Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, kwietnia 10

Nabór!

UWAGA! 
W wyniku błędu występującego na stronie jotform.com byliśmy zmuszeni stworzyć formularz w innym serwisie. Wszyscy kandydaci na redaktora, którzy nie są wymienieni na poniższej liście proszeni są o ponowne wypełnienie formularza. 

Otrzymaliśmy zgłoszenia od:


AGAT
Mefisto123
Nie-Chcesz-Wiedzieć
żywioł1 
Rubinek♥
Klaudia3277
~De Lune
andrew124
Błękitna Gwiazda
moleshek
Harry P
robert5514
karolina124124
Qwerty
Demonaa
maks50000
The Lol Studios

Jeszcze raz przepraszamy, 
Redakcja ILH
Już po raz piąty w historii bloga dajemy Wam możliwość dołączenia do jego redakcji.

Szukamy jednak osób posiadających odpowiednie umiejętności i czas, który będą poświęcali blogowi.

Kandydat/kandydatka na redaktora musi: 

- nie popełniać błędów ortograficznych, interpunkcyjnych, językowych (w tym powtórzeniowych) - przed wysłaniem zgłoszenia przeczytaj je dokładnie, sprawdź i ewentualnie popraw, w innym przypadku tracisz nasz czas. Pisane przez Ciebie teksty powinny być zrozumiałe dla odbiorcy i dobre jakościowo. Każdy może się pomylić, ale należy przestrzegać zasad jako takiej higieny językowej,

- posiadać obszerną wiedzę o Howrse,

- mieć w miarę dobry zmysł estetyczny - zbytnio sformatowane zgłoszenie (przykładowo całe pogrubione) lub niesformatowane wcale, bez przerw między poszczególnymi fragmentami tekstu etc. zostanie od razu odrzucone,

- zaopatrzyć się w sporą dawkę kultury osobistej - jeżeli będąc redaktorem zamierzasz kogokolwiek obrażać, wyzywać,  przeklinać na czacie itd., to oszczędź nam czytania Twojego zgłoszenia. Nawet jeżeli ten ktoś atakuje bloga w jawny sposób i jeżeli krytyka ta nie jest w ogóle uzasadniona. W takim wypadku istnieją bany, kicki, moderowanie komentarzy lub zwyczajne nie zniżanie się do poziomu tej osoby (upomnienie jej i ignorowanie dalszych niekulturalnych komentarzy),

- posiadać wolny czas - minimum 2 posty tygodniowo oraz wykonywanie innych zadań na blogu (blog to nie tylko pisanie, co jeszcze trzeba tutaj robić dowiesz się w trakcie wypełniania formularza). Redaktor musi mieć czas na jak najszybsze poinformowanie graczy o nowościach, nim temat stanie się przedawniony.  
Widzisz coś nowego - rezerwujesz sobie post i piszesz o tym, o ile ktoś wcześniej tego nie zrobił. Jeżeli nie możesz wchodzić na bloga, bo np. uczysz się na sprawdzian czy wyjeżdżasz - informujesz o tym wcześniej. 

- mieć/założyć konto na Facebooku lub gadu-gadu, gdzie się najczęściej kontaktujemy,

- posiadać "talent" i zacięcie pisarskie,

 Posiadać cechy charakteru takie jak:

- rzetelność,
- systematyczność,
- uprzejmość,
- dokładność,
- chęć niesienia pomocy. 
 
Tak więc jeśli nadal chcesz być na blogu tylko po to, by stać się popularniejszym graczem, a nie po to, by pomagać innym w grze i dla czystej przyjemności, która płynie z pisania i redagowania, odpuść sobie - i tak Cię nie przyjmiemy. 

W innym wypadku... 


