Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, kwietnia 10

Zmiany w ekwipunku

Dzisiaj każdy z graczy otrzymał prywatną wiadomość z informacją o obecnie wprowadzanych nowościach.

Od tej pory Zestaw Atlanty i Centaura zostaje usunięty z gry, a pozostanie tylko Zestaw Posejdona. Konie, które posiadają tylko pewne części z owego ekwipunku, otrzymają całość. Od tej pory pojedyncze części Zestawu Posejdona nie będą już dostępne poza zestawem. Przedmioty z zestawu Posejdona oraz Zestaw Atlanty/Centaura z zapasów zostaną połączone w zestawy Posejdona.

Druga zmiana wiąże się z podkowami. Otóż w związku z promocją i wprowadzeniem nowych przedmiotów do ekwipunku (czapraki, owijki oraz nauszniki), zostaną one usunięte z gry. Gracze będą mogli je sprzedać po 50 Equus za sztukę, a konie posiadającym podkowy, otrzymają w zamian czaprak.

Wszystkie te zmiany mogą potrwać kilka godzin, w związku z czym serwer może być nieco przeciążony i działać gorzej.

Co o tym sądzicie?
Hiena

18 komentarzy:

  1. Po prostu świetnie. Znowu Howrse będzie zamulać xD
    Jakoś nie mam wyrobionego zdania na ten temat. Choć, według mnie to podkowy powinny zostać, bo sądzę, że są bardziej potrzebne niż owijki, czy nauszniki... Albo tylko mi się tak wydaje.
    Pożyjemy, zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie - słabe zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa co z tego wyniknie ;)
    Zawsze było pełno petycji o tych czaprakach itd. a jak znowu będą narzekać to chyba mnie szlag trafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne czekam na kolejne zmiany w howrse XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że usunęli podkowy, cieszę się też z wprowadzenia nowych części ekwipunku. Gra nabiera realizmu. Podkowy w realnym świecie nie są dobre dla kopyt konia, zaburzają krążenie wewnątrz ich. Damn, a widziałam na wymianach ofertę Zestaw Centaura za RO, pluję sobie w brodę, że nie zaakceptowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Invisible♥, nie kapuje tego do końca.
      Wytłumaczysz mi to w prostych słowach, i czy chodzi o paradę koni bo nie rozumiem czego nie będzie a co tak.
      Pogubiłam się
      ~Alexsa007

      Usuń
  6. Szkoda mi podków. Każdy koń na wyścigach musi mieć podkowy... dziwne.... ale reszta brzmi ok.

    OdpowiedzUsuń
  7. A co z kowalem w ośrodku jeździeckim?!Skoro nie będzie podków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie zniknie lub zmieni nazwę i będzie robić co innego.

      Usuń
    2. Rzeczywiście co z tym, pewnie będzie krawiec, czy coś?

      Usuń
    3. O tym nic nie wiemy. Ale, tak jak ostatnio pisałam, będą zmiany związane z pracą (zostaną one usunięte). Może to jakieś przygotowanie na tą zmianę :)

      Usuń
  8. I znowu głupie przerwy techniczne... D:

    http://i61.tinypic.com/28w1bfs.jpg

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się te zmiany nie podobają. Przyzwyczaiłam się do takiego howrse, co było niecały rok temu, a teraz jest tak jakoś dziwnie ;_;

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nie mam tych zmian .... O.o
    Ale pomysł mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego howrse jest z poprzedniego dnia ?:(

    OdpowiedzUsuń
  12. ja czekam na zmiany już kilka dni i nic...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile takie zmiany mogą potrwać ?

    OdpowiedzUsuń