Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, maja 23

Wielkie powitanie!

Jak zapewne zdążyliście zauważyć, w poniedziałek, dokładnie o godzinie 21 ogłoszone zostały wyniki naboru. Nowi redaktorzy chcieli się z Wami przywitać i przedstawić się Wam, pisząc kilka słów od siebie. Mam nadzieję, że ich polubicie i że z niecierpliwością wyczekujecie ich pierwszych postów <3 Informacje o całej redakcji, zarówno o osobach z tej "starszej" grupy, jak i redaktorów na okresie próbnym, zostaną niedługo zgrupowane w specjalnej zakładce "O redaktorach" - według sugestii czytelników :)
*aby przenieść się na prezentację któregoś z nowych, kliknij na jej/jego avatar* 

grzyb17 - Niepospolita
 
Witam! Mam wiele nazw, zazwyczaj mówią do mnie WP (mniejsza o to, skąd wziął się ten skrót), tak będę podpisywać się pod postami. Na Howrse bytuję z nickiem grzyb17 :) Mam nadzieję, że moje posty przypadną wam do gustu, obiecuję, że będę wkładać w nie dużo serca ♡ 
Na Howrse jestem już długi okres czasu (jeszcze kilka miesięcy przed datą zarejestrowania). Raczej nie lubię o sobie opowiadać, bo przecież Was własną opinią do siebie nie przekonam. Mogę powiedzieć tyle, że dużo rysuję, rysować kocham. Co do imienia, zwracajcie się do mnie Marysia (mimo mylącego nicku jestem dziewczyną). Na ILH pojawiłam się kilka lat temu, i niezmiernie cieszę się, że dostałam się aż do tego etapu naboru. Reszty dowiecie się z czasem. :) 

Nie-Chcesz-Wiedzieć - #Auslly
No to elo, żabeńki!
Jam jest Nie-Chcesz-Wiedzieć. Może niektórzy znają mnie z blogów, które nałogowo tworzyłam. Nie wszystkie okazywały się być wypałami. Zaczęło się od niepozornej wataszki (która już nie istnieje. :c), a skończyło na uzbieraniu w niej około setki członków w jakiś miesiąc czy dwa. No, no, Aus ma talent, czyż nie?
Skąd się wziął mój pseudonim - Auslly, spytacie? Ha, to banalne! To połączenie ukochanych postaci serialowych. Jaki serial? Nie zdradzę, sekret! Marzę zawzięcie, że Ow zrobi kiedyś taką opcję (chociażby płatną, kij z tym!), by móc zmieniać sobie nick! Ooo... dla mnie to byłby istny raj! Cud, miód, malinka!
Jakoś specjalnie nie zajmuję się graniem i wybijaniem się w rankingu ogólnym. Bardziej zależy mi na wyższym miejscu w, jak ja to mawiam, rankingu popularnościowym.
Lubię sobie pograć w gierki pokroju GTA V. Kocham nad życie Milkyway Magic Stars i AriZonę. Wychowałam się na bajce Król Lew. Obecnie podjarana fanka Frozen i pewnego disneyowskiego serialu. Ulubienica nauczycielki od polskiego (hyhy, bo się zarumienię!). Niegdyś posiadaczka psa, myszy i chomika (wszystkie nie żyją, a to smutna historia). Przeciwniczka różnych fandomów, typu "kwiatonators" (zwyczajna nazwa jakiejś gwiazdki + nators).
Potrafię nieźle zryć banię każdemu, co jest nie lada sztuką! Posiadam siostrę starszą o... *liczu licz* ...7 lat, o, jaka ja mądra! Zawsze staram się wszystko załatwiać pokojowo, ale jeżeli ktoś mnie wnerwi - oj, biada mu, powiadam! Uwielbiam książkę Eragon, zaraziłam czytaniem nawet siostrę (jestem taka wspaniała... no i skromna!).
 
