Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, grudnia 29

Magiczna Przejażdżka rozpracowana!

Wiele osób wygrało już nagrodę główną w promocji - Opala.
Właśnie do nich wysłałam wiadomość z prośbą o screeny wszystkich plansz w grze.
Z naszego fanpage'a znacie już wygląd 2. i 3. planszy.

A oto plansza 4 - Fabryka Zabawek:


Znajduje się tu 1 Prezent Chochlika i 1 Prezent dla przyjaciela :)
 
I plansza 5 - Lodowy Labirynt:


Znajduje się tu najprawdopodobniej 1 Prezent Chochlika, niestety zawartość tej planszy jest niekompletna.
 
Plansza 6 - Boska Gwiazda: 











 






















A oto treść wszystkich wyzwań...




1. Oporządzić konia - wyczyścić go

Nagroda: Możliwość rzutu kostką co 8 godzin

2. Daj datek dla Ow (liczba equus zależna od liczby funduszy, w ramce na stronie Ow)

Nagroda: Możliwość teleportowania się na wskazane przez Howrse pole. 

3. Podaruj jabłko koniowi w wieku 10 lat - znajdź go np. na sprzedażach

Nagroda: Dodatkowy rzut kostką.

4. Uczestnicz w x zawodach (liczba inna dla każdego gracza, ja miałam 40, ktoś inny 30 - jest to zależne od liczby koni).

Nagroda: Możliwosc rzutu kostką co 6 godzin.

5. Użyj Czarnej Orchidei na koniu 

Nagroda: możliwość pójścia o 4 pola 

6. Znajdź PD w UFO (wskazówka: odwiedzaj różne strony Howrse lub graczy z Kontem Pegaza, może ustawili takie UFO na stronie i uda Ci się je złapać. Dużo takich graczy jest w czołówkach rankingów)

Nagroda: 2 bonusowe rzuty kością

7. Doprowadź swojego konia do wieku 35 lat

Nagroda: Teleport na wskazane przez Howrse pole.

8. Usuń skrzydła pegazowi lub unipegowi (gdy będziesz w trakcie realizacji tego zadania na stronie każdego skrzydlatego konia pojawi się ramka "Akcja - Usuń skrzydła"). Potem koń ten stanie się zwykłym koniem/ jednorożcem, straci Krew Meduzy i swój bonus.

Nagroda: Możliwość rzutu kostką co 4 godziny

9. Wygraj 20 zawodów (wskazówka: startuj z końmi, których suma umiejętności jest wyższa niż pozostałych biorących udział w zawodach i które często wygrywają, z tzw. czempionami).

Nagroda: Możliwość pójścia o 5 pól

10. Daj datek dla Ow 

11. Uzyskaj konia ze 100 % BLUP (u nas: Howrse ABC -> Hodowla -> BLUP)

Nagroda: Teleport na wskazane przez Howrse pole

12. Otworzyć x

Nagroda: Możliwosc pójscia o 6 pól.

13. Posiadać nieśmiertelnego konia? (z Kamieniem Filozoficznym w przedmiotach)

Nagroda: 2 dodatkowe rzuty kością

14. Spraw, aby urodziły się bliźniaki. (Wskazówka: Przy pokrywaniu klaczy daj jej Różdżkę Płodności)

Nagroda: Rzut kostką co 4 godziny aż 2 razy.

Treśc zadań jest niekompletna, jeśli ktoś wie coś na temat nagród w niektórych nieuzupełnionych zadaniach lub o treści zadań 12, 13, 3 napiszcie w komentarzach a uzupełnię posta o tę informację i Wasz podlinkowany login w "źródłach" :) 

Za screeny 5 i 4 planszy dziękuję graczom Nimfia123 i Destin
Screen 6 planszy pochodzi z francuskiego serwera, a na Howrse PL opublikował go Kamil2010
Za informacje dziękuję również graczce Szalona mandaryna oraz miryda.

