Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, kwietnia 19

Święta już blisko..

..Więc w imieniu całej załogi I Love Howrse składam najserdeczniejsze życzenia! Miłej atmosfery w rodzinnym gronie, smacznego jajka i mokrego Śmigusa Dyngusa.

Na koniec dodam, iż postanowiłam wrócić na bloga, ale zacznę pisać dopiero po tekstach gimnazjalnych (tj. pod koniec kwietnia).
Fakt, w porównaniu do innych krótko mnie nie było, ale nie mogłam wytrzymać i chyba mi to wybaczycie.

Wesołych Świąt!
Ewa242421

33 komentarze:

  1. Jak fajnie, że wróciłaś! Jestem ciekawa twoich kolejnych postów.\

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że wrócisz! :) Również udanych Świąt Wielkanocnych dla czytelników i redakcji :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowych jajeczek,
    rozczochranych owieczek,
    rozkicanych króliczków,
    pyszności w koszyczku,
    a przede wszystkim
    mokrego ubrania
    w dniu wielkiego lania!

    Pozdrawiam :3
    Dera

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, że wróciłaś! Myślałam, iż już nie wrócisz, a jednak! Bez ciebie to nie było to samo! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybaczamy;) Mam nadzieję że tym razem zostaniesz dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt
    Życze wszystkim wesołej gry na. howrse, aby nasze oczekiwania sie spelnily. Abysmy byli mili dla siebie i milo spedzili swieta razem z howrse.
    hehe oczywiscie z rodzina tez

    pozdrawiam saphira

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i również życzę wesołych, zdrowych i pogodnych świąt :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy wyniki naboru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Padłam. Invi: "Dzisiaj"
      Invi: "Nie dzisiaj"
      Rozumiem, dużo do sprawdzenia, ale po prostu mnie to rozbawiło xD

      Usuń
    2. Invi taka zabawna :')
      Też z siebie śmiecham czasem <3

      Usuń
  10. Właśnie kiedy wyniki naboru powinny już być wczoraj o 24 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha... zgłoszenia i posty można było wysyłać do godz.23:59 i niektórzy zrobili to tak późno. Mam nadzieję, że jak dostaniesz się do redakcji to też ocenisz wszystkie prace w minutę C:

      Usuń
    2. Jeju... Ludzie, myślicie, że to tak łatwo wybrać kogoś z tyluuuuu zgłoszeń? A tak propos- ile osób wybieracie?

      Usuń
    3. Masz rację , ale nie wiedziałam , że zgłoszenia do tej godziny :o wybacz

      Usuń
    4. Fypaczam <3 Frozuś się udziela! <3

      Usuń
    5. Wejdź może na gadu, czo ♥

      Usuń
  11. Dziękujemy.
    I Życzę powodzenia na testach! C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi nie życzysz, Adele, zdradzasz mnie :'(

      Usuń
    2. Invi, nie Adele :*
      Parallelhighway.
      Ale to nie zmienia faktu, że Tobie również chcę pożyczyć POWODZENIA :*!

      Usuń
    3. Nie dziękuję C:
      Taka dziewczyna miała na czacie login "Imagine Dragons" i Cię z nią pomyliłam, wybacz xD

      Usuń
    4. Wiem, wiem. Adele VEVO czy coś w ten deseń. Pamiętam.
      Ale mnie nie pamiętasz :C

      Usuń
  12. Mam jakiś błąd... Co chwila, jak klikam Strona główna, to mnie przenosi na t-mobile blueconnect xD
    ~gigafarm

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę spóźnione życzenia również ode mne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, jak fajnie że wróciłaś!

    ~ Piter567

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy napiszecie nowy post/

    OdpowiedzUsuń
  16. Witajcie!
    Wiem , że pod tym postem jest już takich komentarzy dużo , ale mimo tego co odpisuje Invisible♥
    nie jest to tak jak pisze. Nie chcę nikogo obrażać , bo to mój pierwszy kom na blogu , ale czy może wiecie.
    Kiedy wyniki Naboru?
    Nie mówię , żeby odpisywać , że nie przestańcie pisać , ale i tak się nie zgłosiłam chcę porostu poznać nowych pisarzy którzy pokażą nam supcio teksty:).

    OdpowiedzUsuń