 




Szczególnie pożądane przez nas cechy to:

- znajomość języka francuskiego na poziomie podstawowym/zaawansowanym,
- posługiwanie się językiem angielskim w miarę dobrym stopniu,
- umiejętność posługiwania się kodami html - tworzenie tabelek, dodawanie prezentacji z wieloma ramkami, bannerów, okienek tekstowych, cienia do tekstu itd. Przykładem użycia kodu html na blogu są tabelki z bonusami, dokonaniami, zakładki "Promuj nas", "Howrse ABC" czy "Wywiady",
- umiejętność dodawania różnych dodatków na bloga, tworzenia jego szablonu i umiejętnego dobierania elementów wystroju bloga (nagłówek, zakładki, tło...) - niekiedy są do tego potrzebne kody CSS/grafika,
 - wiedza o blogu np. jak wyszukać dany temat, 
- doświadczenie w blogowaniu, 
- znajomość funkcji bloggera (tworzenie ukrytych stron, dodawanie zakładek, zmiana układu elementów na blogu - np. przemieszczenie reklamy z paska bocznego na pasek górny itd.),

Jednak nie musisz posiadać w.w wymienionych przymiotów, wystarczy, że masz czas na pisanie interesujących i poprawnych postów oraz pomaganie na blogu w miarę możliwości.

Przeczytaj przed wypełnieniem zgłoszenia:

- Pola oznaczone "*" są obowiązkowe,
- Pozostałe pola wypełniasz, tylko jeśli zaznaczyłeś odpowiadającą im opcję w pytaniu:


Jak widzisz, obok każdego zadania umieszczony jest myślnik i literka np. "Opieka nad czatem - X"
Jeśli zaznaczyłeś tę opcję, obowiązkowe są dla Ciebie pytania z literką "X", jak np.:


Na końcu formularza znajdują się dwa okienka przeznaczone na przetłumaczone teksty. Kto zaznaczył umiejętność posługiwania się angielskim i/lub francuskim, musi przetłumaczyc tekst w zaznaczonym języku:

Tekst nr. 1 - angielski:

Equip a horse
Place the equipment parts on a horse on it's page. Equipment parts will appear directly on its profile picture, provided the horse has no wings or customization items such as the Golden Apple or 5th Element.

If you don't want to see your horse's equipment, visit the My Account page and disable the relevant option. Of course, bonuses remain active and the items worn by that horse can still be seen in the horse's characteristics.

Tekst nr. 2 - francuski:

Dans quelques jours, de nouveaux types d'équipements feront leur apparition sur le jeu : les tapis de selle, bandes et bonnets !

Afin d'accueillir ces nouveaux équipements, tous les modèles de fers existants ainsi que le pack d'Atalante et le pack du Centaure seront supprimés du jeu. De plus les équipements du pack de Poséidon ne seront plus disponibles en dehors de ce pack.

ZA WSZELKIE TŁUMACZENIA SKOPIOWANE ŻYWCEM Z GOOGLE TŁUMACZ DYSKWALIFIKUJEMY.

Tłumaczenie musi być sensowne, czyli nie powinno brzmieć np. w ten sposób "wszystkie istniejące modele opakowanie i opakowanie Atalanta i Centaur zostanie usunięty z gry".

Używanie translatora jest dozwolone, ale tylko w przypadku gdy nie znacie jakiegoś słowa lub nie rozumiecie całego zdania i potrzebujecie wskazówki. Natomiast samemu należy to skleić w całość - jeśli tego nie potraficie, najlepiej nie zaznaczajcie w pytaniu o znajomości języków żadnej opcji. Nawet początkująca osoba powinna umieć przetłumaczyć zdanie używając słownika.
Oprócz wypełnienia zgłoszenia macie jeszcze jedno zadanie - napisać własnego posta o dowolnej tematyce, która nie wystąpiła jeszcze na blogu. Może to być coś, czego brakuje np. w Howrse ABC  w danym katalogu. Post na temat, który już omawialiśmy przejdzie tylko wtedy, kiedy chcecie coś opisać bardziej szczegółowo albo zebrać parę postów na jeden temat w całość. Mile widziane są dodane do postu elementy graficzne, filmiki itp. Prace wysyłajcie na i-love-howrse@o2.pl Nie zapomnijcie załączyć loginu na Howrse.

