Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, kwietnia 14

Problemy z serwerem

Dziś każdy z nas otrzymał wiadomość od Ow.
Z jej treści wynika, że 11 kwietnia (piątek) pomiędzy 12:00i 21:00 nastąpiły problemy z serwerem gry. Niektóre informacje zostały utracone i nie da się ich odzyskać. Informacje te dotyczą m. in. naszej historii logowania, czy zawodów (w tym Grand Prix). Czynności, które wykonaliśmy w godzinach, gdy zarejestrowano problemy zostały przywrócone do stanu sprzed godziny 12:00.
Jednak nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło. W ramach przeprosin otrzymaliśmy od załogi Howrse jeden kupon!

Co myślicie o tych problemach?
Jak dla mnie, to nie wpłynęły one bardzo na moją rozgrywkę, a mam kupon :D
Adencjo

29 komentarzy:

  1. Taki kupon za free to zawsze coś. Szególnie jak mnie te błędy w ogóle nie dotknęły.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tak samo! Ale się ucieszyłam! Ow wie jak zadowolić graczy!!! / Bubble Gum

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nic się nie wydarzyło, a dostałam kupon. Mogliby częściej mieć takie problemy xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D

      Usuń
    2. To prawda, chcę sobie kupić Zestaw Posejdona i Zestaw Hery. :D Dobrze myślisz.

      Usuń
  4. Ja się trochę wkurzyłam na te zmiany, bo akurat gdy był ten "wehikuł czasu", moje 10 klaczy rodziły źrebaki i teraz jestem o 10 koni w plecy xd. No ale to i tak dało się przeżyć :). Dzięki Ci Ow za darmowy kupon :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było dokładnie tak samo. Siedem źrebnych klaczy, cztery GP w plecy i kupon za martwego konia...
      Ale jak bardzo mnie to na początku wkurzyło, tak bardzo ucieszyłam się z rekompensaty...

      Usuń
  5. Błędy mnie wiele nie dotknęły ale kupon fajny :)
    Ja mam takie pytanie...czy będą oferty typu, kupienie boskiego konia czy coś? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w owych godzinach howrse zwiedziłam tylko po to, żeby sprawdzić, co się dzieje, więc raczej nie jestem pokrzywdzona ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie problemy mogłyby być częściej!
    Nic mi się nie stało, a kupon jest!
    Toskania783

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale mogło być gorzej, bo chciałam się zabrać za "robienie" źrebolców.
      T783

      Usuń
  8. Ja w ten dzień chyba nawet się nie logowałam, więc wyszło mi to zdecydowanie na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiii!
    mamteraz 3 kupony:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dodaliści ,że jeśli się ktoś nie logował ( nie wykonał żadnej akcji),to nie dostaje kuponu.
    ~asiasek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie prawda, ja w piątek w ogóle nie byłam na howrse a kupon dostałam ;)

      Usuń
  11. Mi to nawet pomogło, bo mi kon chyba zdechł XD a to się nie zapisało...A potem go podleczyłam i jest ok./magicznapanda

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprzedałam Gypse za 7 kuponów. Koń trafił do nabywcy, ale kupony przepadły ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz na kontakt. Na forum było napisane, że taką sytuację rozpatrzą indywidualnie.
      Powodzenia :)

      Usuń
  13. W odpowiedzi dla tych, którzy mówią, że takie błędy powinny zdarzać się częściej: Moim zdaniem to nic dobrego, bo jeśli wy się cieszycie z darmowego kuponu, to inni nie mają powodu do świętowania. Chcę nadmienić,że dużo graczy, którzy kupili wtedy kupony za realne pieniądze stracili i pieniądze i kupony. Z tego co wiem z forum, jedna graczka straciła 30 kuponów, które kupiła za pieniądze. Pieniądze też nie wróciły. Radzę się zastanowić zanim zaczniecie wygadywać bzdury i postawić się w sytuacji innych graczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, to ich sprawa. Ja nigdy nie kupuję kuponów za złotówki i jakoś tego typu problemów nie mam, a gra jest o wiele przyjemniejsza ;3

      Usuń
    2. Takie indywidualne sprawy można zgłaszać kontakt. Gdy ja kupuję kupony zawsze zostawiam sms z kodem - to jest dowód transakcji, który może być później użyty jako dowód do zgłoszenia.

      Usuń
  14. Zdradźcie komu dobrze poszło w naborze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że każdy chciałby wiedzieć, ale redakcja nie musi (wręcz może nie powinna) tego robić :). W końcu to jeszcze nie koniec naboru :D.

      Usuń
  15. Jea. Chcę więcej takich błędów. A im więcej takich błędów tym więcej kuponów za nic C:

    OdpowiedzUsuń
  16. Straciłem tylko 30000.
    Tylko bo mam 2 miliony :D
    A dostałem kupon, który jest wart 100 000 ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja stracilam 25 rozet i kilka kuponow ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam ciekawa dlaczego mój róg się cofnął o dwa miesiące :D po za tym nic nie straciłam ;)
    //julia01.2003

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nic nie straciłam, bo w tym czasie nie było mnie na howrse :3 Nie kupuję kuponów za prawdziwe pieniądze, więc później nie mam problemu :D A kupon mnie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń