Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, grudnia 28

Katalog ras: Kuc islandzki

Dużo osób prosi o katalog dla najnowszej rasy, więc oto on. Zapraszamy do świata Kuców islandzkich C:

Islandy na Howrse:

Dorosły i źrebię w najpopularniejszej maści:
  
Gatunek: Koń
Data dodania na Howrse PL: 25 grudnia 2013, możliwość zdobycia w Magicznej przejażdżce
Wysokość: Od 130 cm do 140 cm w kłębie
Ranking popularności ras: 28., na dzień dzisiejszy 18629 osobników


Najbardziej rozwinięte um: Wytrzymałość, ujeżdżenie, kłus
Najlepsza specjalizacja: Western
Przoduje w: Western pleasure

 
Koń o takim samym wyglądzie na Howrse PL: Brak
Liczba maści: 16
Najpopularniejsza maść: Kasztanowata
Najrzadsza maść: Cremello

Maści na źrebakach:

Maści na dorosłych koniach:

Mimo tego, iż islandy zostały dodane niedawno, PG czystej rasy wynosi już ponad 700. Obecnie powstają hodowle tejże rasy,ale najlepsze PG w rankingu koni mają islandy o przyrostku
"আমি তোমায".
Również pomimo, iż są na Howrse od zaledwie czterech dni już prześcignęły liczbę hunterów irlandzkich dostępnych od lipca tego roku na serwerze o ok. 4 tysiące! 

Jak Wam się podoba nowa rasa?
PS. Mam nadzieję, że nie popełniłam nigdzie błędu. To mój pierwszy katalog :)
Hiena

9 komentarzy:

  1. Ja załapałam się na klacz która kosztowała 999Eq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam klacz Cremello za 500 Equus :D

      Nick w grze: nadis

      Usuń
  2. Mi się udało zdobyć ją w prezencie, za pierwszym razem :D
    kicia594

    OdpowiedzUsuń
  3. ja od koleżanki dostałam : DD
    dzika112

    OdpowiedzUsuń
  4. Udało mi się zdobyć klacz w zielonym prezencie :D
    Lily ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te kuce :) Dobrze, że wyglądem różnią się od innych, bo to je wyróżnia.
    Zdobyłam konika tej rasy w prezencie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się udało zdobyć kasztanowodereszowatą klacz w Prezencie Pingwina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń