Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, marca 7

Skrzynia Skarbów dostępna na CR



Do końca promocji zostało jeszcze trochę czasu. Zapewne niektórzy z Was być może już zdobyli główną nagrodę w promocji. Jednak jeśli nie, to od dzisiaj do 10 marca, do godziny 10 możecie zdobyć Skrzynię Skarbów za 10 kuponów. Trochę drogo, ale warto, gdyż nagrody są warte swojej ceny (dla przypomnienia: do wygrania jest 1 000 kuponów, 1 000 000 Equus, 1 000 PD oraz dwa dzikusy z najnowszej kolekcji).




  
Ja nie skorzystałam z oferty, a Wy?
Hiena

18 komentarzy:

  1. ja już kupiłam i wygrałam 2 dzikie ZP(osejdona) RP i PH oraz pd eq i rzepy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhhh, chciałabym, ale niestety mnie nie stać XD

    OdpowiedzUsuń
  3. "(dla przypomnienia: do wygrania jest 1 000 kuponów, 1 000 000 Equus, 1 000 PD oraz jeden dziki koń z najnowszej kolekcji)." - głupstwa, głupstwa, głupstwa! Albo prawda ale zupełnie źle sformuowana. 1 000 kuponów, 1 000 000 Equus, 1 000 PD - to nagrody główne, żeby je wygrać trzeba mieć nie wiadomo ile szczęścia. Teraz podczas tej promocji z SS do wygrania są 2 nowe dzikie a nie jeden. Oczywiście, jak to w SS, można zgarnąć coś z CR, trochę equus i PD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy ty umiesz czytać? Do wygrania. Nic nie pisałam, że jest to gwarantowane -.-"

      Usuń
    2. A czy Ty wiesz, że to zabrzmiało tak, jakby do wygrania było jednocześnie 1000 kuponów, 1 000 000 Equus i 1000 PD? W dodatku nie jeden, ale dwa dzikusy są w SS...

      Usuń
    3. Nie, tak nie zabrzmiało.

      Usuń
    4. Nie zabrzmiało tak , naucz się czytać !

      Usuń
  4. Ja nie mam nawet tylu kuponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja poczekam na ainosa w Skrzyni.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również nie skorzystam. Nie mam na tyle kuponów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam :)
    Oprócz dzikich RO,ZH i ZJ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wydałam kupony na CR a miałam ich 9 tylko 1 i by bym kupiła -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, ale brak kuponów, ale jakbym miała to bym skorzystała z tej oferty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety, mnie nie stać, ale i tak bym nie chciała dzikusa, bo po co jeśli nie dałabym rady go oswoić :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Odtworzyłem SS, a co tam miałem ? Oczywiście same zestawy no i oczywiście 2 dzikusy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłem SS za 100 diamentów, sądzę że kupię później za kolejne 100 diamentów SS z drugim "zestawem" dzikusów ;)
    Swoją drogą szkoda, że za zakup za diamenty nie dostaje się losów.

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja nie kupilam i nie kupie, nie chce dzikusow , to co mam wystarczy, zaluje ze nie mozna sobie SS zachowac w zasobach , szkoda bo kiedys w niej moze byc cos fajniejszego nie dzikusy

    OdpowiedzUsuń