Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, lutego 25

Kuc Exmoor na sprzedażach zarezerwowanych

Tak jak niektórzy czytelnicy przewidzieli, pojawiła się kolejna promocja, w której do kupienia jest Kuc Exmoor. Do dnia jutrzejszego, do 13:59 na sprzedażach zarezerwowanych po raz pierwszy można zakupić dzikiego Kuca Exmoor i to ponownie za jedyne 5 kuponów!


Kuc Exmoor
Dzikie konie są niezwykle rzadkie i muszą być oswajane już od urodzenia zanim będzie je można właściwie wytrenować.

Może to być długi i trudny proces, ale kiedy już Ci się uda, wynagradzają Cię mnóstwem diamentów aż do wieku 80 lat!


Jeżeli oswoisz dzikiego konia jako jeden z najszybszych graczy, będzie miał wysoki potencjał genetyczny i szansę aby pojawić się w rankingu.




Według mnie, to się robi powoli niemądre, gdyż dzikusy stracą na wartości.
Jakie jest wasze zdanie?
Hiena

35 komentarzy:

  1. Dla mnie to najlepsza na świecie promocja! Wreszcie mogę zdobyć trochę dzikusków! <3 Hehe, mam już dwa. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem dobrze, że gracze którzy nie mają szczęścia kupią sobie dzikiego. Sama kupiłam już jednego, tą klacz mustanga hiszpańskiego, chyba nie zdążę uzbierać kuponów. aktualnie 1. Mam pytanie, czy to będzie w ten sposób, że teraz każdy dziki będzie na sprzedażach? Proszę o odpowiedź ;) Ale z drugiej strony też się zgadzam z tym że tracą na wartości. Wystarczy mieć sporo eq, kupuje się konia na kupon, i ma się te 5. Bogacze mogą sobie pokupować ile im się podoba. Jakbym miała 50 kuponów wczoraj to kupiłabym tego dzikiego, dzisiaj też, ale nie wiem czy kupiłabym 5 takich i 30 takich i żeby kilka zostało... Teraz każdy może je mieć co dla niektórych to jest super bo moga ich mieć ile zapragną a dla innych to jest wręcz głupie bo nie mogą ani jednego mieć... Wracając, będzie w ten sposób, że teraz każdy dziki będzie na sprzedażach? Będę wdzięczna za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiena, co do malejącej wartości dzikusów staram się być dobrej myśli c: Myślę, że Owlient w tej sprawie nie da plamy i nie dopuści, by taka promocja się prędko powtórzyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pojechali z terminem mamy ponad miesięc loterii:)
    Alexsa007

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam Exmoora, ale nie mam go w "moich koniach"... a 5 kuponów zniknęło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj chwilę. Powinien do ciebie dotrzeć za max. 5 minut.

      Usuń
  6. Ja nie kupuję dzikich,na razie czekam na Onyksa,puki co 8kuponów za kilka dni za equus będzie 1dodatkowy jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzikich nie można sprzedać, niby czemu mają stracić wartość? Ich nie można sprzedać, jak dla mnie oni są bezcenni ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie można, bo sama posiadam trzy. Nie chodzi mi o wartość pieniężną. Jak tak dalej będzie, wszyscy będą mieli dzikusy i przestaną być one tak cennymi w posiadaniu końmi.

      Usuń
  8. O.O On jest śliczny !! Sprzedałem om i jakoś nazbierałem te 5 !! Yupi :P Czuje się taki dowartościowany :D
    ~Bajtuś

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja przepłaciłam kilka miesięcy temu i kupiłam za 12 XD Ale niech będzie...
    Toskania783

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłabym go, ale brakuje 3 kuponów. Szkoda <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli tak, to ja też się wypowiem.
    Niedawno weszły zmiany, które na celu miały usunięcie wręcz możliwości wymiany diamentów. Owlient/Ubisoft dobrze postąpił, gdyż od teraz niektórym osobom łatwiej będzie obracać diamentami niskim kosztem (5 kuponów).
    Pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem. Pisaliśmy o tych zmianach. Jednak to nie zmienia faktu, iż dzikusy będą teraz cenne jeśli chodzi o posiadanie :)

      Usuń
  12. Och, znów skorzytałam, jest śliczny! Mam w zamiarah kupić jeszcze jednego, ale nie wiem, jaki teraz będzie... Mam nadzieje, iż te nowe dzikie sie pojawią.
    Miku Nao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar kupić już tylko Chincoteague'a :)

      Usuń
  13. Ja właśnie też myślałam o Chincoteague i o Koniku Polskim, ale nie mogę się zdecydować, bo już nie mam kuponów, tylko na jednego mi starczy.
    Miku Nao

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście bardziej podoba się Chincoteague. Ta łapa niedźwiedzia na jego boku jest fajna i otoczenie też przyjemne ;)

      Usuń
  14. no właśnie niektórzy gracze płacili(tak jak ja) za dzikusy 12 kuponów a teraz co 5 kuponów? dzikie tracą tylko na wartości i każdy je teraz będzie mieć:(
    Natalia 16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie zrozum mnie źle, ale np. dlatego ja nie wydaję nie wiadomo ile na pikselowe konie. Max. te 5 kuponów mogę dać :)

      Usuń
  15. Agnes Ronnie M. ja mam dzikiego Chincoteague jest słodki:)
    Natalia 16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go będę mieć, jak tylko się pojawi :) I następnym razem wystarczy po prostu Hiena xD

      Usuń
  16. Ah, brakuje 3 kuponów do dzikiego. No, ale mam cel zbieram na Kuca Welsh Mountain - inne mnie nie obchodzą *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam. Mam zamiar jeszcze kupić ze 2.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż, dzikusów nie można sprzedawać, więc nie jest to tak, że nagle stracą na wartości - po prostu staną się pospolitsze. No i według mnie to po prostu się opłaca - za 5 kuponów dostajemy 8 w diamentach, więc sama przynajmniej raz skorzystam <;

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam jeszcze ochotę na Konia Przewalskiego :P Może się uda
    ~Bajtuś

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm... jeszcze Nangchena i konia z Kundudo nie było co nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wie ktoś czy będzie Garrano?

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiecie ile jeszcze będzie dzikusów do kupienia? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mi się zdaje,że wszystkie dzikie będą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie oprócz 4 najnowszych :)

    OdpowiedzUsuń