Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, maja 19

Zmiany na blogu i w redakcji

Wymęczyliśmy Was długim czekaniem na wyniki naboru. I oto nadszedł ten moment. 

W ciągu nieco ponad tygodnia do redakcji zostało przysłane ok. 50 zgłoszeń. W trakcie naboru mieliśmy nieco problemów technicznych, jak np. limit zgłoszeń występujący na stronie jotform.com, w wyniku czego musieliśmy zrobić drugi formularz na dysku Google. Na samo moje konto Google przyszły aż 44 zgłoszenia, parę innych, pochodzących z jotform.com, pojawiło się też w naszej skrzynce e-mailowej. Za zadanie mieliście również (oprócz wypełnienia formularza) napisanie przykładowego posta na temat, jaki nie był jeszcze poruszany na blogu lub taki, o którym już pisaliśmy, ale chcielibyście go zaktualizować lub uzupełnić.

Rozumiecie więc, że postów i formularzy do sprawdzenia było wiele. Mieliśmy ogromny dylemat z wybraniem najlepszych osób. Niektórzy mogą myśleć, że większość przysłanych do nas materiałów napisana była "na odwal się", ale wcale tak nie było - spotkaliśmy się z wieloma dobrymi postami i ciężko nam było podjąć decyzję. Ostatecznie wybraliśmy całkiem sporo osób. Postanowiliśmy dać szansę nie tylko tym, których zgłoszenia były prawie że idealne, ale również wielu innym, którzy urzekli nas pewnymi cechami.

Do redakcji dołączają:

1. Nie-Chcesz-Wiedzieć
2. novusia
3. moleshek
4. miodowa
5. ~De Lune
6. grzyb17
7.  Elancja
8. dudek7894
9. almisia1
10. żywioł1

Moleshek i miodowa napisały wyczerpujące posty, których nie powstydziłby się żaden redaktor. Włożyły w to dużo pracy, a efekt był więcej niż zadowalający. Moleshek stworzyła wspaniały poradnik o tym, jak powinien postępować początkujący gracz, miodowa zaś wysłała nam post o sprzedażach, z którego dowiedziałam się paru nowych rzeczy :)

Nie-Chcesz-Wiedzieć zachwyciła nas swoimi grafikami. Jako przykładowy post zdecydowała się na uzupełnienie informacji o koniach dzikich, co świadczy o tym, że wie, co należy zmienić lub zaktualizować na blogu. Udział w wielu watahach, w których, jak wiadomo, potrzebna jest umiejętność pisania opowiadań
i uczestniczenie w tworzeniu zapierających dech w piersiach swoim wyglądem blogów również dało jej dużego plusa.

Dobrze napisany był również post o Falabellach autorstwa novusi. Nie ukrywam, że w redakcji będzie ona pisać na bieżąco wiele spoilerów. Odkryje przed Wami tajemnice zarówno przyszłego, jak i dawnego Howrse.

Graczka ~De Lune  urzekła mnie głównie swymi wypowiedziami pod postami, które bardzo pasują do przyszłej redaktorki. Uważam, że nadaje się ona na to stanowisko - podobnie powiedzieli Adencjo, Ewa i Hiena po zobaczeniu jej zgłoszenia.

grzyb17 jak zwykle wtrąciła drobny akcent humorystyczny postem pt. Przyjaciel z Internetów - czyli poradnik: "Jak nie zostać znienawidzonym na czacie bloga". Należy ona do wielu stad, więc żyłkę pisarską ma we krwi. 

żywioł1 i Elancja są przesympatycznymi i pomocnymi osobami, które sporo udzielają się na czacie bloga.
Z pewnością zaangażują się w ILH. Przykładowy post Elancji był o Chmurkach, a żywiołka - o kucyku Highland. 

almisia1 zaimponowała mi swoimi tekstami - zarówno postem próbnym o schronisku na Howrse, jak i reportażami na stronie jej szkoły. 

dudek7894 ma zaś dużo pomysłów  dotyczących technicznej strony bloga. Jako umysł ścisły zadba o nasze podstawowe "ogarnięcie się" i pomoże przy aktualizacjach. 

Co teraz? Po przyjęciu do redakcji będzie obowiązywał 3-tygodniowy okres próbny.  To po jego zakończeniu okaże się, kto zostaje w redakcji, a kto nie spisał się zbyt dobrze. Może przejdą wszyscy, a może tylko czwórka spośród wybranych... tego nie wie nikt - wszystko zależy od Waszego zaangażowania. 

