Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, lutego 1

Aplikacja Howrse już na Androida!









Cover artTa wiadomość na pewno ucieszy posiadaczy tabletów, czy telefonów
z Androidem. W grudniu pisaliśmy o aplikacji Howrse na Iphona
i Ipoda. Natomiast dziś informuję Was o powstaniu aplikacji na urządzenia z  systemem Android. Możemy ją pobrać za pomocą    Google play. Pobranie jest oczywiście darmowe.

Co daje taka aplikacja?








Przede wszystkim zmienia ona wygląd Howrse na bardziej dostępny i przejrzysty dla graczy korzystających zwłaszcza z telefonów z małymi wyświetlaczami. Dzięki niej można też wejść na stronę startową gry bezpośrednio z ekranu głównego.

Należy też wspomnieć, że aplikacja ta jak dzień dzisiejszy (01.02.2014) ma dobrą ocenę. Zdecydowana większość użytkowników przyznaje jej 5 gwiazdek, a ogólna średnia wynosi nieco ponad 4.

Średnia ocena, oraz oceny cząstkowe. Stan na dzień 01.02.2014

Za informacje dziękujemy Zawady2001
 
Chętnie skorzystam z tej aplikacji. A Wy?
Adencjo

17 komentarzy:

  1. Jestem przeszczęśliwa! Oczywiście, skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nowego nie wprowadzili. Wygląd strony jest identyczny jak ten, gdy wchodzi się przez telefon na adres m.howrse.pl.
    Apka bardzo przydatna i wygodna, niestety niektóre grafiki rozmazują się na 7-calowym ekranie w tablecie. Za to na 3,5-calowym w telefonie wszystko jest ostre i wyraźne.
    Niestety apka nie obsługuje promocji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pobrałam i od razu odinstalowałam.Bo nie da się brać udziału w promocjach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na pewno :) męczące jest na małym telefonie powiększanie obrazu =D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekałem na to :)
    Bajtuś

    OdpowiedzUsuń
  6. czy wymaga ona stałego dostepu do neta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wymaga dostępu do internetu. Zawady2001

      Usuń
  7. Ja mam adnroida i korzystam z aplikacji cały czas, zanim jeszcze weszła na androida xd

    OdpowiedzUsuń
  8. "Aplikacja niezgodna z twoim urządzeniem" W sumie tego się spodziewałam. Czego wymagać od przedpotopowego telefonu.
    Anje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakim cudem ktoś wygrał oprócz dzikusa w WT AMETYSTA?
    007

    OdpowiedzUsuń
  10. Spadło mi to z nieba! Pewnie,że skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam na tym konto, fajne bardzo jest nie branie udziału w promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy to tylko na INT czy na polskie też?

    OdpowiedzUsuń
  13. Długo na to czekałam, ale muszę powiedzieć, że jestem nieco zawiedziona... Nic specjalnego, niemal to samo, co wchodzenie na Howrse przez internet na komórce. Z tym, że teraz skrót ma się bezpośrednio w głównym menu. :P

    OdpowiedzUsuń