Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, listopada 18

Zmiany dotyczące diamentów!

W grudniu czekają nas kolejne zmiany na Howrse. Te najważniejsze będą dotyczyć Diamentów.

Diamenty będą możliwe do zdobycia tylko poprzez dzikie lub boskie konie. Nie będzie już możliwości zdobycia Diamentów za pomocą: Rogu Obfitości, oferty sponsorów, zawodów, Grand Prix, dokonań, zamiany Kuponu na 10 Diamentów, itd.

Gracze, którzy będą posiadać przynajmniej jednego specjalnego konia, będą mogli posiadać i wydawać Diamenty jak wcześniej z wyjątkiem bonusów w sklepie, które będą dostępne za Equus.

Gracze, którzy nie mają specjalnych koni, oferujących Diamenty, ale posiadają ilość Diamentów niemożliwą do podzielenia przez 10, otrzymają rekompensatę w postaci zaokrąglenia ich ilości Diamentów do pierwszej 10. Czyli np. gracz posiadający 11 Diamentów będzie ich miał 20, gracz posiadający 4 będzie miał 10, gracz posiadający 37 będzie miał 40 itd.Powyższa rekompensata nie dotyczyć będzie graczy, którzy posiadają konie, oferujące Diamenty lub nie posiadają żadnych Diamentów.

Ow tłumaczy się, że zmiany te mają uprościć system wirtualnej płatności w grze i zwiększyć zainteresowanie końmi boskimi i dzikimi.

Uważacie tę zmianę za pożyteczną, czy kłopotliwą?
Adencjo

17 komentarzy:

  1. Nie jest źle...

    Lemurek015

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam większość wypowiedzi graczy na forum howrse i mam jedno pytanie: Do czego w takim razie będą służyły diamenty graczom, którzy nie mają koni dających diamenty? Bo jak rozumiem nie będzie możliwości zapłacenia nimi za rzeczy z CR? No chyba, że trzeba je będzie zbierać aż do momentu,w którym zdobędziemy konia boskiego i będziemy mogli diamentami podnieść jego umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie tak :) usunięte zostały wszystkie sposoby zdobycia diamentów, a korzyści z ich posiadania, tj. płacenie za przedmioty z CR czy inne - nie. Tylko bonusy w Sklepie są dostępne za Equus, bo to by już było wybitnie nie fair ;o Jeśli nie wiesz do czego jeszcze są potrzebne diamenty to poczytaj w naszym poście znajdziesz go w wyszukiwarce lub w Howrse ABC :)

      Usuń
    2. Czyli w skrócie jeśli nie masz konia dającego diamenty to może zużyc tylko te co masz/dostaniesz a do reszty korzyści odzyskasz dostęp dopiero jak zdobędziesz takowego konia i nowe diamenty z jego pomocą :)

      Usuń
    3. Dziękuję :) źle zrozumiałam to co jest w poście OW :) teraz już się wszystko wyjaśniło

      Usuń
    4. Nie ma za co :) Cieszę się, że mogłam Ci pomóc ;)

      Usuń
  3. Myślę, że to niepotrzebna zmiana. Mam boskie konie, ale uważam, że to niesprawiedliwe, że gracze, którzy nie mają takich koni nie mają możliwości zdobycia diamentów. Ta zmiana jest tylko po to żebyśmy kupowali więcej kuponów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam Lipsa i nawet jak rozpęta burzę to nie zawsze diament, zresztą i tak wolę WT. Ale w sumie to i tak za dużo ich nie zdobywałam zwykłymi metodami. I tak gratulując Topazom od czasu do czasu jakiś wpadnie graczom bez boskich/dzikich :( Ale to i tak mniej

      Usuń
  4. A mam pytanie, kiedy będzie nowa promocja z kartami? :) Bo patrzę, że coraz większy ten odstęp między internationalem a polską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie niektórzy będą obstawiac na poniedziałek ale sądzę że w tym tygodniu już się pojawi :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Proszę :) Chociaż oczywiście mogę się mylić :(

      Usuń
  5. Bez sensu. Kolejna zmiana. Kolejna głupota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwa dzikusy i niby powinno mi to, że tak brzydko powiem, wisieć. Ale myślę o innych graczach i niestety uważam, że ten pomysł jest BEZNADZIEJNY!

    OdpowiedzUsuń
  7. A w takim razie do czego będą służyć oferty partnerów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, wgl nie za bardzo ogarniam te zmiany. np. dlaczego nie weszły na serwer International? Czy tylko Polska ma takie genialne pomysły, żeby się wzbogacić? Aczkolwiek obstawiam, że w ofertach partnerów mogą się pojawic kupony lub ew. jakieś sumy Equus, mogą one zostac też usunięte. Są to jedynie moje luźne spekulacje, więc proszę nie wiązac z nimi przyszłych nadziei co do tych ofert :)

      Usuń
  8. jest to niezbyt pożyteczny pomysł
    mnie sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń