Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, lutego 5

Katalog ras: koń Marwari

Chcieliście również katalogi ras koni, które na razie nie są dostępne na polskim serwerze. W związku z tym postanowiłam, iż poćwiczę angielski i zacznę robić takie posty. Przedstawiam Wam konia Marwari!

Marwari na Howrse

Dorosły i źrebię w jednej z najrzadszych maści:

Gatunek: Koń
Wysokość: Od 130 cm do 140 cm w kłębie
Ranking popularności ras: 7., na dzień dzisiejszy 408170 osobników

Najbardziej rozwinięte um: Galop, ujeżdżenie, wytrzymałość
Najlepsza specjalizacja: Western
Przoduje w: Reining


Koń o takim samym wyglądzie na Howrse PL: Brak tej rasy
Liczba maści: 25
Najpopularniejsza maść: Gniada, kasztanowata
Najrzadsza maść: Myszata tobiano, cremello, cremello tobiano, ciemnogniada overo, brudnokasztanowata
Przykłady maści na źrebakach:

Przykłady maści na dorosłych koniach:



Marwari w rzeczywistości


A jako ciekawostkę powiem, że rdzennym krajem, z którego wywodzi się owa rasa, są Indie. 

Chcielibyście Marwari na polskim serwerze?
Wszystkie informacje pochodzą z Howrse INT.
Hiena

30 komentarzy:

  1. Ładne są te konie :) szkoda że ich nie ma na polskim serwerze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Wielka szkoda, bo konie tej rasy są śliczne. Może pojawią się kiedyś na naszym serwerze.

      Usuń
  2. To dziwne bo Owlient postarał się o tą rasę ponieważ konie z Howrse przypominają te konie z realu i mają uszy takie jak one. Wielkie Gratulacje dla zespołu Howrse. Zawady2001

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest;)
    Mogliby go wprowadzić do na nasz serwer
    Voll

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!!
    Szkoda, że nie ma go na naszym howrse.
    Na jakim serwerze jest Marnawi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno na INT i hiszpańskim (na hiszp. nazywa się Marwary) , na brytyjskim nie ma. Wiem, bo mam tam konta, aczkolwiek na INT w ogóle nie gram. Potrzebne mi to tylko po informacje, bo hiszpańskiego jeszcze aż tak dobrze nie znam.

      Usuń
    2. Jeślibyś potrzebowała kiedyś pomocy z jakimś tłumaczeniem z hiszpańskiego to napisz do mnie. Uczyłam się tego języka przez dosyć długi czas, swobodnie używałam go w rozmowie z Hiszpanami, może będę mogła pomóc ;) Pozdrawiam, Kaati

      Usuń
    3. Heh, szukam osób, które by mnie pouczyły. Mam zamiar zapisać się po maturach na kurs, ale nie ukrywam, że do cierpliwych osób nie należę. Od dziecka chce się nauczyć tego języka, wszystko przez mojego kochanego staruszka. Marzę, żeby znać go tak dobrze jak polski i angielski. Zazdroszczę, tak naprawdę znam tylko kilka podstawowych słów, zwrotów, zdań i odmiany niektórych czasowników :)

      Usuń
    4. Ja z kolei jestem miłośniczką j. niemieckiego. Uczę się go od podstawówki zamiast angielskiego, ale teraz - od wakacji mimo tego, że znam podstawy angielskiego będę chodziła na kursy, po najniższej stawce, bo moja ciotka jest nauczycielką ang. właśnie ;)
      Pozdrawiam, Draska

      Usuń
    5. Hahaha, a ja właśnie niemieckiego nie lubię i na szczęście dla mnie w trzeciej klasie liceum już go nie mam. Ledwo trójkę wyciągnęłam :)

      Usuń
    6. Ja nie nawidzę niemieckiego:P Ale dość lubię francuzki oczywiście umiemz niego kilka słówek:P
      bambi23

      Usuń
    7. Mi łatwo wchodzi do głowy xD Nawet tryb przeszły zaliczyłam (całą tabelka czasowników na pamięć)...

      Usuń
    8. Napisz do mnie na howrse, spróbuję Ci przekazać wszystko co wiem :D Minęły dwa lata odkąd nie używam tego języka, ale jeszcze trochę pamiętam :) Kaati

      Usuń
    9. Jam miałam rok temu z niemca 6 a na półrocze poprzednie 5+ :)

      Usuń
  5. Gram też na INT i właśnie mam jednego marwari. Chciałabym też na PL :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie jakiś posto anstępnej promce? Bo podobno loteria:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post :) . Ciekawe kiedy ta rasa wejdzie na Polski serwer. Mam pytanie dotyczące avatarów w zakładce "Promuj Nas!" (Ja oczywiście promuję :D). Otóż, te avatary mogą mieć tylko redaktorzy bloga czy też zwykli gracze? Chciałabym wstawić to jako swój avatar, ale nie wiem czy mogę :) . Jestem początkującym graczem. Mój nick to eilana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz! Są one przeznaczone specjalnie dla czytelników naszego bloga :)

      Usuń
  8. Piękna jest ta rasa :).
    Mam nadzieję, że będzie kiedyś na polskim serwerze.

    OdpowiedzUsuń
  9. To kuce, nie konie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce być niemiła, ale jak nie znasz dobrze języka angielskiego, to nie pisz głupot, dobrze? Angielski jest moim drugim językiem i znam go tak, jak polski.

      A tak na przyszłość:
      HORSE = KOŃ
      Pony = Kuc/Kucyk

      Usuń
  10. O, to w takim razie bardzo dziękuję :) Są one piękne! A że jeszcze mogą zareklamować w ten sposób bloga, to chętnie ustawię jeden jako avatar :D .

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest na polskim miałem 1 dorosłego i mam 2 źrebaków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz ta maść jest dostępna w Jabłku Vintage!

    OdpowiedzUsuń