Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, maja 10

Świętowanie czas zacząć!

Polski serwer zebrał już wymaganą ilość podków, żeby zacząć Wielkie Świętowanie!
Przypominam, jakie korzyści wynikają z tego okresu:



 1 los na świąteczną loterię za każde 30 zebranych podków

Darmowe RO:
zaczynając od 1 000 podków 1xRóg Obfitości podarowany za 2 kupione
zaczynając od 250 podków 1xRóg Obfitości podarowany za 3 kupione
zaczynając od 100 podków 1xRóg Obfitości podarowany za 4 kupione
zaczynając od 50 podków 1xRóg Obfitości podarowany za 5 kupionych




Boski koń Wiosna
  • jeśli masz największy wkład podków w momencie rozpoczęcia uroczystości
  • jeśli wygrasz ostatnią podkowę (3970000)
  • możesz zakupić za określoną ilość kuponów po otworzeniu pewnej ilości RO (z każdym otworzonym RO cena się zmniejsza, sprzedaż znika w chwili znalezienia Wiosny w RO)


Pochwalcie się - ile podków zebraliście? Ja ok. 350.
Co myślicie o Świętowaniu?
Adencjo

34 komentarze:

  1. Ja nie przywiązywałam zbytniej uwagi do Wielkiego Wyzwania, więc miałam tylko ... 17 podków >.<.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przywiązywałam i skończyłam z 2 ^^

      Lionette

      Usuń
  2. Ja nie mam czym się chwalić xD
    zebrałam tylko 72 podkowy D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja skorzystałam z promocji na RO 1 darmowy za 4 :D Co prawda wiosny nie wybrałam, ale i tak fajnie. Podoba mi się główna strona Howrse z Uroczystościami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja grałam na poważnie tylko 1 dzień... Potem przestało mi się chcieć, wyjechałam na Weekend Majowy i w wyniku tego miałam 20 podków :D
    Toskania783

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby miały być te darmowe losy,ale ich nie widzę u siebie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko 175
    AGAT

    OdpowiedzUsuń
  7. A co będzie jak się uroczystość skończy???

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie słabo - 76 podków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiecie może, czy poza WW będą też inne promocje?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie, czy OJ zarabia na zawodach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, nie. Ale za to zyskujesz prestiż.

      Usuń
  11. Niestety, ja tylko 114 podków... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety?! Ja t7ylko 3 zebrałam '-'

      Usuń
  12. Mam Wiosnę! :D Po czwartym RO. Pierwszy raz mi się udało :) Wiecie może, jak będą wyglądać inne konie z pór roku (chodzi mi o Lato i Zimę, bo Wiosnę widziałam i Jesień też)? Mam nadzieję, że uda mi się wygrać pozostałe, bo strrrasznie chciałabym je mieć ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu Wiosny ;)
    kukułka8

    OdpowiedzUsuń
  13. 160 xp/darkmyword

    OdpowiedzUsuń
  14. Nuuuudna ta promocja chociaż przyznam że loteria może być :P Fajnie by było gdyby na następnym WW zrobili inną promocję na uroczystość np. karty czy coś ....
    ~Bajtuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle promocje beda rowniez pojawiac sie w trakcie WW, ale rzadziej.

      Usuń
  15. Tylko 214 podków xD
    Chciałabym wygrać wiosnę , ale żal kuponów - wolę wydać na ZJ :3
    White Fire

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam około 80 podków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam dwie Wiosny a wydała 8 kuponów/juleczkad

    OdpowiedzUsuń
  18. Za 2 razem Wiosna! (: Ja miałam około 210 podków. I o co chodzi z tym darmowymi losami, których nie ma?

    OdpowiedzUsuń
  19. Otworzyłam 6 RO i bosiaka jak nie było tak nie ma ;-;
    HarryP

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja raczej siedziałam na wersji mobilnej, przez co uzbierałam tylko 29 podków ;-; ale przynajmniej Wiosnę wygrałam przy otwarciu 1 RO.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale beka! Wszyscy zebrali tu 350, 500, a nawet 1000, a ja tylko 3! :)
    Salomeja123

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja za 2 razem wygrałam Wiosnę, a miałam może 30 punktów :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie! Jak zbieracie np. 170 podków ? Oprócz tego, że można je zarobić dzięki zadaniom, to w jaki iny sposób ? Anonim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadania, zawody, Grand Prix i podkowy zdobyte dzięki Wiośnie.

      Usuń