Nabór będzie trwał do 20 kwietnia, godziny 23.59.
Życzymy powodzenia, 
Redakcja ILH



171 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki, Adencjo! Już wysłałam formularz zgłoszeniowy i czekam niecierpliwie! Oby mi się udało, normalnie będę się modlić nocami i dniami! ;D A teraz tylko czekać aż do 20 kwietnia. :c

      Usuń
    2. Czy to źle jeśli nie umiem francuskiego?

      Usuń
    3. "Jednak nie musisz posiadać w.w wymienionych przymiotów, wystarczy, że masz czas na pisanie interesujących i poprawnych postów oraz pomaganie na blogu w miarę możliwości."

      Usuń
  2. Czekałam od trzech dni i nareszcie! Moje zgłoszenie już wysłane. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia wszystkich, którzy biorą udział. Może bym się zgłosiła, lecz wiem, że teraz nauka mi nie pozwoli na tyle. Plus mam jeden minus xD:
    ''Posiadać cechy charakteru takie jak:
    - rzetelność,
    - systematyczność,
    - uprzejmość,
    [...]
    Czasem z uprzejmością u mnie krucho xD.
    Tak czy siak, jeszcze raz życzę powodzenia:3

    OdpowiedzUsuń
  4. html do bannerów nadal nie działają

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia. Już nie mogę się doczekać, żeby poznać nowych wspólników :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh mnie tam napewno nie będzie, bo nie jestem dobra z anglika, ale umiem trochę niemiecki..

      Usuń
  6. Wysłałam formularz.Jak odpisujecie czy zostanę przyjęta czy nie? Mailowo czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opublikujemy post z wynikami naboru. Przyjęte osoby zostaną dodane na naszego bloga na okres próbny, który będzie trwał 2 tygodnie (na maila, dzięki któremu logujecie się do blogspota zostaną wysłane zaproszenia do bloga, dlatego tak ważne jest podanie go w formularzu). Będziecie wówczas mogli tylko pisać posty i lekko pomagać na blogu. Po 2 tygodniach zadecydujemy, kto się postarał i zostanie z nami na stałe, a kto nie przechodzi okresu próbnego.

      Usuń
  7. Ja też wysyłam...Chciałabym tu pisać, ciekawa atmosfera ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co mnie podkusiło ale wysłałam formularz XD. Muszę się poduczyć francuskiego - ale dobrze że mam znajomość Angielskiego, Niemieckiego i Fińskiego XD. Fajnie by było pomagać graczom ;3. Szczególnie, jeśli lubi się pisać. Pech w tym, że moje nowe konto ~De Lune ma dopiero 44 dni ;(. A przecież w Howrse gram od 03.08.2014 roku. Oj, na 99.9 % nie przejdę naboru ;V. Mam nadzieję, że innym się powiedzie :).
    Powodzenia Wam życzę <33.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczy się staż, a doświadczenie, chęci i talent pisarski :)

      Usuń
    2. To miło ^^. Jak dla mnie to dobre podejście ;). Ale i tak nwm co z tego będzie XD.

      Usuń
  9. Francuski ? O nie ... nie umiem francuza wcale xD a słownika brak,tłumacz odpada ... kuźde ... btw powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba umieć, ale przydaje się do tłumaczenia spoilerów :) Jednak nie musisz ich pisać, jeśli nie chcesz. Zgłoszenie zawsze warto wysłać, może to właśnie Ciebie szukamy ;)

      Usuń
  10. Aha, zapomniałam! Wysłałam zgłoszenie, ale w ramce "Przykład grafiki" nie podałam nic, bo nie byłam na swoim komputerze i nie miałam kopii. Mogę wysłać ją na skrzynkę mailową bloga?

    HarryP

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam ale czy mój dotarł? Bo pokazuje mi się że jest błąd i nie wiem, więc jeśli nie dotarł to ja się wycofuje a jeśli dotarł to doślę ten post na maila tylko proszę mnie poinformować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest jakieś ograniczenie wiekowe?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahah? Chyba Was pogrzało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie i Panowie, powyżej przykład kogo NIE CHCEMY w redakcji (:

      Usuń
    2. Właśnie widzę. Ale ja taka nie jestem.

