Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, sierpnia 22

Promocja: Nowe rasy jednorożców dzięki zakupowi kuponów!

Cześć! Na Howrse zawitała kolejna oferta promocyjna, tym razem związana z nowymi rasami jednorożców. 

 

By zdobyć nowego roga, musimy kupić zestaw przynajmniej 10 kuponów.
Dostępne rasy to:
- Criollo
- KWPN (Holenderski koń gorącokrwisty)
- Hunter Irlandzki
- Kuc Islandzki
- Kucyk Highland


Czas mamy do dnia 25 sierpnia, godziny 10:00

Oto grafiki nowych jednorogów (oprócz Highlanda, dodam jak znajdę jego grafikę):

KWPN


Criollo


Kuc Islandzki


Hunter Irlandzki


Skorzystacie z tej oferty? Czy według was jest ona opłacalna?
Żywiołek

16 komentarzy:

  1. Przedwczoraj zużyłem kod na 10 kuponów z dogry.pl Z moim pechem trzeba się urodzić xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby można było smesem to bym kupiła a tak, to nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że są nowe rasy, ale wolę poczekać aż będą na sprzedażach w rozsądnych cenach niż kupować 10 kuponów ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. standardowo - nie masz innej możliwości jak tylko kupić kupony - bzdura i zdzieranie kasy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie będę wydawać kasy na 10 kuponów tylko dla jednorożca ponieważ te rasy już są na sprzedażach po 40 tys

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieopłacalne.
    Wolę poczekać, aż będą na sprzedażach za 2 kupony, czy nawet za 1.

    OdpowiedzUsuń
  7. Głupie i nie skorzystam.

    Może to nie tyczy posta, ale mam pytanie do Hieny. Jak zrobiłaś ten nagłówek?

    http://shadeinside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, mój Christian Grey *.*

      Tutaj masz poradnik, który wykonywałam:

      http://i-love-howrse.blogspot.com/2014/02/filmowy-poradnik-szblon-na-blogspot.html

      Tylko nieco inaczej robię pod koniec. Jeśli chcecie, mogę zrobić nowy z takim efektem, jak w linku powyżej :)

      Usuń
  8. Higland:
    http://www.howrse.pl/elevage/fiche/?id=22532967

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ktoś ma kasę i nie ma na co jej wydawać, to niech se te kupony kupuje. Aczkolwiek kiedy ja nie mam co robić z pieniędzmi, a koniecznie chcę je wydać, to zamiast wydawać na jakąś bezsensowną grę, przekazuję to na rzecz potrzebujących zwierząt, które są żywymi istotami i bardziej potrzebują tych pieniędzy, niż jakieś pikselowe koniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to bym wydała tą kasę na nową klatkę i jedzonko dla moich szczurów xD

      Usuń
    2. Dobre i to. Moje zwierzaki (tj. psiak i chomik) na razie mają wszystko, czego im trzeba, a nawet więcej :D

      Usuń
  10. Mam już dwa ogiery Highlandy, klacz gorącokrwistą i ogierka islanda, a tak liczyłam na Criollo! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutne... Wydałaś 40 kuponów na konie, które sprzedasz za 4.

      Usuń
  11. Kupię, jak będą niższe ceny. :)

    OdpowiedzUsuń