Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, stycznia 31

Koń Nangchen w WT!

Od dziś (31.01.2014) do 3 lutego mamy szansę zdobyć nowego Dzikiego Konia Nangchen:

Pisaliśmy już o tym wydarzeniu w tym poście. Dziś wiemy, że nowy koń pochodzi z Chin. Aby dostać tego Dzikiego należy mieć trochę szczęścia i znaleźć go na trzecim poziomie WT. Przypominam, że Koń Nangchen był już nagrodą w innej promocji (Magiczna Przejażdżka).

Polujecie na nowego dzikusa? Co przyniosły Wam kupione WT?
Adencjo

19 komentarzy:

  1. Ja jestem Zawady2001 już go zdobyłem w Wyzwaniu Tytanów właśnie na trzecim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polowałam i co? Fortuna Krezusa :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrałam ją! ;3
    ~ decisia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedynie 3 rzepy 6 000 eq i 4 pd :(
    Przegrałem na drugim poziomie :D
    Bajtuś

    OdpowiedzUsuń
  5. To, że pochodzi z chin, wiadomo było od Magicznej Przejażdżki. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ja jestem spłukana (co prawda mam 10diamentów ale trzymam je na czarną godzinę;) )
    :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy moze mi ktos powiedziec, o co chodzi z jakims wideo w zwiazku z Chinskimi Puzlami? Podobno dzieki temu mozna zdobyc jeden kawalek ale nic wiecej nie wiem................ Na International na forum o tym mowia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak w kazdej promo. czasem jest link i napis kliknij aby otrzymać elemnt do układanki (pewnie)

      Usuń
    2. Ale gdzie ten link moze sie znajdowac?

      Usuń
    3. http://www.howrse.pl/media/equideo/image/concours/puzzle/ambiance.jpg?2094572599 koło tego obrazka najprawdopodobniej. Pojawia się tylko czasem.

      Usuń
  8. Mam go!!! :DD A wiecie może ile czasu trwa oswajanie takiego konia? i jak go trenować by miał wiele umiejętności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oswajanie go zależy od cb i twoich Equus pare dni/tygodni na pewno a później to diamenty w prezencie dostacjesz (raz na koniowy horwsowski rok)

      Usuń
  9. Eh ja przegrałam na 5/6 poz.:(A mogłam wygrać LH:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje 6 WT przyniosło mi śmieci, a jeden nawet fajne rzeczy: ZH, ZŁ,PH, Chmurkę, 100 pd czy jakoś tak i... i WT x6 do wykorzystania w ciągu sześciu dni. Tak się ucieszyłam z tych WT, a tam same śmieci... mówi się trudno :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam szczęścia do WT =C ... 7 kuponów poszło się paść...
    Ale innym życzę powodzenia =D
    ~koko

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle ten sam scenariusz wszystkie konie dzikie lub boskie po promocji w WT lub RO...To już się robi trochę nudne cały czas w tej grze liczą się kupony...

    OdpowiedzUsuń
  13. Taa.. Wygrałam go.. Nic specjalnego. :\
    //Nahuy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech, mój Lipsiak przyniósł mi 1 x WT i planowałam sprawdzic czy przyniesie mi dzikusa, a tu w tych dniach nie było mnie na Howrse... No cóz, mam nadzieję że kolejna oferta w WT będzie w miarę szybko i że będzie z dzikusem, bo mam 2 boskie i 0 dzikusów... A bardzo chcę jakiegoś miec.

    OdpowiedzUsuń