      Usuń
  14. Ivisible♥ mam pytanie.
    Nienawidzę facebooka i nie mam gadu-gadu, czy to automatycznie mnie dyskwalifikuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak ...

      Usuń
    2. Polecam założyć konto na gadu-gadu, ponieważ jeśli dostałbyś/dostałabyś się musielibyśmy jakoś się z Tobą komunikować poza Howrse. Głównie na Facebooku omawiamy większość tematów związanych z blogiem, jednak do wyboru jest albo to, albo to.

      Usuń
    3. A czy jest coś jeszcze? Np. na Youtube na kanale np. moim. Bo nie mam FB a GG nie wiem gdzie założyć.

      Usuń
    4. Już założyłam GG więc nie będzie problemu.

      Usuń
  15. If you don't want to see your horse's equipment, visit the My Account page and disable the relevant option. Of course, bonuses remain active and the items worn by that horse can still be seen in the horse's characteristics.
    Takie coś mi wyskoczyło po wysłaniu :( O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Co to ma być? "This form has passed it's allocated quota
    and cannot be used at the moment.

    Try contacting the owner of this form. "

    OdpowiedzUsuń
  17. po wysłaniu wyskoczyło mi takie coś :
    ,,Form over quota
    This form has passed it's allocated quota
    and cannot be used at the moment.

    Try contacting the owner of this form.''
    ktoś wie o co z tym chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę wszystkim powodzenia!
    Mam nadzieję, że nowi redaktorzy wprowadzą coś fajnego do bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Możecie powiedzieć czyje doszły?
    Alexsa007

    OdpowiedzUsuń
  20. Serdecznie Witam !
    Chciałabym wysłać formularz ,aczkolwiek kiedy go już uzupełniłam wszystko zniknęło i wyskoczył błąd . Mam pytanie.
    Kiedy formularz zacznie poprawnie działać ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy można wysłać kilka przykładowych postów, a nie tylko jeden? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden wystarczy. Trzeba mieć coś w zanadrzu, kiedy już się dostaniesz ;)

      Usuń
    2. Nie wiem, który wybrać. Wyślę 3, wybierzcie najlepszy, dobrze?

      Usuń
    3. Dużo sprawdzania, mam nadzieję, że to 3 świetnie posty :D Jeśli jak się dostaniesz też będziesz tyle pisać, to na blogu dziennie będzie z 10 postów xd

      Usuń
  22. Ok, przysłałam drugi raz :)

    HarryP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jesteś na liście ludzi, których formularze doszły za pierwszym razem.

      Usuń
  23. Uff na szczęście tym razem się udało.
    Post też już wysłałam na maila.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie! Po prostu fantastycznie!
    Dziękuję wam za podwojenie mi pracy!! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz takie podejście do samego naboru, to może jednak sobie daruj, bo my tu pracujemy i czasami wyskakują błędy, które niestety trzeba poprawiać oraz są pewne rzeczy, które trzeba uzupełniać. :)

      Usuń
    2. Mi dziękujesz? Rany :D
      Bo wiesz, ten błąd był zaplanowany przeze mnie od początku do końca. A tak w ogóle, to kieruję całą stroną Jotform i to ja jestem odpowiedzialna za jej błędy.
      Jeśli naprawdę ponowne wypełnienie formularza stanowi dla Ciebie okropny problem, od którego po prostu krzywicy palców można dostać, to cytując Hienę daruj sobie :)

      Usuń
    3. Robię to dla was bo blog się rozsypuje i potrzebujecie dobrego zarządcy

      Usuń
    4. O dziękuję, łaskawco! Słuchaj, nie masz pojęcia o blogu. Nie widzisz codziennie statystyk. Tak, blog z ponad setką wejść dziennie rozsypuje się :D Gratuluję logiki. Dobry zarządca to ktoś, kto nie jest taki leniwy jak Ty i nie narzeka, że musi drugi raz coś zrobić :) I jeszcze niechlujny styl pisania. Cechy prawdziwego redaktora naczelnego, nie mogę się doczekać, jak zaczniesz mną kierować :D

