Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, lutego 2

Tajemnice Howrse - Zespoły

Zapewne większość graczy interesuje, jak wyglądają drużyny od "wewnątrz". W związku z tym postanowiłam nieco przybliżyć Wam ową opcję w grze.

Może najpierw zacznijmy od tego, jak dostać się do owej drużyny, gdyż jest to jedno z najczęstszych pytań zadawanych w Rozgrywce. Można to zrobić na trzy sposoby.
Pierwszy, najłatwiejszy, polega na zakupieniu konta VIP i stworzeniu swojego zespołu. Jednak do tego potrzebna dużo kuponów oraz wysokie miejsce w rankingu.
Kolejnym jest napisanie prośby o dołączenie w dziale Wydarzenia i liczyć na to, że których z administratorów drużyny przeczyta twoją wiadomość i zechce do ciebie napisać. Łut szczęścia jest tu bardzo wskazany.
No i trzeci sposób, dzięki któremu sama dostałam się do jednej z drużyn - szukanie otwartych naborów.

Co zrobić, aby zwiększyć swoje możliwości w dostaniu się do zespołów? Przede wszystkim należy umieć blupować konie. Jest to podstawowa umiejętność w prowadzeniu hodowli, co zapewne wiecie. Dostęp do rzeczy z CR takich jak RP, ŁA, KK, PA, ZN itd. również mogą zwiększyć nasze szanse w przejściu naboru.

Oczywiście bycie w drużynie daje nam dodatkowe możliwości i opcje w grze. A oto one:

▪  Gdy tylko zaakceptujemy zaproszenie i tym samym dołączymy do drużyny, na naszym profilu pojawi się dodatkowy moduł o nazwie Drużyny, w którym będzie pokazane do jakich drużyn należysz. W każdym z nich podana jest nazwa i obrazek zespołu, ilość członków oraz gatunek konia, który hodujemy.


▪ Gdy wejdziemy na profil drużyny pokaże nam się więcej informacji jej dotyczących. Możemy wtedy zobaczyć graczy należących do zespołu oraz krótkie informacje.


 No dobrze, to widzą wszyscy gracze. Nawet ci, którzy do drużyny nie należą. A teraz czas na to, co ma tylko i wyłącznie członek zespołu.

▪ Pierwszą zmianą jest pojawienie się dodatkowego pola (nie wiem jak to nazwać) w zakładce Społeczność. Są to Moje zespoły, które zaznaczyłam jaśniutkim niebieskim.


▪ Gdy tylko klikniemy na Moje zespoły, zostaniemy przeniesieni do miejsca, gdzie możemy zobaczyć, do jakich drużyn należymy oraz wejść w profil zespołu, do którego mają dostęp tylko jego członkowie.


▪ A tak już wygląda profil zespołu. Tutaj możemy zobaczyć, który z członków ostatnio był zalogowany (żółte - mniej niż godzinę temu, zielone - mniej niż 30 minut temu). Można zobaczyć, kto pełni jaką funkcję, ile koni z przyrostkiem przypada na jednego gracza itp. Możemy również przejść do forum drużyny, opuścić ją, a nawet przejrzeć ostatnie przybycia itd.


▪ Kolejnym dodatkiem jest forum dla członków zespołu. Oczywiście i tutaj trzeba przestrzegać ogólnych zasad.


▪ I ostatnią opcją jest możliwość pożyczania koni. Można to robić tylko między członkami drużyny.




Moja drużyna była niegdyś najlepszą hodującą kuce islandzkie. Przebiliśmy nawet Cariador Academy. A tutaj macie dowód.

I jak Wam się podobają powyższe opcje?
Chcielibyście należeć do jakieś drużyny?
Hiena



13 komentarzy:

  1. Fajne, szkoda tylko że tak mało osób ma możliwość z tego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , że jest taki post . A jak znaleść forum , bo nie mogę znaleść (tak jestem u drużynie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kliknąć na nazwę zespołu (obrazek nr. 4).

      Usuń
  3. Ja chciałabym należeć do jakiejś drużyny, ale niestety nie jestem. Mam dość dobrą hodowlę, ale to i tak przecież za mało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam HC i te opcje. :) Wszystko bardzo podobne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, za ten post. :) Sama się zastanawiałam, jak to działa, a na forum usłyszałam tylko, że trzeba mieć konto VIP :/
    Ja bym chciała do jakiejś należeć. Nie szukacie może kogoś do drużyny? Chociaż... Mam problem z PD :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A może pokażesz screen z rankingu koni wg rasy? Ile czasu twoja drużyna była lepsza? 1-2 dni?

    OdpowiedzUsuń
  7. A w poście radzę poprawić te liczne błędy, które niestety bardzo widać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co trzeba zrobić żeby można było mieć więcej członków w drużynie??Ja mam możliwość tylko czterech członków a potrzebuje 5 miejsc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć więcej VIPów. Jak będziesz mieć 3/4 to na ostatnie miejsce powinien wejść dodatkowy vip, wtedy będzie zwiększone o kolejne 4 miejsca limit.

      Usuń