Będziecie wówczas dodani do bloga jako "twórcy postów", jednak nadal będziecie mogli pomagać przy aktualizacjach i w innych strefach bloga za pośrednictwem Facebooka czy gadu-gadu. Już jutro zyskacie szerszy dostęp i więcej informacji. Ciekajcie cierpliwie! 
Wyłączenie opcji dodawania anonimowych komentarzy 

Ostatnimi czasy dużo naszych stałych czytelników postulowało za odebraniem głosu anonimom. To właśnie osoby, które nie mają odwagi podpisać się pod własnym komentarzem sieją najwięcej plotek i często starają się ubliżyć innym. Postanowiliśmy więc ustawić z powrotem coś, co obowiązywało jeszcze za czasów zabaykowej - brak możliwości komentowania "z anonima". Od teraz każdy czytelnik, który chce skomentować wpis na blogu, powinien zalogować się, przykładowo, na konto Google. Na razie opcja moderowania komentarzy przez redaktorów pozostanie - zobaczymy, jak będą się sprawdzać nowe 
porządki. 
Nowi redaktorzy, którzy podali w zgłoszeniu inny e-mail niż ten, za pomocą którego logują się na konto Google proszeni są o podanie nowego adresu w komentarzu.  
Zaproszenia do bloggera zostały już przez nas wysłane na konta e-mail, które podaliście w formularzach. Akceptujcie je - mail z zaproszeniem i linkiem aktywującym powinien znajdować się na Waszej poczcie.  Jeśli nie korzystacie już z jakiś powodów z podanego w zgłoszeniu e-maila - poinformujcie nas o nowym mailu pod postem. 
Druga ważna sprawa - Facebook. Jeżeli ktoś nie chce ujawniać swojej prawdziwej tożsamości, prosimy  o utworzenie fikcyjnego konta i napisanie jego nazwy w wiadomości na Howrse do Invisible.♥ Jest to ważne, byśmy mogli działać i wszyscy w grupie dogadali się, co dalej. 

Wszystkim nowym redaktorom gratulujemy i życzymy udanego okresu próbnego!
Invisible.♥

38 komentarzy:

  1. Hehe. Pjerwsza.
    Chcę zobaczyć ten poradnik grzyba. ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nje pjerwsza, Adencjo Cię ubiegł, hehe. Zobaczysz, w swoim czasie <3

      Usuń
  2. Gratuluję wam :D Mam nadzieję, że zostanę z wami na dłużej! :)
    ~żywioł1

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow... :o Ale się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że mój post się spodobał i gratuluję wszystkim nowym redaktorom :)
    moleshek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję wszystkim, którym sie udało.
    No trudno, mi się nie udało, ale za rok, za dwa, może kiedyś się uda:)
    Niemniej serdeczne gratulacje, nie moge sie doczekać nowych postów od nowych redaktorek i redaktorów.
    Alexsa007