      Usuń
    5. To mnie rozwaliło, serio. Przy takim podejściu z pewnością dobrym zarządcą nie będziesz, to ci gwarantuję. Zresztą tutaj rządzi Inv, więc ewentualnie to ty będziesz musiał/a się podporządkować. Zresztą, brakuje ci nawet odwagi, żeby napisać kim jesteś na bloggerze, czy chociaż na Howrse. Congratulation :)

      Usuń
  25. Mam jeszcze takie małe pytanko: Czy przy tym pytaniu, czym chce się kandydat zajmować na blogu można było zaznaczyć tylko jedną odpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ale wiadomo, że im więcej zadań możesz wykonywać na blogu, tym lepiej dla nas :)

      Usuń
    2. Już rozumiem (:. Ja zaznaczyłam chyba 4 rzeczy XD.

      Usuń
  26. Dostaliście już jakiś formularz warty uwagi?

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy mam wysłać dwa formularze, czy te dwie ankiety to po prostu jakiś błąd?

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam mogę ponownie wypełnić formularz,ponieważ wcześniej wyskoczył mi błąd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza1011 i anonimie - czy mam dosłownie cytować to, co jest napisane na początku posta na czerwono? : /

      Usuń
    2. Czytałam to, ale chciałam się upewnić,w końcu blogger czasami lubi płatać nam figle, a wolałabym zrobić wszystko dobrze za pierwszym razem niż potem mieć jeszcze więcej na głowie.

      Usuń
    3. To nie blogger sprawiał problemy, ale jotform.com :)

      Usuń
  29. Wysłałam, napisałm post i czekam. Mam nadzieję, że doszło.
    ~Alexsa007

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym się zapytać czy moje zgłoszenie było całe wypełnione ,bo podczas wysyłania miałam problemy z internetem

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy tym razem formularz doszedł? Mam nadesłać dodatkowo jakieś materiały? Czy wszystko zostało uwzględnione? Wydaje mi się, że pominęłam okienko z francuskim. Proszę o kontakt na Howrse. Gdybym nie wysłała czegoś w formularzu mogę przesłać na maila lub na PW?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Oprócz wypełnienia zgłoszenia macie jeszcze jedno zadanie - napisać własnego posta o dowolnej tematyce, która nie wystąpiła jeszcze na blogu. Może to być coś, czego brakuje np. w Howrse ABC w danym katalogu. Post na temat, który już omawialiśmy przejdzie tylko wtedy, kiedy chcecie coś opisać bardziej szczegółowo albo zebrać parę postów na jeden temat w całość. Mile widziane są dodane do postu elementy graficzne, filmiki itp. Prace wysyłajcie na i-love-howrse@o2.pl Nie zapomnijcie załączyć loginu na Howrse." (;

      Usuń
    2. Czemu komentujesz pod moim pytaniem? XD

      Usuń
  32. Jak zostanę redaktorem usunę bloga xD
    Nie skapniecie się kim jestem hahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro to napisałeś/aś to raczej nikt Cię do redakcji nie przyjmie (;.

      Usuń
    2. Muhahaha, ciekawa jestem czy zdajesz sobie sprawę, że bloga od tak nie usuniesz. Od razu admina nie dostaniesz, bo musisz przejść okres próbny, to po pierwsze. A po drugie, przez jakiś czas bloga można przywrócić, więc powodzenia ;)

      Usuń
    3. A skąd możecie wiedzieć kim jestem?
      Jak już dostanę admina to pozmieniam wszystkie hasła i pousuwam posty, tak, aby nie dało się ich przywrócić

      Usuń
    4. Z ciekawości - gdyby wasz blog nagle zniknął zaczęlibyście pisać nowy?

      Usuń
    5. Widać, że więcej niż 15 lat to ty nie masz, dzieciaczku. I skończ już, bo śmieszne jesteś.

      Usuń
    6. Jeśli redaktorzy są tu tak mili, to powodzenia

      Usuń
    7. Jeśli jeszcze tego nie zauważyłeś/aś, to muszę Ci powiedzieć, że są stokroć milsi od Ciebie. Ale jak się odnosić do osoby, która nie ma za grosz szacunku? ;( Miałam nie pisać tego komentarza, ale jak patrzę na to wszystko to...mi się płakać chce.

