Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, kwietnia 5

Bannery na nabór

Nabór zbliża się nieuchronnie. Post i formularz są już prawie przygotowane i zostaną niedługo opublikowane. Jak można wywnioskować po czasie przygotowań, będzie trochę rzeczy do napisania i powypełniania. Wszystko to robimy w celu wykluczenia z naboru osób, które zamiast pomagać graczom Howrse chcą pisać na blogu jedynie dlatego, bo "to fajne", a nie umieją nawet poprawnie napisać zdania.

Tymczasem przygotowałyśmy razem z czytelniczką novusią i Hieną kilka bannerków. Każdy uczestnik jest zobowiązany do wklejenia ich do siebie na prezkę, co będzie podczas naboru sprawdzane.

Za wklejanie bannerów przez pozostałych czytelników również dziękujemy :)

Od novusi:

 

 

 

Od Hieny:


 

 

22 komentarze:

  1. Piękne bannery,nie wiem który wybrać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, może mi się uda, kiedys prowadzilam jeden blog, ale pomagać na waszym to było by coś:)
    A pannery są super i na 100% wkleje jak tylko bendzie ten post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co chodzi? Będziecie wybierać nowych redaktorów? Można się zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, niedługo pojawi się post i wtedy będziesz mogła wszystko przeczytać i się zgłosić :)

      Usuń
  4. Chcę zauważyć,że te kody nie działają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą działały, kiedy pojawi się post o naborze C:

      Usuń
    2. Ok, ja juz się denerwowałem, że tylko mi kody nie działają.
      Jak pojawi się post to na pewno się zgłoszę.

      Usuń
    3. Nie, wszystko jest w jak najlepszym porządku. Dbam o to, aby wszystko działało ;)

      Usuń
    4. A ja już wstawiłam banner z linkiem do tego postu xD Le ja nierozumialec ... :/

      Usuń
    5. A wiecie już mniej więcej, kiedy będzie nabór? Jeszcze dziś?

      Usuń
  5. W naborze brać udziału raczej nie będę, ale banery wkleić można, może nawet wyłonią jakiegoś super-redaktora? Kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać, aż będzie post, na pewno się zgłoszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne bannery! Już nie mogę doczekać się naboru!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne banery ;) Nie chcielibyście czasem nawiązac współpracy z osobą robiąca tego typu banery itp.?Mogę wysłać kilka próbek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy post się pojawi to na 100% się zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dorastam Hienie do pięt ;x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, co Wy ze mną wszyscy macie? Jam chodzące beztalencie, naprawdę =)

      Usuń
    2. Novisia i Hiena to najlepsze graficzki wszechczasów xD Jesteście sobie równe c:

      Usuń
  11. nie działają mi xd jak to mam wkleić? Ja wklejam kod na prezkę i mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń