Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, lutego 10

Zmiany na forum

Dzisiaj przez jakiś czas gracze nie mieli dostępu do forum. Wszystko było spowodowane kolejnymi zmianami, jakie zawitały na nasz serwer. Nie jest to jakaś super wielka nowość, gdyż tak naprawdę zostały zmienione tylko emotikony, które mają teraz ładniejszy kolor, są mniejsze i bardziej wyraziste. Zostało też wprowadzone kilka nowych. Nie wiadomo, czy administracja nie wprowadzi jeszcze jakiś zmian. To się jeszcze okaże, a znając ich oraz firmę, z pewnością nas zaskoczą. Czy na lepsze? Tego zapewne dowiemy się już niedługo.

A nowe emotikony wyglądają tak:

Podoba się zmiana minek? :)
Hiena

25 komentarzy:

  1. Mi się o wiele bardziej podobają niż te poprzednie :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Wami :( Wolałam starsze, no czemu nie ma starszych ;c

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Są po prostu zabawniejsze te emotikony, dlatego są moim zdaniem fajniejsze :D .

      Usuń
  4. super, ale cośmało postów ostatnio:(

    OdpowiedzUsuń
  5. One są ohydne ... chciałam kasować konto :P

    nick w Howrse: nadis

    OdpowiedzUsuń
  6. Emotki jak emotki. Zaraz wszyscy się przyzwyczają...
    A miałabym taką prośbę malutką. Czy można by zrobić poradnik jak zrobić prezentację z gifem (nie zdjęcia, tylko gif) w Gimpie? :D
    Bardzo proszę <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich poradników już nie robię z dwóch powodów:
      1. Na tego typu prezkach najwięcej zarabiam xD
      2. Jestem zbyt leniwą osobą, a taka prezka wymaga sporo pracy ;p

      Usuń
    2. ech... ;-;

      Usuń
  7. Każdemu podoba się co innego :P Dla mnie ta zmiana jest pozytywna :) Mówicie że brzydkie z przezwyczajnenia do tamtych :D
    ~Bajtuś

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę są lepsze, a trochę nie. Nadal czegoś im brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  9. Też wolałam starsze. Niektóre po prostu są odrażające albo straszne. Z nowych podoba mi się jedynie ta małpka, chociaż ona też nie do końca zachwyca wyglądem :(
    aplerr

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i nowe są ładniejsze graficznie, ale takie jakieś dziwne. Tamte jako buźki były dużo lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze grubsze i.. Ohyda !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezuu... Ale maszkary. XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Yyyy... Wole stare. Kolejne zmiany :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi podobają sie tylko te:
    (d) (ow)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmiany "emotikonów" nie pojawiły się tylko na forum, ale i również na ,,prywatnej poczcie"

    Dera

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi się bardzo podobają te emotikony:)

    Natalia 16

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja i tak i tak korzystać z emotek nie lubię, ale nie powiem, te nowe są moim zdaniem lepsze c; Nie znosiłam tamtych starych, więc to dla mnie przyjemna odmiana.

    OdpowiedzUsuń