Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, marca 7

Dzień Czatu i urodziny bloga - podsumowanie

Pora powrócić do pisania i nieodkładania wszystkiego na ostatnią chwilę.

23 lutego blog obchodził swoje 3-cie urodziny. Z tej okazji zorganizowaliśmy konkurs artystyczny z nagrodami, ale nie był to koniec atrakcji. O godz. 19 na czacie bloga zaczęli gromadzić się gracze
Howrse - stali jego bywalcy, redaktorzy, a także nowe osoby, które dowiedziały się o planowanym
evencie z posta lub po zobaczeniu bannera, za którego wklejanie u siebie na stronach serdecznie dziękujemy!

Na początku panował lekki chaos i tłok, jednak już po chwili Adencjo zaczął organizować rozmaite konkursy - quiz o blogu, literówkę (zabawa polegała na ułożeniu słowa z poprzestawianych liter, np. GRONADA).

Ja pojawiłam się na czacie ok. 19:30 i chwilę później rozpoczęłam kolejne zabawy, ponieważ Adencjo musiał niestety już iść. Uczestnicy myśleli nad rozwiązaniem końskich zagadek mojego autorstwa, odgadli również imiona poszczególnych redaktorów. Na końcu zorganizowałam quiz o Howrse. Każdy konkurs był punktowany. Gracze, którzy mieli najwięcej poprawnych odpowiedzi, otrzymują nagrody:

Elancja  - Zestaw Posejdona od Hindustani
novusia - Zestaw Harmonii od Adencjo
Weduk -  Zestaw Bonusowy od Hindustani

Nagrody od Hieny zostaną przyznane w poniedziałek, novusię prosimy o kontakt z Adencjo :)

Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za tak liczne przybycie na czat.
23 lutego mieliśmy okazję porozmawiać z: dudek7894, Ewa242421, Hindustani, Adencjo, novusia, Elancja, Weduk, nadis, anje, Cesper, Defacto98, -Haffek- i z paroma innymi osobami. O ich loginy proszę w komentarzu, bym mogła uzupełnić posta :) 

Graliśmy również w kalambury na xat.com. Były pogaduszki, pytania do redaktorów oraz uwaga, uwaga... zapowiedź naboru!

Oto screeny z zakończenia zabawy o przepisowo 22.00:


Kiedy macie ochotę powtórzyć Dzień Czatu? :)




18 komentarzy:

  1. W sobotę lub w niedziele kolejny dzień czaty! Taaak! Świetnie było!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rysunek :D Może dziś lub jutro urządzicie coś w ten deseń? :)

    ~dudeł

    OdpowiedzUsuń
  3. Nabór? Kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przygotujemy posta i omówimy wszystkie szczegóły, czyli za max. 3 tygodnie

      Usuń
  4. Yja niestety nie uczestniczyam

    OdpowiedzUsuń
  5. Musicie zapowiadać takie rzeczy - nie każdy wie kiedy dzień czatu, a ja - chętnie bym przybyła, tylko nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież byłe bannery, posty, redakcja przypominała...

      Usuń
    2. Wspomnieliśmy o tym w poście o Wielkim Konkursie Urodzinowym, ale faktycznie, powinnyśmy to bardziej rozpowszechnić i następnym razem tak zrobimy :)

      Usuń
  6. Czekam niecierpliwie na nabór! *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobało! Tylko wtedy nie byłam, aż do dwudziestej drugiej, tylko poszłam chyba około dziewiętnastej piętnaście. Tak mi się zdaje, ale nie jestem dokładnie pewna. Bardzo fajny obrazek/rysunek!! :) Czat jest bardzo fajny, można poznać nowe znajomości, przyjaciół... Ja bardzo przywiązałam się do: jagoda9910, ale niestety ma mało czasu i nie przychodzi na czat :C Ale jest Invi, a Invi jest taka samo fajna, jak jagoda9910!!! ;D

    Pozdrawiam! Adele_VEVO_:P_♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi czat nie działa, jakiś spam mi wyskakuje Are you a human xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym tylko na innym serwisie postawił chat, gdyż obecny potrzebuje dużo energii od naszych sprzętów. Lepszym wyborem byłoby nawet coś oparte na Java.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecny jest okej.

      Usuń
    2. Jakie masz doświadczenie w dziedzinie informatyki? Flashowy chat po prostu jest taki... Ociążały. Ogółem Xat nie jest czymś dobrym, patrząc na ilość bugów. Takie po prostu moje zdanie. :]

      Z praktyki wiem, że na starszych komputerach przy wolniejszym łączu nie ma o tym mowy. :]

      Usuń
    3. No nie wiem, chyba miałam szczęście jakieś, ale jak to mówią - głupi ma szczęście.
      Na starych komputerach szkolnych, które mogły się poszczycić rekordową liczbą wirusów i tego, że chodziły jak ślimaki oraz wiekiem 11 lat, działał trochę wolniej niż w domu, łącze jest 100 mB/s na jakieś 30 komputerów (tak bardzo około, liczyłam mniej, bo nie jestem w stanie powiedzieć ile komputerów jest podłączonych do internetu, zakładam, że te w klasach 1-3 nie). Sądzę, że po przejechaniu mocnym magnesem po dyskach, te komputery zrobiły by się dużo szybsze, ale to chyba jednak nie jest zbyt rozsądne.
      Ogólnie to jeszcze nie spotkałam się z tym, żeby Xat chodził wolno.

      Usuń
    4. Mój system to XP i działa! Jest dobrze XD
      Na serio to też mixat do końca na początku nie pasował ale są kalambury <3 I wgl wypas ;D

      Usuń
    5. Ja posiadam bardzo słaby sprzęt i Xat mi się tnie jak młode emo. Funkcjonalny-owszem. Jednak co z tej funkcjonalności, jeśli spowalnia niemiłosiernie działanie bloga...
      Może to tylko u mnie takie efekty specjalnie. :P Pozwalam wypowiadać się innym. :)

      Usuń
  10. Czekam na nabór :)
    Martyska2526

    OdpowiedzUsuń