Komentarz od Invisible.♥: Hehe, czyżby w końcu ktoś bardziej zarozumiały ode mnie? <3

dudek7894
Cześć wszystkim!
Na imię mi Mateusz. W grze reprezentuje mnie nick dudek7894.
Moja przygoda z blogiem trwa już bardzo długo... Trafiłem tu dzięki bannerowi.
Z postów, które się tu ukazują wiele się dowiedziałem. Aby się zrekompensować postanowiłem przekazać moją wiedzę czytelnikom- wiedzę, związaną bezpośrednio z grą oraz wiedzę informatyczną, która przyda
mi się także w tworzeniu poszczególnych części bloga.
Cóż... Aby nie przedłużać - czas do pracy! :)
Mam nadzieję, że zostanę w redakcji jak najdłużej, a moje posty zawsze będą się Wam podobały. :)
 moleshek
Cześć, jestem moleshek i wbrew pozorom jestem dziewczyną ;)
Na imię mam Magda, nie jest to moje pierwsze konto na Howrse, jestem tam już jakieś cztery lata. Zaczynałam na australijskiej wersji gry, ale myślę, że teraz osiądę tutaj też ze względu na dostanie się do redakcji bloga :) Moim największym marzeniem jak na razie jest wyjazd do Australii, jeżdżę konno, biegam, gram na pianinie, zawzięcie uczę się tajników CSS i hobbystycznie coś rysuję. Mimo, że wolę tradycyjną kartkę, ołówek i kredki to od jakiegoś czasu tworzę dwa amatorskie projekty na Czarną Perłę z nadzieją, że w którymś głosowaniu coś z tego wyjdzie. Moją przyszłość wiążę z czymś na pograniczu psychologii i biznesu, więc zastanawiam się nad studiami na kierunku z zakresu marketingu i zarządzania.

Mam nadzieję, że moje posty przypadną Wam do gustu i razem z nowymi redaktorami wprowadzimy do bloga coś ciekawego i nowatorskiego :)

 almisia1 - Noblesse oblige

Zacznę od tego, że mam na imię Ala, chociaż wolę, gdy pisze się do mnie Alma. Mieszkam w województwie wielkopolskim, kończę tu gimnazjum. Jestem osobą otwartą na nowe znajomości i doświadczenia, mimo to budzę dość sporą kontrowersję wśród ludzi, głównie z powodu tego, że nie boję się wystawiać negatywnych komentarzy na ich temat, nie ukrywam, jestem bardzo bezpośrednia. Co do krytyki - potrafię ja przyjąć, oczywiście, jednak tylko, gdy ma ona jakieś podstawy oraz argumenty. Zostałam dobrze wychowana i mam własne zasady, których przestrzegam, ale to nie oznacza, że nie da się ze mną pogadać i pożartować o błahostkach. Takie rozmowy wręcz uwielbiam. :D Moimi ulubionymi gatunkami muzycznymi są głównie electro i rock (gdyby ktoś był zainteresowany -  piszcie, chętnie powymieniam się piosenkami). ;)) Moje zainteresowania to czytanie książek (głównie o tematyce fantastycznej), nauka języka angielskiego oraz poznawanie zwyczajów mieszkańców krajów anglojęzycznych. Wracając do "kniżek", jeśli możesz jakąś polecić lub szukasz czegoś do przeczytania, napisz śmiało. ;)
Na obecnym koncie na Howrse (almisia1) pojawiłam się mniej więcej w okresie ferii, przyznam, że wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozwinięcia dobrej hodowli brałam właśnie z ILH. Zagrałam w zasadzie tylko dlatego, że mi się nudziło w domu, nie z powodu miłości do koni, tak jak sądzi większość osób. ;) Gra mnie wciągnęła, a moja hodowla wciąż się rozwija, choć nie ukrywam, bez pomocy innych graczy nie zaszłabym tak daleko - za co bardzo dziękuję wszystkim pomocnym.
Jeżeli ktokolwiek będzie miał jakieś pytania co do mnie czy mojej gry, najlepiej piszcie na Howrse, zawsze w miarę możliwości postaram się pomóc. ;)
miodowa

Witam wszystkich czytelników bloga!

