Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, stycznia 28

5-ty Żywioł w Rogach Obfitości!

Od dziś (28.01.2014) do 30.01.2014 mamy szanse znaleźć w Rogu Obfitości 5-ty żywioł. To dobry moment by uzupełnić naszą kolekcje żywiołowych koni.

Dzięki 5-mu Żywiołowi Twój koń może korzystać z maści wybranych losowo spośród żywiołów wody, ziemi, powietrza, ognia lub metalu. Dodatkowo, zwierzę zdobywa premię:
Ziemia: +3 do ujeżdżania
Powietrze: +3 do skoków
Ogień: +3 do prędkości
Woda: +3 do wytrzymałości
Metal: +3 do wszystkich umiejętności

Tylko konie, które mają co najmniej 1,5 roku mogą używać 5-go Żywiołu.



Będziecie polować na 5-ty żywioł? Jakie konie z tej kolekcji już posiadacie?
Adencjo

21 komentarzy:

  1. Ja aktualnie szukam RO. Mam już roga powietrza. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już wygrałam 5-ty żywioł za 1 razem:)

    Natalia 16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dostałem go za pierwszym razem :) Mam już pegazy powietrza i metalu. Teraz dam 5-ty żywioł na unipegu. Liczę na ogień :3

      Usuń
    2. Coś za łatwo idzie,ja też w 1-szym RO miałam 5-ty żywioł :)

      Usuń
  3. za 1 razem i nigdy wiecej nie trafiłam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi niestety się nie udało :c

    Pozdrawiam
    Scratch

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam konia ognia i pegaza powietrza, ale nie szykuję się na uzupełnianie kolekcji. Wszystkie kupony poszły przy okazji bosiaków w RO x)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też za pierwszym razem go dostałam i jeszcze WT. Mam szczęśliwy dzień XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 13 kuponów, i boje się zaryzykować ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zaryzykowałam i mam 5Ż :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam za pierwszym razem :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam kupon i otworzyłam RO i za pierwszym razem udało mi się. Mam już konia z żywiołem powietrza xDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam RO, który dostałam w Olbrzymich Roślinach. Otworzyłam, i... Mam kolejny RO. Zaryzykowałam (2 raz xD). Teraz mam ZB i 5-ty Żywioł. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Za pierwszym razem Zestaw Posejdona, za drugim Zestaw Posejdona z 5Ż XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Otworzyłam aż trzy rogi. W pierwszym, patrzę, szok. Żywioł i Zestaw Nyksa. No, fart i tyle. Po pięciu minutach.
    - Co tam, może jeszcze jeden ? ;D
    Znów piąty żywioł.
    - Teraz może być tylko lepiej, buahahah.
    A tam Lira, jabłka i PD. No cóż to trzech razy sztuka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłam RO, otwieram i patrzę, a tam... drugi RO i 5-ty żywioł. No to myślę, że mam szczęśliwy dzień i otwieram ten wygrany. Patrzę i ze zdziwienia aż przecieram oczy, bo dostałam kolejny 5-ty żywioł. Postanowiłam nie kusić losu i przerwałam ten maraton, zanim dostałam śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przed sekundą wygrałam drugi xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Za pierwszym razem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie otwierałam, bo nie miałam wtedy kompa, ale z koni-żywiołów mam zwykłe konie 2 ognie, pegazy wszystkie rodzaje prócz metala, na którego zbieram aktualnie kuponiki (planuję kupic za 15 k, jak ktoś ma lepszą ofertę np. 12 k + equus to piszcie :) Z rogów mam ziemię i wodę, unipegów na razie nie zbieram. Mam jeszcze jeden 5ż w zapasach, odkładam go dla jakiegoś rożka o w miarę wysokim PG, muszę takiego wyhodowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie mam kuponów. Nikt z rodziny mi nie chce kupić nawet jednego.

    OdpowiedzUsuń