Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, lipca 4

Punkty do piniat w RO!

Tak jak w poprzednich edycjach piniat, tak i w tej promocji mamy możliwość znalezienia punktów potrzebnych do rozbicia makiet. Ich ilość zależy od numeru piniaty, którą mamy. Promocja trwa do 7 lipca 10:00.

PS jeśli tęsknicie za WW to się nie martwcie. Jak możemy przeczytać z wiadomości Ow -   Wielkie Wyzwanie powróci za kilka dni.
Aktualnie musimy zrobić przerwę, aby "podokręcać parę śrubek"




Skorzystacie z promocji? Ile RO otworzycie?
Tęsknicie w ogóle za Wielkim Wyzwaniem?
Adencjo

7 komentarzy:

  1. Ja to najbardziej za Zimą tęsknię. Mam nadzieję, że będzie do wygrania w RO, a nie w WT. Wydaje mi się, że trochę lepiej z tym wychodzę ;)
    A co do punktów w RO... Oj, nie wiem jeszcze, ile dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima będzie niestety do zdobycia w WT :(

      Usuń
    2. Właśnie przeczytałam wcześniejszego posta:( Ale jeśli pootwieram kilka RO, to może uda mi się rozbić piniate z Granim ;)

      Usuń
    3. Ja też życzę Ci powodzenia ;)

      Usuń
  2. Chyba nie będę się starała o Zimę, ponieważ Wt jest dość drogie :/
    bambi23

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja otworzyłam 8 WT (kosztowało mnie to 16 kuponów) i nic, więc wolę poczekać na boskie z RO albo na zarezerwowanych.

      Usuń