Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, kwietnia 14

Wyniki głosowania na nagłówek

A więc wszystko jasne. Przez tydzień mogliście wybierać nagłówki, które najbardziej przypadły Wam do gustu. Jednak jak to w życiu zazwyczaj bywa, zwycięzca może być tylko jeden. A została nim:

novusia

która za zajęcie pierwszego miejsca otrzyma 2xOM od naszego sponsora dudka7894 i to jej nagłówek będzie przez całą wiosnę zdobił nasz blog. Praca [klik].

Pozostałe miejsca zajęły:

II - kora10, dla której nagrodą jest 1xKK ufundowany przez anje. Praca [klik].
III - lukrowana, dla której nagrodą jest 2xZJ od Adencjo. Praca [klik].

Ale, ale. Jak zostało wcześniej wspominanie, mamy 5 wyróżnień. Aby nikt nie poczuł się poszkodowany, zorganizowałam losowanie, które wyłoniło 5 zwycięzców:


Wyróżnienie #1: magicznapanda, 1xZB od Hidustani.
Wyróżnienie #2: ~ Esencja ~, 2xPH od Adencjo.
Wyróżnienie #3: bella2001b4, Ten konik od dominikam1.
Wyróżnienie #4: oliwia25.08.2000, 2xPP od dominikam1. oraz prezentacja o dowolnym typie od Hindustani
Wyróżnienie #5: miryda, 2xWM od Hindustani.

Nagrody zostaną już wkrótce rozesłane. Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy zechcieli wziąć udział w konkursie i życzymy powodzenia w następnej tego typu zabawie.

Redakcja ILH

16 komentarzy:

  1. Gratuluję novusiu! ;) Twój nagłówek był piękny, tak jak kory10 czy Lukrowanej. Tak samo dobry pomysł z losowaniem :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Nov :D Zasługiwałaś na tę nagrodę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wszystkim którzy na mnie głosowali, serio nie spodziewałam się że mogłabym wygrać, serdecznie dzięki jeszcze raz i gratuluję pozostałym.
    korra10 - głosowałam na Ciebie, piękna praca, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za głos oraz gratulacje. Twoja praca jest sto razy ładniejsza od mojej. Zasłużyłaś na pierwsze miejsce. Gratuluję Nov.
      Korra10

      Usuń
  4. Gratulacje ;) I dzięki za wyrównienie <3 Jak coś to ja, magicznapanda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Przepiękne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulje moje nie doównywało twojemu!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za te wyróżnienie :)
    bella2001b4

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje powinno wygrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujawnij się, a oświecimy cię, dlaczego nie wygrałeś/aś. :D
      I oczywiście gratuluję, novusiu!

      Usuń
  9. Dziękuję wam za głosy !
    Gratulację dla novusia ,śliczny nagłówek !

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wyróżnienie! :) Wody Młodości nigdy za mało, hehehe :D
    Gratuluję zwycięzcom! :]
    - miryda

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Głosowałem na Ciebie :) Śliczny nagłówek/

    OdpowiedzUsuń