      Usuń
    8. O nie! Co ja teraz zrobię! O kurczę, przecież każdy, kogo przyjmę, może być Tobą (magia anonimowych komentarzy)!! Co mam teraz zrobić?! O nie! Panika! Chyba odwołam nabór... Kurczę, kurczę... Groźnie się zrobiło... Trochę się boję... A co, jeśli... chyba usunę bloga.... taki strach...

      :D

      Usuń
    9. Lulu - blog nagle nie zniknie, wierz mi :)

      Usuń
  33. Ej, czy jak nie mam fejsa ani gg to mnie wyklucza?
    I czy moge miec kontakt z blogiem przez g+?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GG mieć nie trzeba, natomiast facebooka tak ze względu na naszą grupę i opiekę nad fanpage'm :)

      Usuń
    2. Moim zdaniem opieka nad fanpage'm nie jest konieczna, ze względu m.in na to, że nie trzeba zaznaczać tego zadania w naborze. Facebook lub GG - jedno z tych kont - jest potrzebne do komunikowania się z Tobą. Ponieważ na Facebooku omawiamy wiele ważnych spraw, lepiej jest go posiadać niż samo gadu-gadu (jeśli ktoś nie chce ujawniać swoich danych, wystarczy że założy konto fikcyjne, np. imię: Twój login, nazwisko: Howrse). Kontaktowanie się osobno z redaktorami przez gg trochę utrudnia sprawę, a jeśli chodzi o konferencję, sama jej forma jest mniej przejrzysta niż posty na grupie, bo poszczególnie sprawy gubią się w rozmowie.

      Usuń
  34. Wysłałam. Nie przejdę naboru :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuję słowa mojej ukochanej piosenki: "Hold on to what you believe" :)

      Każdy ma szansę.

      Usuń
    2. Tak zwane branie na litość?

      Usuń
    3. Dzięki ale znając mnie to 100 % nie dostanę się :(

      Usuń
  35. The Lol Studios - jeśli osoba z takim nickiem zostanie redaktorem, przestanę czytać bloga :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co nick ma do bloga wytłumacz jeśli możesz?

      Usuń
    2. A wyobraź sobie nick piękniuchneksiężniczątko123ikociaki
      co myślisz o takiej osobie?

      Usuń
    3. Ale The Lol Studios nie jest za długie i brzmi dobrze. Nie wiem, o co Ci chodzi.

      Usuń
    4. Nick każdy jak każdy. A poza tym, nawet nie znasz tej osoby więc ja nie rozumiem Ciebie :\

      Usuń
  36. Jak się patrze na te komentarze to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem. W każdym razie ja płaczę ze śmiechu XD.

      Usuń
    2. A ja jak przeglądam niektóre to cały czas mam na twarzy taki kpiący uśmieszek :D

      Usuń
    3. Invi, w sumie to Ci się nie dziwię. Sama na to patrzę z lekkim politowaniem XD.

      Usuń
  37. Odpowiedzi
    1. Tak, Anonimie. Na pewno wiem, jaki masz login. Przykro mi, ale moje nadprzyrodzone moce jeszcze nie osiągnęły takiego poziomu.

      Usuń
  38. A jeśli nie przetłumaczyłam tekstu a napisałam że umiem w miarę angielski to muszę jeszcze raz zgłoszenie dać? Klaudia3277

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No raczej. Musimy sprawdzić, czy znasz angielski. Każdy sobie może napisać, że umie :)

      Usuń
    2. Wysłałam ponownie :) Klaudia3277

      Usuń
    3. A jeśli w pierwszym zgłoszeniu (które dotarło, ale zapomniałam przetłumaczyć tekstu) był dobry e-mail, a w drugim (poprawionym) zły, to Gmaila muszę podać na e-mail bloga?

      Usuń
    4. Klaudia3277, chyba byłoby to dla nas ułatwieniem :)

      Usuń
    5. Invi, czy mój post doszedł?
      Klaudia3277

      Usuń
  39. Czy dobrze wypełniona wersja już doszła?