Na wstępie chcę powiedzieć, że jest mi niezmiernie miło, że mogę dla Was pisać. Ale nie to jest tematem tekstu, więc przejdę do opisania swojej osoby, żebyście mogli mnie lepiej poznać.
Nazywam się Natalia, a na Howrse jestem po prostu miodowa. Jestem tutaj już dosyć długo, ponieważ nie jest to moje pierwsze konto - stare zostało usunięte (miałam kilkumiesięczną przerwę). Na Howrse zajmuję się hodowlą koni (głównie knabstrupów). Czasami lubię też tworzyć grafikę, nie jestem jednak ekspertem w tej dziedzinie, o wiele bardziej wolę tradycyjną kartkę i przybory do malowania. Z rysunkiem wiążę swoją przyszłość. W połączeniu z lubianą przeze mnie fizyką i matematyką mam zamiar zostać architektem, ale ile z tego uda mi się zrealizować pozostaje dla mnie tajemnicą. Aktualnie zajmuję się również fotografią, graniem w zespole, uwielbiam słuchać polskiego rapu, a czasami piszę wiersze. Fascynuję się także zwierzętami, których mam w domu sporo. Ogólnie interesuję się wieloma dziedzinami, ale nie będę już Was tym zanudzać, bo zdążycie jeszcze mnie poznać.
Na zakończenie chcę podziękować za ciepłe przywitanie i mam nadzieję, że Was nie zawiodę. Pozdrawiam gorąco. 
żywioł1 - SoLoveHorses
Witajcie wszyscy! Jestem jedną z osób, które dostały się do redakcji bloga w ostatnim naborze. Na wstępie chciałabym pogratulować wszystkim innym, którzy dostali się razem ze mną i życzyć jak najdłuższego stażu na blogu!
No i teraz coś o mnie. Nazywam się Paulina, mam 14 lat. Chodzę do 1 klasy gimnazjum. Mam Yorkshire Terriera Puśkę oraz bezimienne rybki. Na co dzień (poza chodzeniem do szkoły, oczywiście) rysuję, tworzę grafiki (amatorsko), śpiewam, fotografuję (głównie zwierzęta i przyrodę), piszę i wychodzę/bawię się z psem. Czasami także biegam lub jeżdżę na rowerze.
Jestem humanistką, raczej nie mam umysłu ścisłego. Jedynym wyjątkiem jest biologia, kocham ten przedmiot (chodzę też do klasy o profilu biologicznym). Moje życie od zawsze było związane ze zwierzętami. Babcia miała kiedyś własne gospodarstwo, a mój tato kocha konie, tak samo zresztą, jak ja. Kiedyś trochę jeździłam, ale obecnie nie mogę. Jest mi bardzo szkoda, że nie mieszkam na wsi lub w małym miasteczku, tylko w bloku, w dodatku w dużym mieście.
Czym się zajmuję na Howrse? Gram głównie dla przyjemności, trenuję czasami konie albo robię prezentacje z nudów. Jestem także sitterką. Często można mnie spotkać na forum, gdzie zawsze służę pomocą.
Jak się zaczęła moja przygoda z Howrse? No tak... gdy miałam 10 lat, byłam małą dziewczynką, która kochała koniki i już nieco poznała te zwierzęta. Szukałam fajnej gry o koniach w Internecie. Koleżanka powiedziała mi o Howrse. Od razu założyłam konto o nazwie "Starla". Howrse wtedy było dość świeże, pamiętam jeszcze wszystkie stare opcje i zupełnie inny wygląd. No, ale stało się tak, że konto usunęłam i założyłam moje obecne, żywioł1. To było pod koniec stycznia 2011 roku.
Wtedy także szukałam różnych informacji na temat trenowania koni. W taki sposób natrafiłam na blog ILH, a tym samym na czat... i tak zostałam :) Później miałam dość długą przerwę w graniu i wchodzeniu na blog, ale niedawno wróciłam i nie żałuję. :) Szczerze mówiąc nigdy nie spodziewałam się, że dostanę się do redakcji bloga i będę zaangażowana w jego tworzenie.
Mam nadzieję, że zostanę z Wami na dłużej :)
~De Lune
Witam wszystkich serdecznie!
Na samym początku chcę pogratulować wszystkim, którzy dostali się do tego bloga na okres próbny.
A teraz warto by się było przedstawić.
Na imię mi Martyna, a lat mam 13. Mieszkam w województwie łódzkim, dokładniej - w Bełchatowie.
Od kilku miesięcy zajmuję się grafiką komputerową i prowadzeniem kilku blogów - stad. Bardzo lubię pisać przeróżne powieści, czy po prostu opowiadania, które według mnie pozwalają puścić w obieg swoją wyobraźnię i fantazję. Od ponad 2 lat gram na skrzypcach oraz śpiewam. Jeśli już mowa o muzyce, to gustuję w post-hardcorze. Czasami lubię posłuchać klasyki, ale nie aż tak często.
Staram się szukać zainteresowań humanistycznych, takich jak pisanie opowiadań. Nie przepadam za przedmiotami ścisłymi, bo po prostu nie czuję się w nich najlepiej.
A jak to było z Howrse? Moja przygoda z tą grą zaczęła się około roku temu. Wtedy jeszcze jej nie rozumiałam, a z czasem usunęłam konto. Niebawem znów się pojawiłam, i zaczęłam wszystko od nowa. Odkryłam wiele tajemnic Howrse. Blog I Love Howrse poznałam już wcześniej. W grze zajmuję się hodowlą koni arabskich, oraz hodowlą różnorakich jednorożców. Prowadzę również swą działalność graficzną.
Ostatnimi czasy, ogromnie przywiązałam się do tego bloga. Śledziłam posty bardzo dokładnie i podziwiałam redaktorów za ich posty. Gdy zauważyłam post o naborze, zgłosiłam się.
Nigdy bym nie przypuszczała, że dostanę się chociażby napróbę. :) Mam nadzieję, że zostanę z Wami choć trochę dłużej. Jeśli jednak tak się nie stanie, będę dopingowała resztę osób, które dostały się wraz ze mną na okres próbny :)
novusia - Novisse
Witajcie !
Mam na imię Karolina i mieszkam w Anglii, więc proszę zauważyć że mój czas ustawiony jest o jedną godzinę wcześniej niż polski. Kocham konie, ogólnie zwierzęta, jeżdżę konno okazyjnie. Biegam. Moje główne zainteresowania to plastyka, czytanie książek, nauka o biznesie, no i zwierzęta. Jestem otwarta na poznanie nowych osób z podobnymi hobby.
Na Howrse jestem już naprawdę długi czas, pochwalę się, że ponad 1000 dni. Novusia to nie jest moje pierwsze konto. Czasem wykonuję też grafikę i pomagam graczom w różnych sprawach dotyczących gry. Na blogu będę pisała posty zawierające różne spoilery jak i ogólne poradniki i informacje o tej grze. Mam nadzieję, że moje posty się Wam spodobają.
Pozdrawiam i życzę miłej gry, Novs.

