Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, kwietnia 24

Mars, Wenus i Merkury do kupienia na sprzedażach zarezerwowanych

Nie tak dawno pojawiło się pytanie, czy pojawią się do kupienia inne boskie konie. A więc firma zrobiła Nam niespodziankę i oto jest. Do jutra możemy zakupić aż trzy boskie konie z Układu Słonecznego - Marsa [za 15 kuponów], Wenus [za 10 kuponów] i Merkurego [za 15 kuponów]. To z pewnością ucieszy graczy, którym ciężko jest zdobyć w promocjach boskiego oraz tym, którym brakuje do kolekcji któregoś z tych koni.

Czy będzie tak, jak z dzikimi i będziemy mogli kupować codziennie boskie konie? Tego nie wiemy, ale jest na to bardzo duża szansa.

Dla przypomnienia:


Mars

Mars jest jednym z koni z Układu Słonecznego.

Możesz jeździć z nim na Supernowej, aby zdobyć punkty umiejętności.

Daje Ci 1 diament za każdym razem, gdy zdobędzie 20 punktów umiejętności.

Ten koń nie może zostać sprzedany.


Wenus

Wenus jest jednym z koni z Układu Słonecznego.

Wenus jest klaczą, która może raz w życiu zostać pokryta Marsem, co da życie Uranowi.

Możesz wziąć ją na przejażdżkę wśród egzoplanet, aby zwiększyć jej umiejętności.

Przy każdym nowiu Księżyca przyniesie Ci 5 diamentów, o ile logowałeś się poprzednie 3 dni.

Ta klacz nie może zostać sprzedana.  



Merkury
Merkury jest jednym z koni z Układu Słonecznego.

Wybierz się z nim w lot przez Czarną Dziurę, aby zwiększyć jego umiejętności.

Przyniesie Ci 1 diament za każdym razem, kiedy dzień miesiąca będzie liczbą pierwszą, pod warunkiem, że logowałeś się w ciągu ostatnich 3 dni.
Ten koń nie może zostać sprzedany.



Kupicie któregoś boskiego?
Hiena

54 komentarze:

  1. 4 kupony do Wenus, nie, zabiję się >_<
    HarryP

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już kupiłam Wenus!<3Marzyłam o koniu z układu słonecznego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę kupić, ale chyba nie uzbieram kuponów, aktualnie 3.
    Zbieram na Wenus

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Wenus :)
    Może jeszcze coś kupię, ale tylko jeśli pojawią się inne. Pozostałe 2 mnie nie interesują :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa oferta .... Ale mnie nie stać XD.

    OdpowiedzUsuń
  6. bede miala wenus tylko zdobede jeszcze 1 kupon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie opłaca się kupować Marsa ani Merkurego, chyba że ktoś zbiera do kolekcji. Najlepiej kupić Wenus, bo nie dość że jest tańsza, to daje następnego boskiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha, nasza administracja jest zwyczajnie głupia, wenus, która urodzi nam Urana jest najtańsza ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, też tak na początku myślałam. Ale jak się zastanowiłam, to doszłam do wniosku, że jest najtańsza bo najrzadziej daje diamenty. Mars i Merkury dają częściej, a oni cenę w kuponach porównują z naszymi zyskami, dlatego są drożsi.
      ~giga

      Usuń
    2. Może i tak, ale ja też sądzę, że są głupi. W końcu drugi bosiak jest cenniejszy xD

      Usuń
    3. Według mnie to taka psychologiczna gierka.
      Bo popatrzcie:
      Większość z nas kupuje Wenus bo jest najtańsza. Następnym naszym krokiem jest pokrycie jej, żeby mieć jak najszybciej kolejnego boskiego. W efekcie wciąż zmniejsza się lista ofert pokrycia (jak ja pokrywałem były tylko 4, a później nic), a mało ich będzie przybywać. Rezultatem tego wszystkiego jest to, że większość graczy ma Wenus (przez co jej wartościowość spada, bo przecież w Boskich lubimy też to, że są rzadkie, a Wenus tak rzadka już nie jest). Najwięcej wzbogacą się posiadacze Marsów. Mogą oni podnieść cenę pokrycia do bardzo wysokich cen (bo każdy chce mieć Urana). Jeszcze jakby chcieli sprzedać takiego Marsa z pokryciem - z 15 wydanych kuponów może zrobić się nawet dwa razy więcej!
      Kto myśli nie błądzi :D
      Detektyw Adencjo na tropie

      Usuń
    4. Jeden Mars może pokryć kilka Wenus ;P

      Usuń
    5. Hiena: Właśnie :)
      Każdy kto ma choć trochę rozumu wybierze Wenus = 2 boskie w cenie jednego.
      A że są głupi to wszyscy wiedzą ;)
      Adencjo: Moja głupota nie pozwala mi normalnie myśleć, nic nie zrozumiałam :]
      ~giga

      Usuń
    6. A ja Adek dalej się z Tb nie zgadzam, bo pokrycia Marsów są już po 1000eq ;p

      Usuń
    7. Staram się po prostu zrozumieć, dlaczego dali tak tanio Wenus. Ale chyba Hiena masz rację - ci, którzy ustalali ceny są zwyczajnie idiotami :P
      W ogóle kto kupił Marsa, lub Merkurego ?