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. Przecież już jesteś O.o

      Usuń
    2. Widzę tu klasyczny przykład błędu rzeczowego. W naborze jesteś, a czy dostaniesz się do redakcji bloga? Czas pokaże.
      Ten mój redaktorski styl B|

      Usuń
  41. Czy trzeba podać ten tekst po ang i po francusku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE TRZEBA. Jest napisane, że tłumaczą tylko ci, którzy zaznaczyli znajomość języka angielskiego lub francuskiego.

      Usuń
  42. Czy 20 już będą wyniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błękitna Gwiazda, czemu odpowiadasz w naszym imieniu? Postaramy się 20 ogłosić wyniki, chociaż nigdy nic nie wiadomo.

      Usuń
    2. Oj przepraszam za to. Nie mogłam wytrzymać. No ale nikt nie jest idealny.
      Błękitna Gwiazda

      Usuń
    3. Nabór będzie trwał do 20 kwietnia, godziny 0.00. <- czyli wyniki postaramy się ogłosić 21 kwietnia, wybaczcie, mój błąd.

      Usuń
  43. Nie mogę się już doczekać wyników.

    OdpowiedzUsuń
  44. Och. marzę o dostaniu się do redakcji, ale muszę jeszcze poćwiczyć z kodem i nie mam konta na bloggerze :(. Będzie jeszcze w przyszłości nabór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jak będzie taka potrzeba, czyli pewnie tak, za pół roku lub dłużej. Wystarczy założyć konto, znajomość kodów html nie jest obowiązkowa :)

      Usuń
  45. Mam pytanko. logując się na blogera trzeba podać numer telefonu i czy wolimy poł. głosowe czy SMS-a. Która opcja jest lepsza? Czy to bezpieczne? Czy wysyłają później SMS-y z promocjami, nowościami itp? Bardzo proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opcja podawania nr. telefonu nie jest przymusowa, bo sama przed chwila konto zakładałam ;) (tylko się zapomniałam zalogować xDD)

      Usuń
    2. Ach. Dzięki :)

      Usuń
  46. Wysłałam post, wszystko powinno być good :)
    Klaudia3277

    OdpowiedzUsuń
  47. Mhmmmm wysłałam ;3 Ale szanse na dostanie się są małe ...

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie mogę doczekać się wyników!

    OdpowiedzUsuń
  49. Formularz wysłany 19 xD
    Dera

    OdpowiedzUsuń
  50. Doszedł post? Klaudia3277

    OdpowiedzUsuń
  51. obserwowałam bloga już dawno, ale nigdy się na nim nie udzielałam, postanowiłam to zmienić
    wyslalam już zgłoszenie teraz muszę jeszcze wysłać maila
    jestem dobrej myśli

    składam też najserdeczniejsze życzenia Wielkanocne dla redakcji bloga, jak i czytelników

    OdpowiedzUsuń
  52. Może do loginów dopiszcie co doszło ,żeby wszystko było jasne

    OdpowiedzUsuń
  53. Miały już dzisiaj być wyniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Wy byście chcieli wszystko: FAST, FAST, FAST !!!
      Naprawdę czekanie i czytanie ze zrozumieniem nie boli =.=

      Usuń
    2. Ta/ten wyżej dobrze gada, polać jej/jemu herbaty, byle nie za mocnej <3

      Usuń
    3. Invi: Jej.
      Mnie strasznie wkurza to, że ludzie na nic nie czekają, tylko się w kółko pytają jak dwulatki, albo gorzej. Nawet moja siostrzenica tak wnerwiająca nie jest.
      ~ gigafarm

      Usuń
  54. Wprawdzie nie zgłaszałem się do naboru, jednak życzę wszystkim powodzenia! Czekam na posty nowych redaktorów!

    OdpowiedzUsuń
  55. Odpowiedzi
    1. Ech no, ja się już nie deklaruję.
      Jestem po prostu zbyt nieogarnięta na to.

