Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, sierpnia 19

SpoilerZone: Nowości w ośrodkach i nie tylko!

Cześć! Dzisiaj serwuję Wam garstkę newsów prosto z Howrse International!

1. Rzepy zostają usunięte. W zamian za nie zostają wprowadzone mieszanki. Akcja podawania mieszanek będzie trwała 30 min, a nie 15, jak to było w przypadku rzepy. Zamiast w okienku karmienia, mieszanka będzie dostępna w kratce, którą ówcześnie zajmowała rzepa.
2. Mieszanka zdrowotna, kaloryczna i energetyczna zostają połączone w jedną, zwykłą mieszankę. Dodawać będzie ona 10% energii, 10% morale i 5% do zdrowia.
3. Marchewki będą dodawały 8% energii zamiast 6%. Skróci się czas ich podawania - z 30min do 15min.
4. Zboże będzie odtąd owsem, pasza natomiast lucerną.

Jeśli ośrodek ma na stanie pokarm (marchewki, mieszanki, lucernę, owies) , jest on z niego zabierany. Jeśli natomiast go nie posiada, zostaje zabrany z wyposażenia gracza (będzie można kupić wszystko w sklepie).

5. Łąki
Z tego, co rozumiem, aspekt czystości łąk zostanie usunięty z gry. Jałowe łąki zostaną usunięte! Jeżeli masz takie na stanie to zamienią się one w żyzne łąki tej samej wielkości. Będą one miały 50 % żyzności, tak, jak w przypadku zakupienia ich w sklepie. Duże łąki jałowe jednak nie zostaną zamienione w duże łąki żyzne, tylko w 2 średnie łąki żyzne!

Wielkości łąk zostaną zmienione:
- Mała łąka będzie miała 5 hektarów, będzie można przetrzymywać na niej 5 koni i zasiać 5 opakowań ziarna, oraz dać 5 worków nawozu.

- Średnia łąka będzie miała 10 hektarów, będzie można przetrzymywać na niej 10 koni i zasiać 10 opakowań ziarna, oraz dać 10 worków nawozu. 

- Duża łąka będzie miała 25 hektarów, będzie można przetrzymywać na niej 25 koni i zasiać 25 opakowań ziarna, oraz dać 25 worków nawozu.

- Szklarnia będzie miała 10 hektarów, będzie można zasiać 10 opakowań ziarna i dać 10 worków nawozu.

6. Z pracowników pozostaje tylko stajenny

7. Spadną ceny następujących przedmiotów:
- Nasion
- Nawozu
- Ściółki z pszenicy 

8. Nastąpi zamiana naszych zapasów:
- Rzepa - 25x lucerna
- Jęczmień - owies
- Len - owies
- Wszystkie mieszanki - jedna mieszanka
- Nasiona rzepy - 25x nasiona lucerny
- Nasiona jęczmienia - 5x nasiona owsa

Oprócz powyższych zmian związanych z ośrodkiem jeździeckim dojdą zupełnie nowe drużyny - drużyny jednorożców

Zmiany zostaną prawdopodobnie wprowadzone 7 września.

Co sądzicie o zmianach? Podobają się wam?
Invisible. oraz Żywiołek

26 komentarzy:

  1. Ja nie mogę. Po prostu brak mi słów. Jedyny nikły plus to te rożce.
    A reszta... CO TO MA BYĆ!?! Bez wachania odchodzę z howrse. Przepełnili czarę goryczy. Mam ich dość. Co to za pierdolniete zmiany?!!! Co to jest, pytam się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, spokojnie! Bez wulgaryzmów ;) Mi też zmiany się nie podobają - nowe drużyny to faktycznie chyba jedyna dobra rzecz :/

      Usuń
    2. Ale co Ci się w tym nie podoba?

      Usuń
    3. Wiadomo, że i tak wyjdą z tego same błędy...