      Usuń
    8. Ja sama kupiłam Wenus, bo była najtańsza i na inne nie było mnie stać. Wenus posiadała taką cenę bo dawała najmniej diamentów - czyli tak 5 na miesiąc. Taki Merkury dawał 12 -13 na miesiąc, a Mars przy dobrym treningu też trochę da. Dzisiejszy Jowisz natomiast jest za 20 kuponów, bo może dać diament prawie codziennie.

      Usuń
    9. TO jest dopiero psychologiczna gra ;)
      Zauważyliście, że np. Merkurego prawie nikt za tą cenę nie kupi? A dając Wenus, która może urodzić kolejnego boskiego za 10 kuponów sprawili, że mnóstwo graczy z myślą "wow, oni nie wiedzą ile ona jest warta. Oczywiście, że ją kupię!" kupują kupony, których prawdopodobnie nigdy by nie kupili. Założę się, że będzie to jeden z obfitszych zysków Owlientu. I jeszcze te latające "darmowe" kupony ;)

      Usuń
  9. Bez sensu. moze od razu zmienią nazwę z "Boskie" na "Zwykłe Konie" ? Bo teraz prawie każdy będzie je miał - czyli wcale nie będą wyjątkowe...

    OdpowiedzUsuń
  10. ma ktoś Marsa bo potrzebuje go do pokrycia.Cenne jest do uzodnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz na porycia. Ja przed chwilą widziałam kilka Marsów i niektóre były tylko po 1000Eq ;)

      Usuń
  11. mi sie tam opłacało falke sprzedać,kupiłam Wenus,bo ona sie najbardziej opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pomysł. Dzięki Tobie mam Wenus :D

      Usuń
    2. Dobry pomysł,też tak zrobię :)

      Usuń
    3. jestem taka pomysłowa! xD

      Usuń
  12. Z 0 kuponów mam 10 kupsów. ^^ łatwo się zdobywa ^^
    Kupiłam sobie Wenusa. Od razu pokryłam.
    Czekam niecierpliwe na Urana <3

    Hwr.pl: nadis

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam sobie Wenus ;D
    bambi23

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam Wenus :D
    ~giga

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie kupiłam żadnego, bo mam 2 kupony (od dawna nie kupuję kuponów za prawdziwe pieniądze, więc niespecjalnie mam, jak je szybko zdobywać xd). A poza tym- ja boskich nie chcę, bo mi niepotrzebne xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam już 6 kuponów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wenus zakupiona :D teraz zbieram na Ziemię xD coś ostatnio za dużo kupsów wydaję :3

    OdpowiedzUsuń
  18. A poza tym, jak nie dozbieram, to nie raz będzie podobna okazja

    OdpowiedzUsuń
  19. Howrse napisało już o tym, że nie będzie dokonań i, że będą nowe promocje.
    Napiszecie o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nowej promocji już pisaliśmy :)

      Usuń
    2. Czytałam, ale mam pytanko. Może doszły jakieś nowinki z innych serwerów?
      A tak wgl ile osób dostanie tego boskiego?
      Inny anonimowy xD

      Usuń
  20. Mam 17 kuponów, ale waham się co kupić..może lepiej poczekam, na inne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłem sobie Wenus:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No,no.. Podziwiam Owlient. Klacz za 10 k i daje bośka... Inteligentni.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam co do tego trochę mieszane uczucia...
    Z jednej strony na pewno ucieszą się gracze, którym brakuje jakiegoś konia do kolekcji z Układu, lub po prostu mają te kupony i chcą kupić boskiego za dość małą kwotę.
    Z drugiej - według mnie boskie powinny zostać niepowtarzalne, wyjątkowe i trudn do zdobycia. Ja tam miałam ogromną satysfakcje, gdy zdobyłam mojego pierwszego boskiego, czułam się w pewnym sensie trochę wyróżniona xD A teraz tak naprawdę, każdy kto ma trochę kasy może te konie zdobyć...

    Ale to tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wenus nie opłacało się kupić :)
    Tylko 5 diamentów na miesiąc, najbardziej opłacalny Jowisz i Io.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochane, kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  26. Z 0 kuponów uzbierałem 7, mam nadzieję że uzbieram jeszcze przynajmniej 3 na bosiaka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gwiazdy, prosimy wyniki naboru ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochane, kiedy wyniki naboru?

    OdpowiedzUsuń
  29. Adencjo skarbie, zdradź prosze wyniki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania o wyniki naboru proszę kierować bardziej do In, gdyż ona się nimi zajmuje :) Dajcie nam jeszcze czas :D

      Usuń
  30. Kociaki, dawajcie wyniki!

    OdpowiedzUsuń