Elancja 
Cześć, Ela jestem. Na Howrse ukrywam się pod nickiem Elancja.
Na blog trafiłam przypadkiem, chyba przez jakiś link na forum i tak mi się zostało do dzisiaj xD. W Internecie (a przynajmniej na howrse i tutaj) jestem anonimowa. Mało kto zna mój wiek, a co dopiero imię, tak więc nie będę tego opisu rozwlekała. Na koniec jeszcze powiem, że mój nick pochodzi od imienia mojej klaczy. Jeżeli ktoś chce się dowiedzieć więcej to można mnie spotkać prawie codziennie na czacie (na dole bloga).
PS. Niby takie proste, a ja się cały dzień zastanawiałam nad tym opisem xD
Pamiętajcie o czacie! C: 

Wszystkich Was serdecznie pozdrawiam
i życzę powodzenia w grze :)

 Jeszcze raz wszystkim gratuluję i życzę wszystkim "świeżakom" jak najdłuższego stażu na blogu!
Invisible.♥

14 komentarzy:

  1. Mój av tak pięknie odstaje od reszty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jaka zacna reklama C: Już mi się ludzie zgłaszają na hwr xD

      Usuń
    2. mój avatar też wcale nie wygląda lepiej... ale czy nie jest...intrygujący? XD

      Usuń
    3. Hah xD. Nie dziwię Ci się Ela.
      Miodowa, Twój jest bardzo intrygujący. Taki...ciekawy ^^. XD

      Usuń
    4. Za to moj podobno straszy. <_< (bez polskich znakow, bo z telefonu pisam. :3)

      Usuń
    5. Za to mój avek jaki piękny, taki... okrągły xD :P

      Usuń
    6. Prawda? A mój avatar najpiękniejszy <3. Mój ulubiony c':
      Pamiętasz go jeszcze, Hieno? xD

      Usuń
  2. Invi, faktycznie, Nie-Chcesz-Wiedzieć zdecydowanie przewyższa Cię pod względem charakteru ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre osoby dobrze się zapowiadają ;3
    Życzę powodzenia w terminach próbnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. ~ De Lune, czyżby ze względu na Twoje poszukiwania moje ohydne wypociny Ci się spodobały? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobały mi się głównie dlatego, że były (przepraszam, że są) ciekawe, i pełne pomysłowości xD. A jakie poszukiwania? D: Bo jestem dziś nieogarnięta XD.

      Usuń
  5. miodowa ma tak zacny av!
    Jejuśku, piękny jest XD *-*
    + Gratuluję wszystkim, którzy dostali się na okres próbny. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy avek dudka z mojej nigdy nieotwartej spółki graficznej xd

    OdpowiedzUsuń