      Usuń
    4. Kiedyś howrse było fajne, teraz to jakieś gówno. Tęsknie za towarzyszami i normalnymi promocjami. :(

      Usuń
    5. masz racje ja tez chyba odchodze

      Usuń
  2. Może i będzie coś z tego mnie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem - zmiany beznadziejne. Mam szczerą nadzieję, że ich nie wprowadzą (tak jak nie wprowadzili połączenia funduszy OJ i hodowcy)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poza tym (przepraszam, że rozbiłem na 2 komentarze) jak teraz będzie wyglądało wykonywanie zabaw 60 UM bez CR i prysznica? Dzięki zmianom po drodze zaniknie 4% energii dziennie. Chyba, ze mieszanki będzie można podawać już w wieku źrebięcym. Czy zmieni się częstotliwość podawania mieszanek? Będzie można dawać je codziennie, czy nadal co 6 miesięcy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym więcej zmian tym gorzej... Jak zaczynałam grać w 2010 roku to było najlepiej, potem wróciłam po 2 latach przerwy i jest o wiele, wiele gorzej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także pamiętam lata 2010, 2011 na Howrse. Szkoda, że zniszczyli tak fajną grę :c

      Usuń
    2. Prawda zniszczyli ją kompletnie ;/

      Usuń
  6. Podoba mi się xd
    Jedno, co mi przeszkadza, to usunięcie rzep D:

    OdpowiedzUsuń
  7. Łoo Matko! Co?!
    Głupie delikatnie mówiąc -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba. W końcu ta gra będzie bardziej profesjonalna. Choć usunięcie rzepy to złe posunięcie. Ale i tak zmiany Według mnie super.
    Fuzja

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zaintrygowało mnie usunięcie wszystkich zawodów oprócz stajennego. Czyli że co, gracze teraz będą mogli zostawać jedynie stajennymi? Może i dobrze, skończy się problem zatrudniania pracowników w ośrodku, bo było za dużo propozycji pracy, a za mało chętnych. Chyba że to się przerodzi w bezrobocie xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm... ocenię wszystko po kolei.
    1. Jak dla mnie nie jest to dobra zmiana. Rzepa bardzo mi się przydawała. Kiepsko ;/
    2. Jest ok.
    3. Pozytywna zmiana, więcej energii.
    4. Nie robi mi to większej różnicy, więc ok.
    5. Bez sensu te kombinacje. Zmiana też. Buu.
    6. Też bez sensu.
    7. Dobrze.
    8. Buu D;
    Ale drużyny fajne :D
    Nie uzasadniłam niczego zbytnio, bo się spieszę ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podchodzę do tego neutralnie, bo nie chce mi się już komentować wszystkiego co się dzieje na howrse.
    Szkoda, że usuwają rzepy, ale przynajmniej podawanie marchewek będzie zabierało mniej czasu.
    Co do mieszanek to może lepiej, że będzie tylko 1, a nie 3.
    Dołączam się do pytania Lionette. Jak to będzie z pracą w ośrodkach ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesprawiedliwa będzie zamiana łąk jałowych na żyzne. Ktoś się wykosztował wcześniej na żyzne, a teraz ktoś kto kupił jałowe dostanie lepsze za połowę albo 1/4 ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  13. A co z pracą? Zostaną tylko stajenni? Tylko oni będą mieć pracę? Bo ja na poziomie rymarza jestem i... no nie wiem czy to do końca fajne. Ale dzięki. Przynajmniej wiadomo co nas czeka xD

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Rzepy były bardzo przydatne, ale jak widać Owlientowi się nie podobały.
    2. Ok.
    3. Fajnie.
    4. Wszystko jedno.
    5. Podoba mi się, jałówki zlikwidowane i zmienione. Spoko
    6. Super, tylko co z wyposażeniem konia - siodłem i uzdą i czy mieszanki będą nadal w ośrodkach.
    7. Fajnie.
    8. - Rzepa - 25x lucerna
    - Jęczmień to owies - kit
    - Len to owies - kit
    - Wszystkie mieszanki to jedna mieszanka - spk
    - Nasiona rzepy to 25x nasiona lucerny - kijowe
    - Nasiona jęczmienia to 5x nasiona owsa - ok
    9. Drużyny jednorożców - nie interesuje mnie to.
    ~Irene46958

    OdpowiedzUsuń
  15. A darmowe siodła??? Też znikną ? Te zmiany są naprawdę bardzo złe

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy będzie można zamienić zwykłą drużynę na drużynę jednorogów?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nadchodzą duże zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem czy tylko ja tak uważam ale howrse przez te wszystkie zmiany zmieniło się tylko na gorsze zamiast na lepsze!
    Przez te zmiany rozważam odejście z tej gry
    Mój login: madison_2003 prosze doradźcie czy warto odejść...

    OdpowiedzUsuń