      Usuń
    2. Następny....
      Kiedy będą, to będą. Usiądźcie wszyscy na swoich czterech literach i poczekajcie jak ludzie.
      ~ gigafarm

      Usuń
    3. Invi obiadeg musi zrobić xd /NIEZGADNIECIEKTO

      Usuń
    4. !!!!!! Chcę wyniki !!!!

      Usuń
    5. Wszystko możesz chcieć, niedoskonały człowieku =,=
      ~gigafarm

      Usuń
  56. Boże kiedy wyniki?
    BG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłeś/łaś się zwrócić do boru...
      Zapytaj się swojego boga, jak tak Ci się spieszy =.=

      Usuń
  57. Nie nadążam z komami -,-
    MoŻeSz PoCzEkAć JaK cZłOwIeK ??!!!
    ~gigafarm

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam wspaniały pomysł...
    Każdy, kto się teraz zapyta kiedy wyniki zostanie zdyskwalifikowany z naboru *uśmiecha się jak diabeł*
    ~gigafarm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko, ze piszą to głównie anonimy, a chyba juź Inv. daruje sobie sprawdzanie IP ;p

      Usuń
    2. Fakt -.-
      A szkoda, może by wreszcie do tych pustych głów coś trafiło, żeby ludzi nie ponaglać.
      ~giga (nie chcę mi się pisać całego loginu)

      Usuń
  59. Matko, nie mogę się doczekać :D.

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie chcę w żaden sposób poganiać, ale w jaki sposób zostaną podane wyniki?
    I będzie kilka osób próbnie na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  61. Przesadzacie, nie dodając wyników
    Zawiodłem się na tym blogu. Jest to na prawdę przykre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre jest to, że nie potraficie uszanować czasu redakcji.
      Ten blog jest naprawdę popularny, dużo ludzi zgłosiło się do naboru, zostało wysłanych dużo ciekawych zgłoszeń.
      Gdybym ja prowadziła taki blog, zastrzegłabym sobie prawo do ogłoszenia wyników do trzech tygodni.
      Każdy ma własne życie, swój czas, którego nie przeznacza na siedzenie w internecie.
      Właśnie zawiodłam się na ludziach.
      Nie miałeś/łaś nawet odwagi, żeby się podpisać z tą piękną krytyką.
      ~Pozdrowienie dla redaktorów, gigafarm

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Odpowiedź dla SoLoveHorses:
      Na nabór zgłosiło się naprawdę wiele osób. Po tym błędzie z formularzem In miała jeszcze więcej do ogarnięcia. Nasza skrzynka pocztowa była zapchana wiadomościami. Już niedługo powinniśmy opublikować post z wynikami, ale patrząc na komentarze niektórych myślę, czy nie rozpatrzyć zgłoszeń jeszcze raz, bo szukamy do redakcji osób, które są także WYROZUMIAŁE i CIERPLIWE. Nie chodzi mi tu o osoby, które napiszą ładnie np: ,,czekam na wyniki :D", ale o osoby, które piszą ,,zawiodłem/am się na blogu". Skoro się zawiodłeś/zawiodłaś nie musisz być czytelnikiem naszego bloga - nic na siłę (choć byłoby mi miło gdybyście zostali :) ).
      ,,Dlaczego adminka główna dodaje jakoś inne posty, na inne posty ma czas?" - spojlery są bardzo specyficznymi postami. Jeśli nie opublikujesz ich w dniu otrzymania/znalezienia wiadomości o nich, później będzie za późno.
      Pozdrawiam zniecierpliwionych :)

      Usuń
    4. Ej Adencjo to był hejterski komentarzyk xD Tak dla żartów. Odnośnie tego komentarza wyżej ;)
      Ja rozumiem i czekam cały czas, już się nie mogę doczekać :D

      Usuń
  62. Kiedy wyniki? Jakoś długo ich nie ma... Czy nabór zostanie odwołany z powodu powrotu Ewy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nabór został odwołany, poinformowalibyśmy o tym. Zresztą byłoby to posunięcie mocno nie fair wobec wszystkich tych, którzy wysłali zgłoszenia. Wyniki postaramy się opublikować do poniedziałku.

      Usuń