Czy ten post jest dla Was przydatny? 
Kto liczy jeszcze na zdobycie Opala?
Na której jesteście planszy, ile macie kluczy i co do tej pory wygraliście? 
Invisible.♥

24 komentarze:

  1. na planszy cukierkowe pole jest present Chochlika łatwo można go zdobyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale ja nie mogę w niego trafić i dlatego wciąż tkwię na tej planszy i jeszcze nie mogłam trafić w pierwszy klucz ;(

      Usuń
    2. musisz wziąść wyzwanie i jak je zrobisz to morzesz wziąść ten prezent chochlika (chodzi o zadanie z CO)

      Usuń
    3. Już miałam to wyzwanie i nie dało się dojść do pola z prezentem. Jednak nie wykonałam go i będę je mogła najprawdopodobniej zrobić na innym polu z wyzwaniem, ale i tak nie będzie ono w odległości 4-ech pól od P.Chochlika :)

      Usuń
  2. Plansza 4:
    - jeden prezent chochlika
    - jeden prezent dla przyjaciela,

    Zad. 2
    Nagroda: Możliwość teleportowania się na wskazane pole.
    Zad. 3
    Ja miałam konia w wieku 10 lat, ale najwyraźniej później zmienili.
    Nagroda: Dodatkowy rzut kostką.
    Zad. 4
    Nagroda: Możliwość rzutu kostką co 6 godzin.
    Zad. 7
    Ja doprowadzałam konia do 35 lat.

    Dosyć słabe nagrody. Upominek Hestii, Wyzwanie Tytanów, Złote Jabłko, dwa Kuce Islandzkie, 2 razy po 20 PD to te lepsze nagrody. Reszta to śmieci typu kaloszki, chmurka, lonża, trochę eq.
    - miryda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też doprowadzałem do 35 lat. Jakaś pomyłka się wkradła. ;>

      dudek7894

      Usuń
    2. Wow, marzę o takich nagrodach :) Dziękuję za informacje, już uzupełnione. A zdobędziesz Opala/Nangchiena/Graniego? Jak Ci się udało tyle wygrać?

      Usuń
    3. O, opublikował się ten komentarz... XD
      12 kuponów, dlatego. :D
      Może gdybym nie skupiła się na prezentach, to miałabym jakiegoś boskiego. mam jeszcze 10 kuponów z zanadrzu... XD
      - miryda

      Usuń
    4. Chyba już nie będzie ZE, ale jakby było to bym na Twoim miejscu spróbowała, zależy, na której planszy jesteś ;)

      Usuń
    5. Na czwartej. ;)
      - miryda

      Usuń
  3. Sporo koni do wygrania :) Ja osobiście słaba jestem w tego typu promocjach więc nie mam szans na wygranie boskiego ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem JESZCZE na 2, bo dosłownie skaczę przy ostatnim kluczu... ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z promocji 2x OM wymienie się za 5Ż potrzebuję i to barszo.
    Alexsa007

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie dzielą 3 pola od ostatniego klucza na 2 planszy. Nie mam szans na zdobycie czegokolwiek z ostatniej planszy. Dwa lata temu chyba były karty. Wtedy zdobyłam 3 grani na moim poprzednim koncie. xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem,że piszę teraz niezgodnie z tematem,ale jestem ciekawa kiedy będzie można zdobyć i w jakiej promocji Onyxa,wiecie już coś o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie. Ale jak tylko będziemy coś wiedzieli, na pewno tego przed Wami nie ukryjemy :)
      ~ Hiena

      Usuń
  8. A ja nie mam konia, ani dzikiego, ani boskiego, bo nie mogę wyjść z 2 planszy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet Graniego nie wygrałam!!! :( Głupia 2 plansza

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem na 5 planszy i mam z serwisu dogry.pl 10 kuponów i jak nie dadzą zestawu chochlika to będzie słabo :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Julia Nie-powiem
    Tak samo stoję na 2!! I jeszcze przez tyle czasu....

    OdpowiedzUsuń
  12. Zadanie 10. Nagroda: Zestaw Elfów. :)
    - miryda

    OdpowiedzUsuń