Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, lipca 4

Przepraszam

Witam wszystkich,
Bardzo chciałam Was przeprosić, że baaardzo mało się udzielałam, ale w życiu mi się trochę skomplikowało, a jak wiadomo jest to ważniejsze niż Howrse.
Więc dziękuję Wam za wyrozumiałość i jeszcze raz przepraszam wszystkich.
Mam nadzieję, że zrozumiecie, że realne życie jest dla mnie ważniejsze, a jeśli nie to cóż, trudno.

jeszcze raz dziękuję i przepraszam
miodowa

3 komentarze:

  1. To jest do jasnej ciasnej blog o howrse, a nie o Waszych przeprosinach D: Zamiast przepraszać, zakasać rękawy i pisać posty B) Każdy normalny człowiek rozumie, że czasem jest więcej problemów i nagłych sytuacji, przynajmniej trochę doświadczony. Tak więc nie zanudzajcie, tylko bierzcie się do roboty (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie :) do roboty dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń