Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, maja 22

Kolejne boskie do kupienia

Niedawno mogliśmy uzupełnić swoją kolekcję koni z Układu Słonecznego. Do dnia dzisiejszego było cicho. Tym razem na sprzedażach zarezerwowanych mamy okazję kupić konie Wiatru: Zefira, Notosa, Libonotosa i Trakiusza. Każdy z nich ma oczywiście różną cenę, od 10 do 20 kuponów. Dzięki temu możemy tym razem uzupełnić kolekcję o właśnie ten rodzaj boskich koni.





Na którego z tych boskich się skusicie?
Hiena

15 komentarzy:

  1. Ja bym się skusiła na Notosa. No ale cóż, nie stać mnie na razie :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się konie wiatru w ogóle nie podobają ;p

      Usuń
    2. Też za nimi nie przepadam c':
      Ale Notos jest wyjątkiem XD. Jego uwielbiam.
      I tak najbardziej lubię boskie Układu Słonecznego <3.
      Marzę o takim Księżycu...

      Usuń
    3. Hahaha, ja mam księżyc xD

      Usuń
    4. Szczęściara xD <3.
      Ja sobie poczekam. Tylko nie wiem jak długo XD.
      Poluję na niego od wieków :d.

      Usuń
    5. Ale Księżyc to syn Ziemi i Słońca, czyli wystarczyłoby kupić Ziemię i ją rozmnożyć (:

      Usuń
    6. Wiem właśnie, tyle, że jak była okazja zdobyć Ziemię to mnie nie było stać :d.
      Może kiedyś...Warto mieć nadzieję XD.

      Usuń
  2. Ja gdybym miała kupony kupiłaby...sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stać mnie i nie zależy mi na kolekcjach. Wolę boskie, które dają sporo zysku C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj, nie tym razem. Po dzikich jeszcze nie zdążyłam sobie odbić wydanych kuponów, nie chciało mi się xd

    Lionette

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja liczę na to, że będą w sprzedażach boskie z kolekcji kamieni szlachetnych, więc wolę nic nie wydawać tylko pomalutku sobie zbierać :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym całą czwórkę :D P.S. SUPER blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja stałam się dziś szczęśliwą posiadaczką Notosa, a to z racji moich jutrzejszych urodzinek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam 9 kuponów. Teraz sprzedaję konie i czekam na Lips/Skirona. Muszę mieć któregoś z nich. Niestety Lips będzie droga. W końcu daje WT. /Sara1313

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiecie może dlaczego nie mogę się zalogować na konto od ponad tygodnia? Nie dostałam bana, bo by pisało......

    OdpowiedzUsuń