Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, kwietnia 7

Głosowanie na wiosenny nagłówek

Dostaliśmy bardzo dużo prac, za co jesteśmy Wam wdzięczni. Mieliście tydzień na wysłanie nam swojego nagłówku i wzięcie udziału w konkursie. Teraz nadszedł czas na głosowanie, które wyłoni szczęśliwych zwycięzców. Od dnia dzisiejszego do 13.04 (niedziela) do godziny 20.00, będziecie mogli głosować na Waszych faworytów. Gracze, którzy nie otrzymają żadnego z pierwszych trzech miejsc, wezmą udział w losowaniu i tym samym rozdamy pięć wyróżnień. Wyniki ogłosimy następnego dnia i zmienimy wygląd bloga na bardziej wiosenny, który zdobić będzie nagłówek zwycięzcy.

Redakcja ILH

A oto prace i nicki twórców (kliknijcie na obrazki, aby je powiększyć):



kora10
 ewaw

odiium

Chione

olo 500

bułatny

AGAT

Melisanda

novusia

Alex147656

 oliwia25.08.2000

White Fire

♠lilian 123♠

aplerr

Lukrowana

Tenshi27

wiki0305

maurini

Mikusia101

Toskania783

brienne

bambi23

shavile

 grzyb17

_ola_m

Alexsa007

~De Lune

Kasiulka223

bella2001b4

horselove

miryda

mugi-chan


~Esencja~

magicznapanda
 
Z przykrością stwierdzam, iż graczka Tyneczka26 z wiadomych powodów zostaje zdyskwalifikowana.
Głosować możecie w ankiecie znajdującej się po lewej stronie. Powodzenia!

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie z ankietami z bloggera zazwyczaj jest coś nie tak. Tak więc zmieniłam i teraz powinno dać się głosować.

      Usuń
  2. Novusia zrobiła super nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba ^^

      Usuń
    2. Mi się Twój też bardzo podoba. Lecz najbardziej postarałaś się Ty, Oliwia i Mugi-Chan

      Usuń
  3. Ej, a nie miało być zgłaszanie pracy do 7 a głosownie od 8? To ja naściągałem z 10 czcionek i zrobiłem prace a tu głosowanie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wysyłać można było do 7-ego i tegoż samego dnia miało rozpocząć się głosowanie.

      Usuń
  4. Po co ja wysłałam prace skoro nawet nie ma jej w ankiecie.
    dziękuje wam bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być, gdyż sprawdzałam dwa razy. A jeśli jesteś graczem Tyneczka26, to przeczytaj sobie informację pod nagłówkami.

      Usuń
  5. No nic, może następnym razem zdążę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie konkurs na letni nagłówek. Wtedy w imieniu swoim i redakcji zapraszam do konkursu :)

      Usuń
  6. Czy tylko u mnie nagle zniknęła ankieta? O.O

    OdpowiedzUsuń
  7. Oliwia ma ładnie, ale najbardziej postarała się Mugi-Chan.
    Dan~Reynolds

    OdpowiedzUsuń
  8. Oddałam głos na Korrę10. Spodobała mi się pomysłowa i zarazem estetyczna realizacja c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że spodobała Ci się moja praca.
      Korra10

      Usuń
  9. Wszystkie prace są piękne... Szkoda że można głosować tylko na 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda. Chciałabym (od razu widać, że pisze dziewczyna :)) oddać głos wszystkim, którzy mają niżej niż pięć. Niektórzy się postarali, niektórzy mają tak sobie. Wszyscy zasłużyli chociażby na kilka gratulacji na Howrse i kilka wspaniałych nagród.

      Dan~Reynolds(boy)Imagine~Dragons
      Była Adele :)

      Usuń
  10. http://www.top-modelki.com/forum/post263339.html#263339

    OdpowiedzUsuń
  11. Nagłówek Brienne byłby miłym przerywnikiem od tych wszystkich mdłych i jaskrawych kolorów dotychczasowych nagłówków. Niestety jej szanse są niewielkie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. http://www.howrse.pl/member/forum/topic/1503989836-nag%C5%82%C3%B3wek?page=0
    Można się reklamować? o _ O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasady forum zabraniają reklamowania się . Więc dostałam ban do 11.04.14 .
      :3

      Usuń
  13. Wszystkie pienke, i wez tu cos wybierz..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Każdy chciałby wybrać po kilka, a tu nagle okazuje się, że można tylko na jedną pracę głosować. Od razu mówię (chyba piszę), że jestem niezdecydowana i, że ciągle zmieniam login. Raz miałam Adele, raz Dan, a teraz Beethoven. :)

      Usuń
  14. są piękne tylko które wybrać?

    OdpowiedzUsuń
  15. wybrałam belle2001b4

    OdpowiedzUsuń