ci bogatsi z większym stażem mają więcej kasy na karty !

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma Przywileju Papirysu - jest Przywilej Pisarza.
    Sama go wygrałam w złotej karcie

    `Resa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też to zauważyłam niedawno :) Już wprowadzam poprawkę.

      Usuń
  14. ja wygrałam dzikusa i strasznie się ciesze

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygrałam zestaw hery i posejdona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak sprzedawać karty?
    bo mam niepotrzebne nieotworzone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie da się, ale za 5 diamentów możesz powtarzającą się kartę wymienic na inną, której nie masz. Co do kart upominkowych - zawsze warto je otwierac, nawet, jeśli prezenty nie są Ci potrzebne - a nuż uda się je sprzedac np. Mieszanki kaloryczne sprzedaj w Sklepie, a niepotrzebne rzeczy z CR na wymianach.

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wygrałam 2 razy objęcia Morfeusza :D Ale wolała bym dzikiego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, wie ktoś może jak korzystać z Przywileju Kronosa?
    Ja niestety nie mam pojęcia, nie znam się na korzystaniu z CR :c

    OdpowiedzUsuń
  20. jak ja bym chciał dla mojego konia wygrać złote jabłko...

    OdpowiedzUsuń
  21. jednej karty brakowało mi do futurystycznej

    OdpowiedzUsuń