Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, sierpnia 22

Nowa promocja: Karty!

Cześć.

Wczoraj na Howrse zawitała znana już wielu użytkownikom promocja, a mianowicie karty. Tym razem są to "Karty Światowych Igrzysk Jeździeckich".

Do zebrania mamy 35 kart kolekcjonerskich (13 brązowych, 10 srebrnych, 7 złotych oraz 5 diamentowych), za których zebranie możemy wygrać następujące nagrody:
- Różdżkę Płodności,
- Łzy Afrodyty,
- Klepsydrę Kronosa,
- Złote Jabłko,
- Wyzwanie Tytanów,
- Wagę Temidy,
- Zestaw Nyks...
 oraz 28, pod którymi kryją się nagrody (14 brązowych, 9 srebrnych, 4 złote i 1 diamentową, w której kryje się Skinfaxi). Do gracza, który zbierze wszystkie kolekcje przywędruje boski koń Hrimfaxi.

Karty można standardowo zebrać:
- logując się do gry,
- wygrywając zawody (maks. 2 dziennie),
- w Błyskawicznych Sprzedażach,
- wymieniając duplikaty swoich kart (maks. 1 dziennie).

Prócz standardowych kart w obecnej promocji doszła nowa- Joker. Jokera można wymienić na dowolną kartę, prócz diamentowej.

Promocja zakończy się 4. września.

Czy podoba wam się promocja?
Będziecie się starać wygrać Hrimfaxi?
dudek7894
.

10 komentarzy:

  1. Warto dodać, że Skinfaxi jest w diamentowej upominkowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 dzień promocji, a ja już wygrałam OM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile przeznaczycie kuponów na tą promocje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuję nic na nią nie wydać. Chyba, że będzie mi brakowało kilka kart do uzupełnienia kolekcji. XD Jak się tak bardziej zastanowi, to ten Hrimfaxi nie jest taki zUy (celowy błąd). W końcu może dać 100 PD. Tylko nasuwa się pytanie:co ile on je daje? XD

      ~ Rzeżucha

      Usuń
  4. Jest jeszcze waga temidy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, post napisany w 5 minut, musiałem ominąć :)

      Usuń
  5. Koko momo ile będzie trzeba, chce go mieć xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Znając życie nie uda mi się zdobyć boskiego. Takie już niestety moje "szczęście". Ale czego bym nie wygrała zawsze się kiedyś przyda. A wydaje tylko na powtórki.

    OdpowiedzUsuń