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że by należeć do redakcji prawdopodobnie najlepszego polskiego bloga o Howrse, trzeba się po prostu znać na grze, a nie. "Należy ona do wielu stad, więc żyłkę pisarską ma we krwi." - czyli jakieś dziecinne stada świadczą o doświadczeniu w grze? Rozumiem, że poprawne pisanie z wieloma ubarwieniami itd. jest bardzo ważne, ale bez przesady. To blog o grze. Nie mówiąc już o tym, że należenie do jakże prestiżowych stad nie świadczy o "żyłce pisarskiej". Zaraz dostanę odpowiedzi, że żal dupę mi ściska, otóż nie. Po prostu nie zgadzam się z wyborem większości redaktorów i tyle. Tak samo "wielcy graficy na Howrse" są równie denerwujący. Po raz kolejny powtarzam: to jest GRA O KONIACH, a nie deviantart. Przyjmiecie jakiegoś gracza do redakcji, bo tworzy śliczną grafikę? Tak wynika z wypowiedzi "Nie-Chcesz-Wiedzieć zachwyciła nas swoimi grafikami", "uczestniczenie w tworzeniu zapierających dech w piersiach swoim wyglądem blogów również dał jej dużego plusa." - a niby dlaczego? Ja na Howrse nie mam słit prezki HTML, nie obchodzi mnie to. Ja w tę grę po prostu gram, a nie wydaję na marne ciężko zarobionego CR czy unikalnych koni (bo tyle zazwyczaj kosztują awatary itd.). Także, chciałabym się dowiadywać jak poprawić swój ranking, jak zdobyć dobre konie, Kupony - po prostu nie jestem jeszcze najlepszym graczem.
    Kiedyś bardzo ceniłam sobie ten blog. Teraz wchodzę i widzę, że jego poziom spadł do zera.
    "Ach, przyjmiemy sobie tę graczkę, bo ją bardzo lubię no i należy do wielu prestiżowych watah ślimaków, także nie ma się co zastanawiać, takich graczy ze świecą szukać" tsa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie tu masz przepraszam bardzo napisane, że któryś z wybranych przez nas graczy nie zna się na Howrse? Na jakiej podstawie to wywnioskowałaś?
      >>Nie mówiąc już o tym, że należenie do jakże prestiżowych stad nie świadczy o "żyłce pisarskiej".<< Świadczy, ponieważ do blogów tego typu dołącza się po to, by pisać opowiadania. Jedni robią to lepiej, drudzy gorzej, ale wiadomo, że nie mówimy tu o osobach, które zamiast opowiadań piszą jakieś żałosne teksty bez ładu i składu.
      Może i Howrse to gra o koniach, ale zauważ, że wiele osób ma na niej konta tylko po to, żeby tworzyć dla innych graczy prezentacje i avatary. Dlatego na naszym blogu piszemy również o grafice, gdyż jest ona nieodłącznym elementem Howrse, nawet, jeśli Ty skupiasz się na rankingu czy hodowli. Nie jesteś jedyną osobą na Howrse. Każdego interesuje co innego, a my staramy się zaspokoić potrzeby czytelników - dlatego potrzebne nam są poradniki o grafice i umiejętność jej tworzenia.
      Ponadto Nie-Chcesz-Wiedzieć przyjęliśmy nie tylko ze względu na grafikę. Przeczytaj cały akapit ze zrozumieniem, zamiast skupiać się na pierwszym zdaniu. "uczestniczenie w tworzeniu zapierających dech w piersiach swoim wyglądem blogów również dało jej dużego plusa." To zdecydowana zaleta, ponieważ wygląd i bajery na blogu też są ważne. Gdybyś widziała blogi tworzone przez Frozen, których wygląd i klimat jest niepowtarzalny, z pewnością zmieniłabyś zdanie. Każdy lubi przesiadywać na blogu o interesującym szablonie, no, chyba, że ktoś nie ma w ogóle zmysłu estetycznego :) Ponadto graczka ma doświadczenie w blogowaniu, a to bardzo ważne, by umieć płynnie obsługiwać bloggera i wszystkie jego ustawienia, a nie musieć ogarniać wszystko od podstaw. "Także, chciałabym się dowiadywać jak poprawić swój ranking, jak zdobyć dobre konie, Kupony - po prostu nie jestem jeszcze najlepszym graczem." - Howrse ABC, wyszukiwarka... to wszystko nie gryzie. W ciągu naszego 3-letniego stażu napisaliśmy ponad 1000 postów i na pewno znajdziesz wśród nich jakieś interesujące Cię informacje - wiem to, ponieważ sama dowiedziałam się na blogu wielu przydatnych rzeczy o grze. Co do ostatniego zdania, to nawet nie mam siły komentować jego idiotyzmu - nie po to miesiąc nad tym debatowaliśmy, żeby przyszła osoba znająca doskonale to, co się dzieje w redakcji i cały nasz tok myślowy. Takich znawców jest wiele. Jesteś po prostu kolejną ignorantką, której wydaje się, że prowadzenie bloga jest takie bardzo proste, wystarczy znać się na Howrse i pisać o tym posty, a zapominasz o stronie technicznej tego wszystkiego - zakładkach, organizacji. Mamy tu doskonały przykład kogoś, kto w redakcji by się NIE sprawdził. Może zaczekasz na pierwsze posty, a dopiero potem zaczniesz oceniać? Nie każdy temat musi Cię interesować - nie obchodzi Cię grafika, to po prostu omijaj te posty, a na blogu szukaj innych informacji. Takie trudne? :)

      Usuń
    2. Tak z ciekawości spytam, zgłosiłaś/eś się na nabór do redaktora? :)

      Usuń
    3. Pozwolę jeszcze dodać do wypowiedzi Inv, co do "moich" watah - to ogromnie kształtuje wyobraźnię, pozwala ubarwić nawet najprostsze teksty, a także dodać coś od siebie. Większość postów dotyczy bezpośrednio gry, ja wybiłam się po za temat i napisałam coś co dotyczy BLOGA. Howrse przekłada wszystko na "chłopski rozum", a zawsze przyjemniej przeczytać post, w którym znajdzie się zarówno fakt, jak i krztyna humoru, którego redaktorom nie powinno braknąć. Przecież dużo lepiej czyta się wypowiedź sympatycznej osoby, czyż nie? :D

      Co do grafiki, osoby posiadające tzw. zmysł estetyczny ogromnie nie lubią, jak jest nudno i standardowo, dlatego pozwalają sobie na ozdoby takie jak ładna prezentacja, czy w ogóle profil. Ty nie musisz zwracać na to uwagi, jednak osoby, które chcą się nauczyć z pewnością skorzystają z poradników dot. grafiki...

      /grzyb17 :*

      Usuń
    4. Ale przecież to nie wystarczy tylko pisać tzw. "suche" posty na temat Howrse. Trzeba czytelnika zaciekawić, trzeba go ładnie wprowadzić w post. Każdy taki post to masa pracy, wiele szczegółów do dopracowania, trzeba umieć wyszukiwać błędy: językowe, składniowe, ortograficzne oraz interpunkcyjne. Na takim blogu szczególnie przydatni są graficy no i ludzie z tzw. zacięciem czy żyłką pisarską. Chyba przyjemniej się czyta bloga ze ślicznym szablonem i ciekawymi postami, niż nudnego szaraka z samymi "suchymi" faktami, nieprawdaż? :)
      ~Żywioł1

      Usuń
    5. Zgadzam się z żywiołem i grzybem. No i Invi :).
      Sama niegdyś należałam do wielu watah czy stad. Nadal należę. Miałam swoje blogi. Z doświadczenia więc wiem, że prowadzenie bloga, który ma ciekawić innych, jest dość trudne. W zależności, czy ktoś ma do tego tak zwaną "żyłkę" czy też nie. Do prowadzenia tego bloga ważne są informacje na temat Howrse, ale również grafiki czy znajomości bloggera :).

      Usuń
    6. Ech... ten wymóg "bycie miłym" straszne przeszkadza w odpowiedzeniu na niektóre komentarze.
      Elancja

      Usuń
    7. Elancja, przecież zawsze możesz być tak niemiła, zarozumiała i niedojrzała, jak ja :)

      Usuń
  8. Gratuluję wszystkim graczom,mam nadzieję,że uda im się zostać.. ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju...Nie spodziewałam się. *o* Jak zobaczyłam wyniki, to myślałam, że źle przeczytałam.
    Gratuluję Wszystkim nowym redaktorom :). Nie mogę się doczekać postów nowych redaktorów :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wszystkim szczerze.
    *A szczególnie ~De Lune <33*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, jak się cieszę!
    Ojej, już pierwsze hejty! Taki dobry początek! *o* Już czuję, że zbiorę takich dużo! Bo nie ma nic lepszego niż nieudane pojazdy, co nie? :D
    Gratuluję wszystkim, którzy się dostali i liczę na to, że ci, którym uda się pozostać na naszym "ringu" będą wspaniałymi partnerami! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda nie dostałam się... może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratki, ale mam nadzieję, że In pamięta, co napisałam na czacie odnośnie zbyt dużej ilości redaktorów xD :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje też zapamiętała xD

      Usuń
    2. Sorry mam amnezję, a te wiadomości zniknęły w tajemniczym zbiegu okoliczności :*

      Usuń
  14. sosad
    Bo to prawda, zazdrościsz i tyle. Przykro mi, że są tacy ludzie i nawet nie wstydzą się pisać tutaj żałosnych hejtów, które nie mają sensu. Zgadzam się z Invi.

    Co do nowych redaktorów: serdecznie gratuluję i życzę miłej pracy :)
    Draska

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje nowym redaktorą! Trochę smutno mi jest ale bez przesady. Po prostu muszę trochę się "ulepszyć". Grafikę już się trochę nauczyłam. Pisać będę coraz lepiej bo należę do FBF o Wojownikach czyli Artemidy i Warriors Dreams. Cóż rozumiem to że inny byli bardziej doświadczeni od de mnie. Lecz następnym razem kiedy będzie nabór też biorę udział.Co do tych forum to pisać na pw.
    Przytulaski BG

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowi redaktorzy to taki nowy początek. Nie wiem jak inni, ale ja dużo oczekuję po tych zmianach i jestem ciekawa, jak się dalej to potoczy c:

    Lionette

    OdpowiedzUsuń
  17. ''Jecżeli ktoś nie hce ujawniać swojej prawdziwej tożsamości, prosimy o utworzenie fikcyjnego konta i napisanie jego nazwy w wiadomości na Howrse do Invisible.♥ Jest to ważne, byśmy mogli działać i wszyscy w grupie dogadali się, co dalej.''

    In - jeżeli, a nie jecżeli i chce, a nie hce.

    Wiem, czepiam się, ale nie miej mi tego za złe. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literówka. Nie napisałabym celowo "chce" przez samo h, dzięki za uświadomienie mnie o tym błędzie.

      Usuń
  18. Czy kolejność redaktorów ma znaczenie czy jest zupełnie przypadkowa?

    OdpowiedzUsuń
  19. wyniki okazały się dla mnie wielkim zaskoczeniem (aczkolwiek w duchu miałam jeszcze trochę nadziei, nie mniej jednak - nie spodziewałam się tego)
    mam nadzieję, że spodobają się Wam moje wpisy

    serdecznie gratuluję innym, którym się udało i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz błąd. W tekście napisanym na czerwono jest napisane "hce". Miało być chyba "chce".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało, miało, pisałam w pośpiechu i naroiłam literówek. Tak to niestety jest, jeśli nie przeczytam po skończeniu tego, co napisałam :( Dzięki za poprawienie <3

      Usuń